نمایه نویسندگان

ا

  • ابدلم، رضا اعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 42-23]
  • احمدحیدری، پرستو بازنمایی تجارب دانشجویان از چالش‌ها و مشکلات تدریس اساتید در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 98-73]
  • ادیب، یوسف تجارب زیسته معلمان از آسیب‌ها و چالش‌های برنامة درسی کلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی (مطالعه‌ای پدیدارشناسی) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 153-135]
  • ازغ، هدیه تحلیل محتوای نقادانه‌ی«اقدام‌پژوهی‌های کشوری» به‌مثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روش‌شناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 20-1]
  • افضلی، افشین ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیصی نارسانویسی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه یادگیری در پایه اول، دوم و سوم ابتدایی شهر همدان [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 120-99]
  • اقدسی، علی نقی مقایسه اثربخشی هنر- بازی درمانی و آموزش ذهن‌آگاهی بر خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 22-1]
  • ایمانزاده، علی تجارب زیسته معلمان از آسیب‌ها و چالش‌های برنامة درسی کلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی (مطالعه‌ای پدیدارشناسی) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 153-135]

ب

  • بابایی، مظهر تحلیل محتوای نقادانه‌ی«اقدام‌پژوهی‌های کشوری» به‌مثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روش‌شناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 20-1]
  • بارخدا، سید جمال بازنمایی تجارب دانشجویان از چالش‌ها و مشکلات تدریس اساتید در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 98-73]
  • بدری، رحمان تجارب زیسته معلمان از آسیب‌ها و چالش‌های برنامة درسی کلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی (مطالعه‌ای پدیدارشناسی) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 153-135]
  • بدری گرگری، رحیم مقایسه اثربخشی هنر- بازی درمانی و آموزش ذهن‌آگاهی بر خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 22-1]
  • برومند، امیرعلی آسیب‌شناسی آموزش آب در درس «انسان و محیط‌زیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 233-205]

پ

  • پلنگی، مریم ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیصی نارسانویسی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه یادگیری در پایه اول، دوم و سوم ابتدایی شهر همدان [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 120-99]

ت

  • تیماس، عبدالزهرا اثربخشی تکنیک کلمات هم‌خانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشوار‌‌ی‌های الفبای زبان فارسی در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 42-23]

ح

  • حاجی زاده، انور تحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 204-174]
  • حسنی، رفیق مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]

خ

  • خادم مسجدی، حمید اثربخشی تکنیک کلمات هم‌خانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشوار‌‌ی‌های الفبای زبان فارسی در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 42-23]
  • خسروی، محبوبه عناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 254-234]

ذ

  • ذبیحی، رزیتا شناسایی مؤلفه‌ها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 72-43]

ر

  • رحمن نژاد، ارسلان مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]
  • رنجدوست، شهرام فرآیند شکل‌گیری سواد تحلیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 93-74]

س

  • سرخوش، شهرزاد شناسایی مؤلفه‌ها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 72-43]
  • سلیمی، جمال نگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 274-255]

ش

  • شیخکانلوی میلان، امین شناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 173-154]
  • شیخه، کیمیا شناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 173-154]
  • شعبانی، حسن شناسایی مؤلفه‌ها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 72-43]
  • شعبانی گیل چالان، حسن نگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 274-255]

ص

  • صادقی، علیرضا شناسایی مؤلفه‌ها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 72-43]
  • صالحی، لقمان مقایسه اثربخشی هنر- بازی درمانی و آموزش ذهن‌آگاهی بر خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 22-1]

ع

  • عبادی شرف آباد، مجید فرآیند شکل‌گیری سواد تحلیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 93-74]
  • عباسپور، عباس عناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 254-234]
  • عراقیه، علیرضا نگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 274-255]
  • عزیزی، قادر تحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 204-174]
  • عظیمی، محمد فرآیند شکل‌گیری سواد تحلیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 93-74]

ف

  • فقیه آرام، بتول شناسایی مؤلفه‌ها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 72-43]

ق

  • قلتاش، عباس اعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 42-23]

ک

  • کلاهی، مهدی آسیب‌شناسی آموزش آب در درس «انسان و محیط‌زیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 233-205]
  • کیهان، جواد تحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 204-174]

گ

  • گودرزی، فریده عناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 254-234]

م

  • محمودی، فیروز تجارب زیسته معلمان از آسیب‌ها و چالش‌های برنامة درسی کلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی (مطالعه‌ای پدیدارشناسی) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 153-135]
  • معصومی نژاد، رضا شناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 173-154]
  • مقتدایی، لیلا ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 72-43]
  • میکائیلو، غلامحسین شناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 173-154]
  • ملکی، حسن عناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 254-234]
  • ملکی آوارسین، صادق مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]
  • مهدیزاده، امیرحسین نگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 274-255]
  • مهنام، ژیلا نگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 274-255]

ن

  • ناطقی، فائزه اعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 42-23]
  • نظری، حشمت اله اثربخشی تکنیک کلمات هم‌خانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشوار‌‌ی‌های الفبای زبان فارسی در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 42-23]

ی

  • یاری حاج عطالو، جهانگیر مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]
  • یزدان پناه، شیما تحلیل محتوای نقادانه‌ی«اقدام‌پژوهی‌های کشوری» به‌مثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روش‌شناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 20-1]
  • یعقوبی، ابوالقاسم ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیصی نارسانویسی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه یادگیری در پایه اول، دوم و سوم ابتدایی شهر همدان [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 120-99]
  • یوسف زاده، محمد رضا بررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 134-121]