دوره و شماره: دوره 13، شماره 2 - شماره پیاپی 40، تیر 1404، صفحه 1-201 
اثربخشی الگوی سنجش برخط مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی بر ارتقاء کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

صفحه 1-27

10.22034/trj.2025.144096.2207

عباس حیدری؛ حمید رضا مقامی؛ محمد رضا نیلی احمد آباد؛ عنایت اله زمانپور؛ اسماعیل زارعی زوارکی


شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر آموزش ترکیبی در دوره ابتدایی

صفحه 28-55

10.22034/trj.2025.142147.2066

خیرقدم صبوری؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی