دوره و شماره: دوره 13، شماره 2 - شماره پیاپی 40، تیر 1404، صفحه 1-201 
اثربخشی الگوی سنجش برخط مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی بر ارتقاء کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

10.22034/trj.2025.144096.2207

عباس حیدری؛ حمید رضا مقامی؛ محمد رضا نیلی احمد آباد؛ عنایت اله زمانپور؛ اسماعیل زارعی زوارکی


شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر آموزش ترکیبی در دوره ابتدایی

10.22034/trj.2025.142147.2066

خیرقدم صبوری؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی