آیات تربیتی قرآن کریمبررسی روش ها و فنون تدریس از منظر قرآن کریم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 99-80]
آموزشتاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 260-239]
آموزشمقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حلمساله بر تعامل معلم و دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 146-130]
آموزشتصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 211-193]
آموزش سماعیتحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 49-35]
آموزش عالیشناسایی موانع بکارگیری کلاس معکوس در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 230-212]
آموزش علمچالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 216-195]
ا
ابعاد دانشگاه کارآفرینرتبه بندی ابعاد و مفاهیم ظرفیت کارآفرینانهی دانشگاه با استفاده از روش تاپسیس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 163-145]
اثربخشیبهرهگیری از راهبردهای تکیهگاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 217-198]
احساس تعلقتاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]
اختلال ریاضیبهرهگیری از راهبردهای تکیهگاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 217-198]
ادراک معلمانتجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
ارزیابی استاداثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 160-147]
ارزیابی عملکرد کارکنانتبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 34-13]
استراتژیهاواکاوی پیامدها، چالشها و استراتژیهای مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-80]
اقلیم کردستان عراقبررسی نقش نظام آموزش حسابداری در توانمندسازی دانشجویان با میانجی گری تکنولوژی اطلاعاتی در اقلیم کردستان عراق [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 170-147]
الگوی اشتاینراستخراج ویژگی های عناصر اساسی برنامه درسی الگوی اشتاینر (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 12-1]
الگوی تدریساثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 160-147]
الگوی مطلوبتبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 34-13]
انگیزه یادگیریتاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]
انگیزه پیشرفتبهرهگیری از راهبردهای تکیهگاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 217-198]
انگیزه پیشرفتتاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]
ب
بارش مغزیمقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حلمساله بر تعامل معلم و دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 146-130]
بازی های آموزشیبررسی تاثیر بازی های آموزشی بر بهبود یادگیری مهارت های پایه ای زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 88-72]
برنامه استراتژیکرتبه بندی ابعاد و مفاهیم ظرفیت کارآفرینانهی دانشگاه با استفاده از روش تاپسیس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 163-145]
برنامه درسیشناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 36-1]
برنامه درسیتبیین چارچوب مفهومی برنامهدرسی سنجششده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 239-217]
برنامه درسیتحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 192-164]
برنامه درسیطراحی الگوی برنامه درسیِ پژوهش کاربردی برای دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 122-97]
برنامه درسی سنجش شدهتبیین چارچوب مفهومی برنامهدرسی سنجششده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 239-217]
تکیهگاه سازی آموزشیبهرهگیری از راهبردهای تکیهگاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 217-198]
توانمندسازی دانشجویانبررسی نقش نظام آموزش حسابداری در توانمندسازی دانشجویان با میانجی گری تکنولوژی اطلاعاتی در اقلیم کردستان عراق [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 170-147]
توسعه آموزشیواکاوی عوامل موثر بر ترکتحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 194-171]
ج
جدیدالورودرویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
جمع و تفریقبررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیتهای طرح مسئله) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 129-100]
چ
چالش هاشناسایی موانع بکارگیری کلاس معکوس در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 230-212]
چالشهاواکاوی پیامدها، چالشها و استراتژیهای مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-80]
ح
حق تعیین سرنوشتتاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 260-239]
حقوق شهروندیتاثیر روش تدریس مبتنی بر پداگوژی انتقادی هنری ژیرو بر آگاهی از حقوق شهروندی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 165-151]
حل مسالهمقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حلمساله بر تعامل معلم و دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 146-130]
خ
خطاارزیابی خطاهای دانشآموزان پایه چهارم بر اساس مدل تحلیل خطای نیومن در حل مسائل ریاضی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 71-50]
خلق محتوای الکترونیکیتبیین خلق محتوای الکترونیکی توسط معلمان در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 146-123]
خودتنظیمیتاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]
خودکارآمدی پژوهشینقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 198-177]
خود مردم نگاریتحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 49-35]
خود مردمنگاریواکاوی پیامدها، چالشها و استراتژیهای مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-80]
خوشبینی علمینقش فرهنگ خوشبینی علمی در بهبود یادگیری فراگیران [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 252-236]
د
دانشآموزان ابتداییرابطهی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانشآموز با سواد هیجانی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-59]
دانش آموزان دوره ابتداییطراحی الگوی برنامه درسیِ پژوهش کاربردی برای دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 122-97]
دانشجوادراک دانشجویان سال اول رشته مشاوره از یادگیری مشارکتی در کلاس درس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
دانشگاهشناسایی ابعاد یادگیری پوی پا در دانشگاه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 44-25]
دختران روستاییواکاوی عوامل موثر بر ترکتحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 194-171]
درس پژوهیفعالیتها و ادراکات اعضای هیئتعلمی در اجرای درس پژوهی بهمنظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 263-231]
دسترسی به آموزشواکاوی عوامل موثر بر ترکتحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 194-171]
دوره کارشناسیتبیین چارچوب مفهومی برنامهدرسی سنجششده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 239-217]
ذ
ذهنآگاهیتجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهنآگاهی حین تدریس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 37-19]
ر
راهبردهای زیبایی شناسیتحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 192-164]
ریتم ریتمتحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 49-35]
رسانه آموزشیاثر ظرفیتسازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانهای و نوآوری آموزشی در دانشکدههای تربیتبدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
رشته تحصیلی مشاورهادراک دانشجویان سال اول رشته مشاوره از یادگیری مشارکتی در کلاس درس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
رشته های علوم انسانی دانشگاه هاشناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 36-1]
رفتار شهروندی سازمانینقش فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 235-217]
روابط معلم-دانشآموزشناسایی مسائل روابط معلم-دانشآموز از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 74-45]
روحیهپژوهشگریطرح مدل ساختاری پیش بینی روحیه پژوهشگری دانش آموزان با استفاده از سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان. [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 241-218]
روش تحقیقفعالیتها و ادراکات اعضای هیئتعلمی در اجرای درس پژوهی بهمنظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 263-231]
روش تحلیل خطای نیومنارزیابی خطاهای دانشآموزان پایه چهارم بر اساس مدل تحلیل خطای نیومن در حل مسائل ریاضی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 71-50]
روش تدریستاثیر روش تدریس مبتنی بر پداگوژی انتقادی هنری ژیرو بر آگاهی از حقوق شهروندی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 165-151]
روش داده بنیانتبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 34-13]
روشهای یاددهی و یادگیریشناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 36-1]
روش های تدریسبررسی روش ها و فنون تدریس از منظر قرآن کریم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 99-80]
رویکرد کیفیتجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
رویکرد کلاس معکوستاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]
ز
زبان انگلیسیچالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 216-195]
زبان انگلیسیبررسی تاثیر بازی های آموزشی بر بهبود یادگیری مهارت های پایه ای زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 88-72]
زبان دومچالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 216-195]
زبان مادریمقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 58-38]
زبان مادریتاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 260-239]
س
سازگاری اجتماعیتأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 54-37]
سازگاری تحصیلیتأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 54-37]
سازگاری هیجانیتأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 54-37]
سازمانهای آموزشینقش فرهنگ خوشبینی علمی در بهبود یادگیری فراگیران [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 252-236]
سبک تفکر معلمانطرح مدل ساختاری پیش بینی روحیه پژوهشگری دانش آموزان با استفاده از سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان. [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 241-218]
سنجشتبیین چارچوب مفهومی برنامهدرسی سنجششده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 239-217]
سواد هیجانیرابطهی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانشآموز با سواد هیجانی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-59]
ش
شادتجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
شبکه آموزشی دانشآموزانتجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
شبکههای اجتماعی مجازیتبیین خلق محتوای الکترونیکی توسط معلمان در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 146-123]
شهر تهراننقش فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 235-217]
شهر حلبچهچالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 216-195]
ط
طراحی تکلیفبررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیتهای طرح مسئله) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 129-100]
طرح مسئلهبررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیتهای طرح مسئله) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 129-100]
عدالت آموزشیواکاوی عوامل موثر بر ترکتحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 194-171]
عروضتحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 49-35]
علوم ورزشاثر ظرفیتسازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانهای و نوآوری آموزشی در دانشکدههای تربیتبدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
عملکرد اعضای هیئت علمینقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 198-177]
عملکرد انتظاریاثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 160-147]
عملکرد عینیاثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 160-147]
عناصر اساسیاستخراج ویژگی های عناصر اساسی برنامه درسی الگوی اشتاینر (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 12-1]
ف
فرهنگ سازمانینقش فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 235-217]
فناوریتصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 211-193]
فناوری آموزشیاثر ظرفیتسازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانهای و نوآوری آموزشی در دانشکدههای تربیتبدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
فنون تدریسبررسی روش ها و فنون تدریس از منظر قرآن کریم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 99-80]
ک
کار احساسیواکاوی محتوای رنج احساسی در تدریس ریاضی: گفتمان کاوی الگوهای ذهنی معلمان با تکنیک کیو (Q) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 122-89]
کارآفرینیرتبه بندی ابعاد و مفاهیم ظرفیت کارآفرینانهی دانشگاه با استفاده از روش تاپسیس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 163-145]
کیفیت تدریسفعالیتها و ادراکات اعضای هیئتعلمی در اجرای درس پژوهی بهمنظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 263-231]
کلاس معکوسشناسایی موانع بکارگیری کلاس معکوس در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 230-212]
کلید واژه ها: یادگیریشناسایی ابعاد یادگیری پوی پا در دانشگاه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 44-25]
م
مدارس ابتداییتجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
مدیرانمقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 58-38]
مدیران آموزش و پروشنقش فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 235-217]
مدیریت آموزشیاثر ظرفیتسازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانهای و نوآوری آموزشی در دانشکدههای تربیتبدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
مدیریت کلاسرابطهی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانشآموز با سواد هیجانی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-59]
مدیریت نوآوریاثر ظرفیتسازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانهای و نوآوری آموزشی در دانشکدههای تربیتبدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
مدل تئوری رفتار برنامهریزیشدهتصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 211-193]
مدل مهارت تعویض مخاطبواکاوی مهارت تعویض مخاطب در کلاس درس بر اساس الگوی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 120-102]
مراکز پیش دبستانیاستخراج ویژگی های عناصر اساسی برنامه درسی الگوی اشتاینر (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 12-1]
مسائلشناسایی مسائل روابط معلم-دانشآموز از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 74-45]
معلمرویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
معلمانمقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 58-38]
معلمانتوسعة حرفهای گامی در راستای تدریس اثربخش (مطالعهی موردی: معلمان ابتدایی شهر سنندج) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 197-166]
معلمانتبیین خلق محتوای الکترونیکی توسط معلمان در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 146-123]
معلمان ابتداییتجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهنآگاهی حین تدریس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 37-19]
معلمان دوره ابتداییبررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیتهای طرح مسئله) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 129-100]
معلمان مدارسواکاوی مهارت تعویض مخاطب در کلاس درس بر اساس الگوی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 120-102]
مقطع ابتداییچالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 216-195]
مهارت های پایه ایبررسی تاثیر بازی های آموزشی بر بهبود یادگیری مهارت های پایه ای زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 88-72]
موسیقیتحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 49-35]
ن
نشاط اجتماعیتاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 260-239]
نظام آموزش حسابداریبررسی نقش نظام آموزش حسابداری در توانمندسازی دانشجویان با میانجی گری تکنولوژی اطلاعاتی در اقلیم کردستان عراق [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 170-147]
نظام تربیتمعلمتحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 192-164]
نگرشمقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 58-38]
و
واژگان کلیدی: سبک تدریس معلمانطرح مدل ساختاری پیش بینی روحیه پژوهشگری دانش آموزان با استفاده از سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان. [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 241-218]
واکاوینقش فرهنگ خوشبینی علمی در بهبود یادگیری فراگیران [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 252-236]
ه
هوش اخلاقیتأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 54-37]
ی
یادگیرینقش فرهنگ خوشبینی علمی در بهبود یادگیری فراگیران [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 252-236]
یادگیریبررسی تاثیر بازی های آموزشی بر بهبود یادگیری مهارت های پایه ای زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 88-72]
یادگیری اجتماعی هیجانیرابطهی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانشآموز با سواد هیجانی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-59]
یادگیری پویاشناسایی ابعاد یادگیری پوی پا در دانشگاه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 44-25]
یادگیری خودراهبرنقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 198-177]
یادگیری مشارکتیادراک دانشجویان سال اول رشته مشاوره از یادگیری مشارکتی در کلاس درس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد