آریاپوران، سعید نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-1]
آریاپوران، سعید اثربخشی درمانهای تنظیم هیجان و چشمانداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانشآموزان نوجوان در دوره کوید-19 [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 81-58]
آوری، سلیمان تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
ا
ابوالقاسمی، محمود الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همهگیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]
احمدی، هایده رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانشآموزان در شرایط کرونا (COVID-19) [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 162-131]
احمدی فر، رشید اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانشآموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایتمندی از زندگی شخصی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 257-238]
اخوی ثمرین، زهرا بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]
اسدی، فاطمه تأثیر قصهگویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانشآموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
اسمعیلی، وحید اثربخشی درمانهای تنظیم هیجان و چشمانداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانشآموزان نوجوان در دوره کوید-19 [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 81-58]
اصغری، نسیم بررسی تأثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدلسازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 223-197]
اصغرزاده صادق، پویا بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]
اکبری، تقی مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]
اللهی، ذبیح الله واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درسپژوهی بر عزت نفس دانشآموزان آسیب دیده بینایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-163]
امیری، حسن اثربخشی درمانهای تنظیم هیجان و چشمانداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانشآموزان نوجوان در دوره کوید-19 [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 81-58]
بابائی، زهرا شناسایی چارچوب تدریسپژوهی در راستای بهبود اجرای برنامههای درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
بارخدا، سید جمال واکاوی تجارب زیسته والدین از تدریس در فضای مجازی (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 276-244]
بازرگان، کاوه رابطه ویژگیهای دانشجویان با نظر آنان نسبت به سامانه درسی الکترونیکی: مورد دوره کارشناسی علوم ارتباطات [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 299-278]
باشکوه اجیرلو، حسن مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]
باقری موسوی، مریم سادات تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجیگری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 130-107]
بدری گرگری، رحیم بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخهای ۹مرحلهای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 196-174]
براتی، هادی شناسایی راهبردهای آموزش دروس مهارتی و کارگاهی در دوره همهگیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 38-22]
برقی، عیسی گامی برای اعتباربخشی الگوی پذیرش و استفاده از فناوری دیجیتال توسط معلمان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 45-23]
بهاری، پروین تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاسهای چندپایه [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 143-112]
بهزادی، محمدحسن بررسی تأثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدلسازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 223-197]
پ
پارسا، فرزاد گونههای مراکز آموزشی در ایران و شیوههای تدریس در آنها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 57-33]
پرزور، پرویز بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]
پناهی، مالک واکاوی نقش تکنیک اطنابگویی و رمزگردانی در بهبود مهارت گفتاری دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 217-193]
ت
تفسیری، سید برهان گونههای مراکز آموزشی در ایران و شیوههای تدریس در آنها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 57-33]
تقی پور، سحر نقش سواد برنامهریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجیگری جهتگیری تدریس [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 60-39]
تقی پوریان، محمدجواد تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدلهای شایستگی و ارزشآفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]
تقوی، حسین طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
ج
جعفر زاده، اکرم الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همهگیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]
جوادی پور، محمد بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاکها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتابهای علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
ح
حاجی، جمال بررسی نقش واسطهای عزتنفس در رابطه بین بهزیستی روانشناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]
حبیب زاده، عباس تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجیگری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 130-107]
حبیبی کلیبر، رامین طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانشآموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
حسنی، سید قاسم روششناسیِ خودمردمنگاری بهمثابه روشی در خودبازاندیشی و رشد حرفهای معلمان: پژوهشی)فرا-( خودمردمنگارانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 75-46]
حسینی، اعظم السادات واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درسپژوهی بر عزت نفس دانشآموزان آسیب دیده بینایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-163]
حسینی خواه، علی تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
حسینی کامیاب، فائزه تجارب زیسته معلمان دوره اول ابتدایی درباره شیوههای تدریس خلاق در بستر آموزش مجازی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 236-206]
خ
خادمی استانه، زهرا بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]
خاکزاد، فاروق ارتقای مهارتهای خواندن در کودکان مدارس عشایری با ایجاد یک محیط مطالعه فراگیر: یک پژوهش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 237-212]
خالق خواه، علی مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]
خالق خواه، علی طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
خالق خواه، علی بررسی نقش واسطهای عزتنفس در رابطه بین بهزیستی روانشناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]
خوب چهره، محمد شناسایی راهبردهای آموزش دروس مهارتی و کارگاهی در دوره همهگیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 38-22]
د
دلخوش، واقف تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاسهای چندپایه [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 143-112]
دهقان زاده، حجت استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 243-218]
ر
رجبیان ده زیره، مریم تأثیر قصهگویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانشآموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
رحیمی، عبدالله رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانشآموزان در شرایط کرونا (COVID-19) [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 162-131]
رزی، جمال ارتقای مهارتهای خواندن در کودکان مدارس عشایری با ایجاد یک محیط مطالعه فراگیر: یک پژوهش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 237-212]
رزمجوئی، پروین شناسایی مؤلفههای توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]
رستمی، ادریس رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانشآموزان در شرایط کرونا (COVID-19) [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 162-131]
رستمی نژاد، محمدعلی عوامل مؤثر بر حواسپرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]
رضائی، ژاله بررسی تأثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدلسازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 223-197]
رودرگرنژاد، فروغ تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدلهای شایستگی و ارزشآفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]
ز
زارعی، رضا شناسایی مؤلفههای توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]
زارعی، علی بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاکها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتابهای علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
زاهد بابلان، عادل مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]
زاهد بابلان، عادل طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
زوار، تقی تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاسهای چندپایه [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 143-112]
س
سبزه، بتول تجارب زیسته معلمان دوره اول ابتدایی درباره شیوههای تدریس خلاق در بستر آموزش مجازی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 236-206]
سجادی، اسرا بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی آموزشی با خلاقیت و نوآوری دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه کردستان) [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 102-76]
سلیمانی، حبیب بررسی رابطه میان خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی با توجه به نقش میانجی خودتنظیمی در میان دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 106-81]
سلیمانی شبیلو، ناهید طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانشآموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
ش
شاکری، غلامرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 117-82]
شهامت، نادر شناسایی مؤلفههای توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]
ص
صیادی، یاسر بررسی رابطه میان خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی با توجه به نقش میانجی خودتنظیمی در میان دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 106-81]
صادقی، نرگس عوامل مؤثر بر حواسپرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]
صالحی، اکبر تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 246-224]
صالحی، کیوان بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاکها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتابهای علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
صالحی، مسلم شناسایی مؤلفههای توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]
صالحی، مهدی بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی آموزشی با خلاقیت و نوآوری دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه کردستان) [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 102-76]
صالحی عمران، ابراهیم نقش سواد برنامهریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجیگری جهتگیری تدریس [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 60-39]
صدرائی، حورا بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخهای ۹مرحلهای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 196-174]
ض
ضابط، حسن عوامل مؤثر بر حواسپرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]
ضرغامی، سعید اهداف، روشها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درونماندگاری در اندیشه دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
ط
طاهری، مرتضی الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همهگیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]
ع
عابدینی بلترک، میمنت نقش سواد برنامهریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجیگری جهتگیری تدریس [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 60-39]
عباسی، عفت طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 117-82]
عباسپور، عباس الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همهگیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]
عبدی، صباح اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانشآموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایتمندی از زندگی شخصی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 257-238]
عبدالهی اصل، صیاد تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاسهای چندپایه [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 143-112]
عجم، علی اکبر عوامل مؤثر بر حواسپرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]
عزیزی، احمد رابطه اخلاقورزی با اهمالکاری تحصیلی و نگرش به تقلب [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 296-274]
عزیزی، عبدالله بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی آموزشی با خلاقیت و نوآوری دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه کردستان) [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 102-76]
عسگری، مریم بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاکها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتابهای علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
عظیمی، اسماعیل استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 243-218]
علی عسگری، مجید تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
علمی، امین تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 246-224]
عمادانی، رضا تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدلهای شایستگی و ارزشآفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]
غ
غفوری، آرزو ارتقاء خلاقیت دانشآموزان پایه نهم در درس کار و فنّاوری با تریز: مطالعهای با روش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 275-258]
ف
فتحی آذر، اسکندر بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخهای ۹مرحلهای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 196-174]
فریادی، سارینا واکاوی نقش تکنیک اطنابگویی و رمزگردانی در بهبود مهارت گفتاری دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 217-193]
فرید، ابوالفضل طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانشآموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
فرهادی، مهران بررسی محتوای کتابهای فارسی دوره ابتدایی بر اساس جایگاه امید و مؤلفههای آن؛ مطالعهای از نوع تحلیل محتوا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 160-143]
ق
قاسمی پور، یداله نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-1]
قاسم زاده، ابوالفضل گامی برای اعتباربخشی الگوی پذیرش و استفاده از فناوری دیجیتال توسط معلمان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 45-23]
قائدی، یحیی تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 246-224]
قیصری، سیداسماعیل بررسی محتوای کتابهای فارسی دوره ابتدایی بر اساس جایگاه امید و مؤلفههای آن؛ مطالعهای از نوع تحلیل محتوا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 160-143]
قنبری، سیروس رابطه اخلاقورزی با اهمالکاری تحصیلی و نگرش به تقلب [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 296-274]
ک
کیاکجوری، داوود تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدلهای شایستگی و ارزشآفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]
کتابی، شاهین بررسی تأثیر شیوه تدریس مبتنی بر دستکاری قیود تکلیف بر رفتارهای حملهای فوتبالیستهای نوجوان مدارس فوتبال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 22-1]
کدیور، پروین تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجیگری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 130-107]
کرمی، پردیس واکاوی تجارب زیسته والدین از تدریس در فضای مجازی (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 276-244]
کریمی، ابوبکر تحلیل و ارزیابی کتابهای درسی دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش مهارتهای تصمیمگیری و حل مسئله [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 273-237]
کریمی، ناصر اثربخشی یادگیری مبتنی بر پروژه بر هیجانات تحصیلی دانشجویان فیزیک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 192-170]
کشاورز، سوسن اهداف، روشها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درونماندگاری در اندیشه دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
کهرازهی، مجید واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درسپژوهی بر عزت نفس دانشآموزان آسیب دیده بینایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-163]
گ
گرامی پور، مسعود طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 117-82]
ل
لامعی، عطیه شناسایی چارچوب تدریسپژوهی در راستای بهبود اجرای برنامههای درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
م
محمدی، شیرکوه فراتحلیلی بر پژوهشهای آموزش چندفرهنگی، آموزش شهروندی، تربیت اخلاقی، تربیت سیاسی و تربیت دینی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 111-88]
محمدی، محمدعارف بررسی بوستان سعدی براساس نظریۀ یادگیری مشاهدهای بندورا [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 277-247]
محمدی مهر، مژگان بررسی نقش واسطهای عزتنفس در رابطه بین بهزیستی روانشناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]
محمودنیا، علیرضا اهداف، روشها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درونماندگاری در اندیشه دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
مددلو، قهرمان شناسایی چارچوب تدریسپژوهی در راستای بهبود اجرای برنامههای درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
مرادی، بهرام اهداف، روشها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درونماندگاری در اندیشه دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
مصرآبادی، جواد طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانشآموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
معصومی نژاد، یاسمن شناسایی چارچوب تدریسپژوهی در راستای بهبود اجرای برنامههای درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
معصومی نژاد، رضا شناسایی چارچوب تدریسپژوهی در راستای بهبود اجرای برنامههای درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
مقامی، حمید رضا تأثیر قصهگویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانشآموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
ملکی، شیوا طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
ملکی، محمد بررسی تأثیر شیوه تدریس مبتنی بر دستکاری قیود تکلیف بر رفتارهای حملهای فوتبالیستهای نوجوان مدارس فوتبال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 22-1]
مهدی عراقی، مریم بررسی بوستان سعدی براساس نظریۀ یادگیری مشاهدهای بندورا [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 277-247]
مهرمحمدی، محمود استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 243-218]
ن
نادری، ابوالقاسم اقتصادسنجی آموزش عالی رویکردی نوین برای ارزیابی تناسب تدریس و تحقیق اعضای هیأت علمی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 322-297]
نجف زاده، بخشعلی گامی برای اعتباربخشی الگوی پذیرش و استفاده از فناوری دیجیتال توسط معلمان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 45-23]
نصیری، سکینه نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-1]
و
واحدی، حسین اثربخشی یادگیری مبتنی بر پروژه بر هیجانات تحصیلی دانشجویان فیزیک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 192-170]
واحدی، شهرام بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخهای ۹مرحلهای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 196-174]
وفایی فر، گلاویژ بررسی نقش واسطهای عزتنفس در رابطه بین بهزیستی روانشناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]
ی
یزدانی، حمید ارتقاء خلاقیت دانشآموزان پایه نهم در درس کار و فنّاوری با تریز: مطالعهای با روش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 275-258]
یزدانی، زهرا تأثیر قصهگویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانشآموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
یعقوبی، ابوالقاسم بررسی محتوای کتابهای فارسی دوره ابتدایی بر اساس جایگاه امید و مؤلفههای آن؛ مطالعهای از نوع تحلیل محتوا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 160-143]