نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آیات تربیتی قرآن کریم بررسی روش ها و فنون تدریس از منظر قرآن کریم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 99-80]
  • آموزش تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 260-239]
  • آموزش مقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حل‌مساله بر تعامل معلم و دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 146-130]
  • آموزش تصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 211-193]
  • آموزش سماعی تحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 49-35]
  • آموزش عالی شناسایی موانع بکارگیری کلاس معکوس در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 230-212]
  • آموزش علم چالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 216-195]

ا

  • ابعاد دانشگاه کارآفرین رتبه بندی ابعاد و مفاهیم ظرفیت کارآفرینانه‌ی دانشگاه با استفاده از روش تاپسیس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 163-145]
  • اثربخشی بهره‌گیری از راهبردهای تکیه‌گاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 217-198]
  • احساس تعلق تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]
  • اختلال ریاضی بهره‌گیری از راهبردهای تکیه‌گاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 217-198]
  • ادراک معلمان تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
  • ارزیابی استاد اثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 160-147]
  • ارزیابی عملکرد کارکنان تبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 34-13]
  • استراتژی‌ها واکاوی پیامدها، چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-80]
  • اضطراب امتحان واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از پدیده اضطراب امتحان: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 216-199]
  • اقلیم کردستان عراق بررسی نقش نظام آموزش حسابداری در توانمندسازی دانشجویان با میانجی گری تکنولوژی اطلاعاتی در اقلیم کردستان عراق [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 170-147]
  • الگوی اشتاینر استخراج ویژگی های عناصر اساسی برنامه درسی الگوی اشتاینر (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 12-1]
  • الگوی تدریس اثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 160-147]
  • الگوی مطلوب تبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 34-13]
  • الگوهای ذهنی واکاوی محتوای رنج احساسی در تدریس ریاضی: گفتمان کاوی الگوهای ذهنی معلمان با تکنیک کیو (Q) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 122-89]
  • انگیزه یادگیری تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]
  • انگیزه پیشرفت بهره‌گیری از راهبردهای تکیه‌گاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 217-198]
  • انگیزه پیشرفت تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]

ب

  • بارش مغزی مقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حل‌مساله بر تعامل معلم و دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 146-130]
  • بازی های آموزشی بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر بهبود یادگیری مهارت های پایه ای زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 88-72]
  • برنامه استراتژیک رتبه بندی ابعاد و مفاهیم ظرفیت کارآفرینانه‌ی دانشگاه با استفاده از روش تاپسیس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 163-145]
  • برنامه درسی شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 36-1]
  • برنامه درسی تبیین چارچوب مفهومی برنامه‌درسی سنجش‌شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 239-217]
  • برنامه درسی تحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 192-164]
  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسیِ پژوهش کاربردی برای دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 122-97]
  • برنامه درسی سنجش شده تبیین چارچوب مفهومی برنامه‌درسی سنجش‌شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 239-217]
  • بهبود کیفیت توسعة حرفه‌ای گامی در راستای تدریس اثربخش (مطالعه‌ی موردی: معلمان ابتدایی شهر سنندج) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 197-166]

پ

  • پایایی تعیین روایی و پایایی پرسشنامه عجین‌شدگی تحصیلی دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 214-197]
  • پیامدها واکاوی پیامدها، چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-80]
  • پایه چهارم ارزیابی خطاهای دانش‌آموزان پایه چهارم بر اساس مدل تحلیل خطای نیومن در حل مسائل ریاضی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 71-50]
  • پداگوژی انتقادی تاثیر روش تدریس مبتنی بر پداگوژی انتقادی هنری ژیرو بر آگاهی از حقوق شهروندی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 165-151]
  • پدیدارشناسی رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
  • پدیدار شناسی واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از پدیده اضطراب امتحان: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 216-199]
  • پرسشنامه تعیین روایی و پایایی پرسشنامه عجین‌شدگی تحصیلی دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 214-197]
  • پژوهش کاربردی طراحی الگوی برنامه درسیِ پژوهش کاربردی برای دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 122-97]
  • پژوهش کیفی تبیین چارچوب مفهومی برنامه‌درسی سنجش‌شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 239-217]

ت

  • تجارب زیسته رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
  • تجربه تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهن‌آگاهی حین تدریس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 37-19]
  • تجربه زیسته واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از پدیده اضطراب امتحان: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 216-199]
  • تحقیق کیفی تبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 34-13]
  • تحلیل اکتشافی استخراج ویژگی های عناصر اساسی برنامه درسی الگوی اشتاینر (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 12-1]
  • تحلیل موضوعی ادراک دانشجویان سال اول رشته مشاوره از یادگیری مشارکتی در کلاس درس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
  • تدریس تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهن‌آگاهی حین تدریس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 37-19]
  • تدریس رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
  • تدریس اثربخش توسعة حرفه‌ای گامی در راستای تدریس اثربخش (مطالعه‌ی موردی: معلمان ابتدایی شهر سنندج) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 197-166]
  • تربیت‌بدنی تصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 211-193]
  • تربیت زیبایی شناسی تحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 192-164]
  • ترک تحصیل واکاوی عوامل موثر بر ترک‌تحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 194-171]
  • تعامل دانش‌آموز و معلم مقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حل‌مساله بر تعامل معلم و دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 146-130]
  • تعامل معلم –دانش‌آموز رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-59]
  • تعویض مخاطب واکاوی مهارت تعویض مخاطب در کلاس درس بر اساس الگوی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 120-102]
  • تفکر انتقادی واکاوی پیامدها، چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-80]
  • تکنیک کیو واکاوی محتوای رنج احساسی در تدریس ریاضی: گفتمان کاوی الگوهای ذهنی معلمان با تکنیک کیو (Q) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 122-89]
  • تکیه‌گاه سازی آموزشی بهره‌گیری از راهبردهای تکیه‌گاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 217-198]
  • توانمندسازی دانشجویان بررسی نقش نظام آموزش حسابداری در توانمندسازی دانشجویان با میانجی گری تکنولوژی اطلاعاتی در اقلیم کردستان عراق [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 170-147]
  • توسعة حرفه‌ای توسعة حرفه‌ای گامی در راستای تدریس اثربخش (مطالعه‌ی موردی: معلمان ابتدایی شهر سنندج) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 197-166]
  • توسعة حرفه‌ای اثربخش توسعة حرفه‌ای گامی در راستای تدریس اثربخش (مطالعه‌ی موردی: معلمان ابتدایی شهر سنندج) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 197-166]
  • توسعه آموزشی واکاوی عوامل موثر بر ترک‌تحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 194-171]

ج

  • جدیدالورود رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
  • جمع و تفریق بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 129-100]

چ

  • چالش ها شناسایی موانع بکارگیری کلاس معکوس در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 230-212]
  • چالش‌ها واکاوی پیامدها، چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-80]

ح

  • حق تعیین سرنوشت تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 260-239]
  • حقوق شهروندی تاثیر روش تدریس مبتنی بر پداگوژی انتقادی هنری ژیرو بر آگاهی از حقوق شهروندی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 165-151]
  • حل مساله مقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حل‌مساله بر تعامل معلم و دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 146-130]

خ

  • خطا ارزیابی خطاهای دانش‌آموزان پایه چهارم بر اساس مدل تحلیل خطای نیومن در حل مسائل ریاضی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 71-50]
  • خلق محتوای الکترونیکی تبیین خلق محتوای الکترونیکی توسط معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 146-123]
  • خودتنظیمی تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]
  • خودکارآمدی پژوهشی نقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 198-177]
  • خود مردم نگاری تحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 49-35]
  • خود مردم‌نگاری واکاوی پیامدها، چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-80]
  • خوش‌بینی علمی نقش فرهنگ خوش‌بینی علمی در بهبود یادگیری فراگیران [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 252-236]

د

  • دانش‌آموزان ابتدایی رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-59]
  • دانش آموزان دوره ابتدایی طراحی الگوی برنامه درسیِ پژوهش کاربردی برای دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 122-97]
  • دانشجو ادراک دانشجویان سال اول رشته مشاوره از یادگیری مشارکتی در کلاس درس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
  • دانشگاه تعیین روایی و پایایی پرسشنامه عجین‌شدگی تحصیلی دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 214-197]
  • دانشگاه شناسایی ابعاد یادگیری پوی پا در دانشگاه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 44-25]
  • دختران روستایی واکاوی عوامل موثر بر ترک‌تحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 194-171]
  • درس پژوهی فعالیت‌ها و ادراکات اعضای هیئت‌علمی در اجرای درس پژوهی به‌منظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 263-231]
  • دسترسی به آموزش واکاوی عوامل موثر بر ترک‌تحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 194-171]
  • دوره کارشناسی تبیین چارچوب مفهومی برنامه‌درسی سنجش‌شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 239-217]

ذ

  • ذهن‌آگاهی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهن‌آگاهی حین تدریس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 37-19]

ر

  • راهبردهای زیبایی شناسی تحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 192-164]
  • ریتم ریتم تحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 49-35]
  • رسانه آموزشی اثر ظرفیت‌سازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانه‌ای و نوآوری آموزشی در دانشکده‌های تربیت‌بدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
  • رشته تحصیلی مشاوره ادراک دانشجویان سال اول رشته مشاوره از یادگیری مشارکتی در کلاس درس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
  • رشته های علوم انسانی دانشگاه ها شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 36-1]
  • رفتار شهروندی سازمانی نقش فرهنگ سازمانی و رهبری تحول‌آفرین در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 235-217]
  • رنج احساسی واکاوی محتوای رنج احساسی در تدریس ریاضی: گفتمان کاوی الگوهای ذهنی معلمان با تکنیک کیو (Q) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 122-89]
  • رهبری تحول‌آفرین نقش فرهنگ سازمانی و رهبری تحول‌آفرین در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 235-217]
  • روایی تعیین روایی و پایایی پرسشنامه عجین‌شدگی تحصیلی دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 214-197]
  • روابط معلم-دانش‌آموز شناسایی مسائل روابط معلم-دانش‌آموز از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 74-45]
  • روحیه‌پژوهشگری طرح مدل ساختاری پیش بینی روحیه پژوهشگری دانش آموزان با استفاده از سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان. [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 241-218]
  • روش تحقیق فعالیت‌ها و ادراکات اعضای هیئت‌علمی در اجرای درس پژوهی به‌منظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 263-231]
  • روش تحلیل خطای نیومن ارزیابی خطاهای دانش‌آموزان پایه چهارم بر اساس مدل تحلیل خطای نیومن در حل مسائل ریاضی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 71-50]
  • روش تدریس تاثیر روش تدریس مبتنی بر پداگوژی انتقادی هنری ژیرو بر آگاهی از حقوق شهروندی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 165-151]
  • روش داده بنیان تبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 34-13]
  • روش‌های یاددهی و یادگیری شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 36-1]
  • روش های تدریس بررسی روش ها و فنون تدریس از منظر قرآن کریم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 99-80]
  • رویکرد کیفی تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
  • رویکرد کلاس معکوس تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]

ز

  • زبان انگلیسی چالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 216-195]
  • زبان انگلیسی بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر بهبود یادگیری مهارت های پایه ای زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 88-72]
  • زبان دوم چالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 216-195]
  • زبان مادری مقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 58-38]
  • زبان مادری تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 260-239]

س

  • سازگاری اجتماعی تأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 54-37]
  • سازگاری تحصیلی تأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 54-37]
  • سازگاری هیجانی تأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 54-37]
  • سازمان‌های آموزشی نقش فرهنگ خوش‌بینی علمی در بهبود یادگیری فراگیران [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 252-236]
  • سبک تفکر معلمان طرح مدل ساختاری پیش بینی روحیه پژوهشگری دانش آموزان با استفاده از سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان. [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 241-218]
  • سنجش تبیین چارچوب مفهومی برنامه‌درسی سنجش‌شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 239-217]
  • سواد هیجانی رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-59]

ش

  • شاد تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
  • شبکه آموزشی دانش‌آموزان تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی تبیین خلق محتوای الکترونیکی توسط معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 146-123]
  • شهر تهران نقش فرهنگ سازمانی و رهبری تحول‌آفرین در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 235-217]
  • شهر حلبچه چالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 216-195]

ط

  • طراحی تکلیف بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 129-100]
  • طرح مسئله بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 129-100]

ع

  • عجین شدگی تحصیلی تعیین روایی و پایایی پرسشنامه عجین‌شدگی تحصیلی دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 214-197]
  • عدالت آموزشی واکاوی عوامل موثر بر ترک‌تحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 194-171]
  • عروض تحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 49-35]
  • علوم ورزش اثر ظرفیت‌سازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانه‌ای و نوآوری آموزشی در دانشکده‌های تربیت‌بدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
  • عملکرد اعضای هیئت علمی نقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 198-177]
  • عملکرد انتظاری اثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 160-147]
  • عملکرد عینی اثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 160-147]
  • عناصر اساسی استخراج ویژگی های عناصر اساسی برنامه درسی الگوی اشتاینر (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 12-1]

ف

  • فرهنگ سازمانی نقش فرهنگ سازمانی و رهبری تحول‌آفرین در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 235-217]
  • فناوری تصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 211-193]
  • فناوری آموزشی اثر ظرفیت‌سازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانه‌ای و نوآوری آموزشی در دانشکده‌های تربیت‌بدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
  • فنون تدریس بررسی روش ها و فنون تدریس از منظر قرآن کریم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 99-80]

ک

  • کار احساسی واکاوی محتوای رنج احساسی در تدریس ریاضی: گفتمان کاوی الگوهای ذهنی معلمان با تکنیک کیو (Q) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 122-89]
  • کارآفرینی رتبه بندی ابعاد و مفاهیم ظرفیت کارآفرینانه‌ی دانشگاه با استفاده از روش تاپسیس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 163-145]
  • کیفیت تدریس فعالیت‌ها و ادراکات اعضای هیئت‌علمی در اجرای درس پژوهی به‌منظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 263-231]
  • کلاس معکوس شناسایی موانع بکارگیری کلاس معکوس در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 230-212]
  • کلید واژه ها: یادگیری شناسایی ابعاد یادگیری پوی پا در دانشگاه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 44-25]

م

  • مدارس ابتدایی تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
  • مدیران مقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 58-38]
  • مدیران آموزش و پروش نقش فرهنگ سازمانی و رهبری تحول‌آفرین در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 235-217]
  • مدیریت آموزشی اثر ظرفیت‌سازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانه‌ای و نوآوری آموزشی در دانشکده‌های تربیت‌بدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
  • مدیریت کلاس رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-59]
  • مدیریت نوآوری اثر ظرفیت‌سازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانه‌ای و نوآوری آموزشی در دانشکده‌های تربیت‌بدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
  • مدل تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده تصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 211-193]
  • مدل مهارت تعویض مخاطب واکاوی مهارت تعویض مخاطب در کلاس درس بر اساس الگوی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 120-102]
  • مراکز پیش دبستانی استخراج ویژگی های عناصر اساسی برنامه درسی الگوی اشتاینر (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 12-1]
  • مسائل شناسایی مسائل روابط معلم-دانش‌آموز از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 74-45]
  • معلم رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
  • معلمان مقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 58-38]
  • معلمان توسعة حرفه‌ای گامی در راستای تدریس اثربخش (مطالعه‌ی موردی: معلمان ابتدایی شهر سنندج) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 197-166]
  • معلمان تبیین خلق محتوای الکترونیکی توسط معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 146-123]
  • معلمان ابتدایی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهن‌آگاهی حین تدریس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 37-19]
  • معلمان دوره ابتدایی بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 129-100]
  • معلمان مدارس واکاوی مهارت تعویض مخاطب در کلاس درس بر اساس الگوی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 120-102]
  • مقطع ابتدایی چالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 216-195]
  • مهارت های پایه ای بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر بهبود یادگیری مهارت های پایه ای زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 88-72]
  • موسیقی تحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 49-35]

ن

  • نشاط اجتماعی تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 260-239]
  • نظام آموزش حسابداری بررسی نقش نظام آموزش حسابداری در توانمندسازی دانشجویان با میانجی گری تکنولوژی اطلاعاتی در اقلیم کردستان عراق [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 170-147]
  • نظام تربیت‌معلم تحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 192-164]
  • نگرش مقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 58-38]

و

  • واژگان کلیدی: سبک تدریس معلمان طرح مدل ساختاری پیش بینی روحیه پژوهشگری دانش آموزان با استفاده از سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان. [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 241-218]
  • واکاوی نقش فرهنگ خوش‌بینی علمی در بهبود یادگیری فراگیران [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 252-236]

ه

  • هوش اخلاقی تأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 54-37]

ی

  • یادگیری نقش فرهنگ خوش‌بینی علمی در بهبود یادگیری فراگیران [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 252-236]
  • یادگیری بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر بهبود یادگیری مهارت های پایه ای زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 88-72]
  • یادگیری اجتماعی هیجانی رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-59]
  • یادگیری پویا شناسایی ابعاد یادگیری پوی پا در دانشگاه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 44-25]
  • یادگیری خودراهبر نقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 198-177]
  • یادگیری مشارکتی ادراک دانشجویان سال اول رشته مشاوره از یادگیری مشارکتی در کلاس درس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]