نمایه نویسندگان

آ

  • آریاپوران، سعید نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-1]
  • آریاپوران، سعید اثربخشی درمان‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانش‌آموزان نوجوان در دوره کوید-19 [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 81-58]
  • آوری، سلیمان تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]

ا

  • ابوالقاسمی، محمود الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]
  • احمدی، هایده رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19) [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 162-131]
  • احمدی فر، رشید اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانش‌آموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایت‌مندی از زندگی شخصی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 257-238]
  • اخوی ثمرین، زهرا بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]
  • اسدی، فاطمه تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
  • اسمعیلی، وحید اثربخشی درمان‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانش‌آموزان نوجوان در دوره کوید-19 [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 81-58]
  • اصغری، نسیم بررسی تأثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدل‌سازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 223-197]
  • اصغرزاده صادق، پویا بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]
  • اکبری، تقی مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]
  • اللهی، ذبیح الله واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درس‌پژوهی بر عزت نفس دانش‌آموزان آسیب دیده بینایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-163]
  • امیری، حسن اثربخشی درمان‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانش‌آموزان نوجوان در دوره کوید-19 [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 81-58]
  • انفراد، رقیه روش‌شناسیِ خودمردم‌نگاری به‌مثابه روشی در خودبازاندیشی و رشد حرفه‌ای معلمان: پژوهشی)فرا-( خودمردم‌نگارانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 75-46]

ب

  • بابائی، زهرا شناسایی چارچوب تدریس‌پژوهی در راستای بهبود اجرای برنامه‌های درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
  • بارخدا، سید جمال واکاوی تجارب زیسته والدین از تدریس در فضای مجازی (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 276-244]
  • بازرگان، کاوه رابطه ویژگی‌های دانشجویان با نظر آنان نسبت به سامانه درسی الکترونیکی: مورد دوره کارشناسی علوم ارتباطات [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 299-278]
  • باشکوه اجیرلو، حسن مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]
  • باقری موسوی، مریم سادات تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجی‌گری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 130-107]
  • بدری گرگری، رحیم بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 196-174]
  • براتی، هادی شناسایی راهبردهای آموزش دروس مهارتی و کارگاهی در دوره همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 38-22]
  • برقی، عیسی گامی برای اعتباربخشی الگوی پذیرش و استفاده از فناوری دیجیتال توسط معلمان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 45-23]
  • بهاری، پروین تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاس‌های چندپایه [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 143-112]
  • بهزادی، محمدحسن بررسی تأثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدل‌سازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 223-197]

پ

  • پارسا، فرزاد گونه‌های مراکز آموزشی در ایران و شیوه‌های تدریس در آن‌ها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 57-33]
  • پرزور، پرویز بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]
  • پناهی، مالک واکاوی نقش تکنیک اطناب‌گویی و رمزگردانی در بهبود مهارت گفتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 217-193]

ت

  • تفسیری، سید برهان گونه‌های مراکز آموزشی در ایران و شیوه‌های تدریس در آن‌ها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 57-33]
  • تقی پور، سحر نقش سواد برنامه‌ریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجی‌گری جهت‌گیری تدریس [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 60-39]
  • تقی پوریان، محمدجواد تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدل‌های شایستگی و ارزش‌آفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]
  • تقوی، حسین طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]

ج

  • جعفر زاده، اکرم الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]
  • جوادی پور، محمد بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاک‌ها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتاب‌های علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]

ح

  • حاجی، جمال بررسی نقش واسطه‌ای عزت‌نفس در رابطه بین بهزیستی روان‌شناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]
  • حبیب زاده، عباس تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجی‌گری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 130-107]
  • حبیبی کلیبر، رامین طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانش‌آموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
  • حسنی، سید قاسم روش‌شناسیِ خودمردم‌نگاری به‌مثابه روشی در خودبازاندیشی و رشد حرفه‌ای معلمان: پژوهشی)فرا-( خودمردم‌نگارانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 75-46]
  • حسینی، اعظم السادات واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درس‌پژوهی بر عزت نفس دانش‌آموزان آسیب دیده بینایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-163]
  • حسینی خواه، علی تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
  • حسینی کامیاب، فائزه تجارب زیسته معلمان دوره اول ابتدایی درباره شیوه‌های تدریس خلاق در بستر آموزش مجازی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 236-206]

خ

  • خادمی استانه، زهرا بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]
  • خاکزاد، فاروق ارتقای مهارت‌های خواندن در کودکان مدارس عشایری با ایجاد یک محیط مطالعه فراگیر: یک پژوهش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 237-212]
  • خالق خواه، علی مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]
  • خالق خواه، علی طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
  • خالق خواه، علی بررسی نقش واسطه‌ای عزت‌نفس در رابطه بین بهزیستی روان‌شناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]
  • خوب چهره، محمد شناسایی راهبردهای آموزش دروس مهارتی و کارگاهی در دوره همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 38-22]

د

  • دلخوش، واقف تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاس‌های چندپایه [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 143-112]
  • دهقان زاده، حجت استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 243-218]

ر

  • رجبیان ده زیره، مریم تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
  • رحیمی، عبدالله رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19) [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 162-131]
  • رزی، جمال ارتقای مهارت‌های خواندن در کودکان مدارس عشایری با ایجاد یک محیط مطالعه فراگیر: یک پژوهش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 237-212]
  • رزمجوئی، پروین شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]
  • رستمی، ادریس رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19) [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 162-131]
  • رستمی نژاد، محمدعلی عوامل مؤثر بر حواس‌پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]
  • رضائی، ژاله بررسی تأثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدل‌سازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 223-197]
  • رودرگرنژاد، فروغ تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدل‌های شایستگی و ارزش‌آفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]

ز

  • زارعی، رضا شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]
  • زارعی، علی بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاک‌ها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتاب‌های علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
  • زاهد بابلان، عادل مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]
  • زاهد بابلان، عادل طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
  • زوار، تقی تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاس‌های چندپایه [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 143-112]

س

  • سبزه، بتول تجارب زیسته معلمان دوره اول ابتدایی درباره شیوه‌های تدریس خلاق در بستر آموزش مجازی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 236-206]
  • سجادی، اسرا بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی آموزشی با خلاقیت و نوآوری دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه کردستان) [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 102-76]
  • سلیمانی، حبیب بررسی رابطه میان خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی با توجه به نقش میانجی خودتنظیمی در میان دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 106-81]
  • سلیمانی شبیلو، ناهید طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانش‌آموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]

ش

  • شاکری، غلامرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 117-82]
  • شهامت، نادر شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]

ص

  • صیادی، یاسر بررسی رابطه میان خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی با توجه به نقش میانجی خودتنظیمی در میان دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 106-81]
  • صادقی، نرگس عوامل مؤثر بر حواس‌پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]
  • صالحی، اکبر تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 246-224]
  • صالحی، کیوان بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاک‌ها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتاب‌های علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
  • صالحی، مسلم شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]
  • صالحی، مهدی بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی آموزشی با خلاقیت و نوآوری دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه کردستان) [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 102-76]
  • صالحی عمران، ابراهیم نقش سواد برنامه‌ریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجی‌گری جهت‌گیری تدریس [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 60-39]
  • صدرائی، حورا بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 196-174]

ض

  • ضابط، حسن عوامل مؤثر بر حواس‌پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]
  • ضرغامی، سعید اهداف، روش‌ها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درون‌ماندگاری در اندیشه‌ دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]

ط

  • طاهری، مرتضی الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]

ع

  • عابدینی بلترک، میمنت نقش سواد برنامه‌ریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجی‌گری جهت‌گیری تدریس [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 60-39]
  • عباسی، عفت طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 117-82]
  • عباس‌پور، عباس الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]
  • عبدی، صباح اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانش‌آموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایت‌مندی از زندگی شخصی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 257-238]
  • عبدالهی اصل، صیاد تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاس‌های چندپایه [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 143-112]
  • عجم، علی اکبر عوامل مؤثر بر حواس‌پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]
  • عزیزی، احمد رابطه اخلاق‌ورزی با اهمال‌کاری تحصیلی و نگرش به تقلب [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 296-274]
  • عزیزی، عبدالله بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی آموزشی با خلاقیت و نوآوری دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه کردستان) [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 102-76]
  • عسگری، مریم بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاک‌ها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتاب‌های علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
  • عظیمی، اسماعیل استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 243-218]
  • علی عسگری، مجید تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
  • علمی، امین تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 246-224]
  • عمادانی، رضا تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدل‌های شایستگی و ارزش‌آفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]

غ

  • غفوری، آرزو ارتقاء خلاقیت دانش‌آموزان پایه نهم در درس کار و فنّاوری با تریز: مطالعه‌ای با روش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 275-258]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 196-174]
  • فریادی، سارینا واکاوی نقش تکنیک اطناب‌گویی و رمزگردانی در بهبود مهارت گفتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 217-193]
  • فرید، ابوالفضل طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانش‌آموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
  • فرهادی، مهران بررسی محتوای کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی بر اساس جایگاه امید و مؤلفه‌های آن؛ مطالعه‌ای از نوع تحلیل محتوا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 160-143]

ق

  • قاسمی پور، یداله نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-1]
  • قاسم زاده، ابوالفضل گامی برای اعتباربخشی الگوی پذیرش و استفاده از فناوری دیجیتال توسط معلمان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 45-23]
  • قائدی، یحیی تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 246-224]
  • قیصری، سیداسماعیل بررسی محتوای کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی بر اساس جایگاه امید و مؤلفه‌های آن؛ مطالعه‌ای از نوع تحلیل محتوا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 160-143]
  • قنبری، سیروس رابطه اخلاق‌ورزی با اهمال‌کاری تحصیلی و نگرش به تقلب [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 296-274]

ک

  • کیاکجوری، داوود تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدل‌های شایستگی و ارزش‌آفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]
  • کتابی، شاهین بررسی تأثیر شیوه تدریس مبتنی بر دست‌کاری قیود تکلیف بر رفتارهای حمله‌ای فوتبالیست‌های نوجوان مدارس فوتبال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 22-1]
  • کدیور، پروین تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجی‌گری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 130-107]
  • کرمی، پردیس واکاوی تجارب زیسته والدین از تدریس در فضای مجازی (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 276-244]
  • کریمی، ابوبکر تحلیل و ارزیابی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش مهارت‌های تصمیم‌گیری و حل مسئله [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 273-237]
  • کریمی، ناصر اثربخشی یادگیری مبتنی بر پروژه بر هیجانات تحصیلی دانشجویان فیزیک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 192-170]
  • کشاورز، سوسن اهداف، روش‌ها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درون‌ماندگاری در اندیشه‌ دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
  • کهرازهی، مجید واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درس‌پژوهی بر عزت نفس دانش‌آموزان آسیب دیده بینایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-163]

گ

  • گرامی پور، مسعود طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 117-82]

ل

  • لامعی، عطیه شناسایی چارچوب تدریس‌پژوهی در راستای بهبود اجرای برنامه‌های درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]

م

  • محمدی، شیرکوه فراتحلیلی بر پژوهش‌های آموزش چندفرهنگی، آموزش شهروندی، تربیت اخلاقی، تربیت سیاسی و تربیت دینی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 111-88]
  • محمدی، محمدعارف بررسی بوستان سعدی براساس نظریۀ یادگیری مشاهده‌‌ای بندورا [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 277-247]
  • محمدی مهر، مژگان بررسی نقش واسطه‌ای عزت‌نفس در رابطه بین بهزیستی روان‌شناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]
  • محمودنیا، علیرضا اهداف، روش‌ها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درون‌ماندگاری در اندیشه‌ دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
  • مددلو، قهرمان شناسایی چارچوب تدریس‌پژوهی در راستای بهبود اجرای برنامه‌های درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
  • مرادی، بهرام اهداف، روش‌ها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درون‌ماندگاری در اندیشه‌ دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
  • مرادی، رحیم شناسایی مؤلفه‌های محیط یادگیری مبتنی بر فناوری سیار به‌منظور اجرای کلاس معکوس اثربخش: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 181-161]
  • مرجانی، ملیحه شناسایی مؤلفه‌های محیط یادگیری مبتنی بر فناوری سیار به‌منظور اجرای کلاس معکوس اثربخش: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 181-161]
  • مصرآبادی، جواد طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانش‌آموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
  • معصومی نژاد، یاسمن شناسایی چارچوب تدریس‌پژوهی در راستای بهبود اجرای برنامه‌های درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
  • معصومی نژاد، رضا شناسایی چارچوب تدریس‌پژوهی در راستای بهبود اجرای برنامه‌های درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
  • مقامی، حمید رضا تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
  • ملکی، شیوا طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
  • ملکی، محمد بررسی تأثیر شیوه تدریس مبتنی بر دست‌کاری قیود تکلیف بر رفتارهای حمله‌ای فوتبالیست‌های نوجوان مدارس فوتبال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 22-1]
  • مهدی عراقی، مریم بررسی بوستان سعدی براساس نظریۀ یادگیری مشاهده‌‌ای بندورا [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 277-247]
  • مهرمحمدی، محمود استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 243-218]

ن

  • نادری، ابوالقاسم اقتصادسنجی آموزش عالی رویکردی نوین برای ارزیابی تناسب تدریس و تحقیق اعضای هیأت علمی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 322-297]
  • نجف زاده، بخشعلی گامی برای اعتباربخشی الگوی پذیرش و استفاده از فناوری دیجیتال توسط معلمان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 45-23]
  • نصیری، سکینه نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-1]

و

  • واحدی، حسین اثربخشی یادگیری مبتنی بر پروژه بر هیجانات تحصیلی دانشجویان فیزیک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 192-170]
  • واحدی، شهرام بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 196-174]
  • وفایی فر، گلاویژ بررسی نقش واسطه‌ای عزت‌نفس در رابطه بین بهزیستی روان‌شناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]

ی

  • یزدانی، حمید ارتقاء خلاقیت دانش‌آموزان پایه نهم در درس کار و فنّاوری با تریز: مطالعه‌ای با روش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 275-258]
  • یزدانی، زهرا تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
  • یعقوبی، ابوالقاسم بررسی محتوای کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی بر اساس جایگاه امید و مؤلفه‌های آن؛ مطالعه‌ای از نوع تحلیل محتوا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 160-143]
  • یعقوبی، باقر روش‌شناسیِ خودمردم‌نگاری به‌مثابه روشی در خودبازاندیشی و رشد حرفه‌ای معلمان: پژوهشی)فرا-( خودمردم‌نگارانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 75-46]
  • یوسفی، هادی بررسی بوستان سعدی براساس نظریۀ یادگیری مشاهده‌‌ای بندورا [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 277-247]