نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی هنر- بازی درمانی و آموزش ذهن‌آگاهی بر خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 22-1]
  • آموزش مجازی بازنمایی تجارب دانشجویان از چالش‌ها و مشکلات تدریس اساتید در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 98-73]
  • آموزش مجازی تحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 204-174]
  • آموزش محیط‌زیست آسیب‌شناسی آموزش آب در درس «انسان و محیط‌زیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 233-205]

ا

  • ادراک از رفتارهای سیاسی مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]
  • اعتبار یابی ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 72-43]
  • اعتبارسنجی اعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 42-23]
  • اقدام‌پژوهی تحلیل محتوای نقادانه‌ی«اقدام‌پژوهی‌های کشوری» به‌مثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روش‌شناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 20-1]
  • الگوی برنامه درسی شناسایی مؤلفه‌ها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 72-43]
  • املا اثربخشی تکنیک کلمات هم‌خانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشوار‌‌ی‌های الفبای زبان فارسی در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 42-23]

ب

  • برنامه درسی اعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 42-23]
  • برنامه درسی آسیب‌شناسی آموزش آب در درس «انسان و محیط‌زیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 233-205]
  • برنامه درسی عناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 254-234]

پ

  • پاندمی کرونا بازنمایی تجارب دانشجویان از چالش‌ها و مشکلات تدریس اساتید در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 98-73]
  • پایه چهارم ابتدایی اثربخشی تکنیک کلمات هم‌خانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشوار‌‌ی‌های الفبای زبان فارسی در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 42-23]

ت

  • تجارت معلمان کلاس چندپایه تجارب زیسته معلمان از آسیب‌ها و چالش‌های برنامة درسی کلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی (مطالعه‌ای پدیدارشناسی) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 153-135]
  • تدریس بازنمایی تجارب دانشجویان از چالش‌ها و مشکلات تدریس اساتید در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 98-73]
  • تربیت اجتماعی عناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 254-234]
  • تفکر انتقادی نگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 274-255]
  • توسعه پایدار آسیب‌شناسی آموزش آب در درس «انسان و محیط‌زیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 233-205]
  • توسعه حرفه ای شناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 173-154]

چ

  • چالش‌ها بازنمایی تجارب دانشجویان از چالش‌ها و مشکلات تدریس اساتید در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 98-73]
  • چالش های آموزش مجازی تحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 204-174]
  • چالش های برنامه درسی تجارب زیسته معلمان از آسیب‌ها و چالش‌های برنامة درسی کلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی (مطالعه‌ای پدیدارشناسی) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 153-135]

ح

  • حسادت سازمانی مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]

خ

  • خطاهای املایی اثربخشی تکنیک کلمات هم‌خانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشوار‌‌ی‌های الفبای زبان فارسی در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 42-23]
  • خلاقیت مقایسه اثربخشی هنر- بازی درمانی و آموزش ذهن‌آگاهی بر خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 22-1]

د

  • دانش‌آموزان ابتدایی مقایسه اثربخشی هنر- بازی درمانی و آموزش ذهن‌آگاهی بر خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 22-1]
  • دانش‌آموزان پسر اثربخشی تکنیک کلمات هم‌خانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشوار‌‌ی‌های الفبای زبان فارسی در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 42-23]
  • دانش آموزان دوره اول متوسطه نگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 274-255]
  • دانشجو- معلمان شناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 173-154]
  • دوره پیش دبستانی شناسایی مؤلفه‌ها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 72-43]
  • دوره دوم متوسطه عناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 254-234]
  • دوره دوم متوسطه نظری اعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 42-23]

ر

  • روایت پژوهی شناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 173-154]
  • روش شناسی تحلیل محتوای نقادانه‌ی«اقدام‌پژوهی‌های کشوری» به‌مثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روش‌شناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 20-1]

س

  • ساختاری تحلیل محتوای نقادانه‌ی«اقدام‌پژوهی‌های کشوری» به‌مثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روش‌شناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 20-1]
  • سازگاری شغلی مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]
  • سکوت سازمانی مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]

ش

  • شایستگی عمومی اعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 42-23]
  • شیکه معنایی بررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 134-121]

ف

  • فرصت‌های آموزش مجازی تحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 204-174]
  • فضای دهنی بررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 134-121]

ک

  • کارکنان دانشگاه پیام نور مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]
  • کلاس های چندپایه تجارب زیسته معلمان از آسیب‌ها و چالش‌های برنامة درسی کلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی (مطالعه‌ای پدیدارشناسی) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 153-135]
  • کلمات هم‌خانواده اثربخشی تکنیک کلمات هم‌خانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشوار‌‌ی‌های الفبای زبان فارسی در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 42-23]

م

  • محتوایی تحلیل محتوای نقادانه‌ی«اقدام‌پژوهی‌های کشوری» به‌مثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روش‌شناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 20-1]
  • محتوای آموزش مجازی تحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 204-174]
  • محتوای برنامه درسی نگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 274-255]
  • مدارس ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 72-43]
  • مدیریت کلاس تحولی ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 72-43]
  • مدیریت منابع آب آسیب‌شناسی آموزش آب در درس «انسان و محیط‌زیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 233-205]
  • معلمان ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 72-43]
  • مقیاس ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 72-43]
  • مهارت حل مسئله شناسایی مؤلفه‌ها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 72-43]

ن

  • ناسازی معنایی بررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 134-121]
  • نگارشی تحلیل محتوای نقادانه‌ی«اقدام‌پژوهی‌های کشوری» به‌مثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روش‌شناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 20-1]
  • نوشتن خلاق بررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 134-121]

ه

  • هنر- بازی درمانی مقایسه اثربخشی هنر- بازی درمانی و آموزش ذهن‌آگاهی بر خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 22-1]