ا
-
ابراهیمی، صلاح الدین
رابطه هوشهای چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر رشتههای علوم انسانی،ریاضی و تجربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 95-112]
-
ابراهیم پورکومله، سمیرا
تبیین ویژگیهای مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی بهمنظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارتهای حل مسأله دانشآموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذیربط [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 1-20]
-
ابوالقاسمی، محمد
تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]
-
اجاقی، صبا
ارزیابی مهارتهای تدریس کارآفرینی بر اساس مدل بوریچ: رویکرد آمیخته [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 129-145]
-
احمدنژاد، محمد
بررسی انگیزه ورود به حرفه و عوامل مؤثر بر انگیزة معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 93-119]
-
امیرتیموری، محمد حسین
تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]
ب
-
بختیاری، ابوالفضل
بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفهای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 99-128]
پ
-
پورکریم، جواد
ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاههای متخصصان این حوزه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 65-91]
ت
-
ترک زاده، جعفر
بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفهای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 99-128]
ح
-
حاجی حسین نژاد، غلام رضا
واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
-
حبیبی کلیبر، رامین
مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیتهای حرفهای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 27-46]
-
حبیبی کلیبر، رامین
بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روشهای تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانشآموزان متقلب [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 113-128]
-
حجازی، الهه
رابطه هوشهای چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر رشتههای علوم انسانی،ریاضی و تجربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 95-112]
-
حسینی خواه، علی
واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
-
حکیم زاده، رضوان
رابطه هوشهای چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر رشتههای علوم انسانی،ریاضی و تجربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 95-112]
خ
-
خاکپور، عباس
نقش اخلاق حرفهای معلمان در تقویت انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 47-62]
-
خرازی، سید علی نقی کمال
ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاههای متخصصان این حوزه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 65-91]
د
-
درویشی، حسین
نقش اخلاق حرفهای معلمان در تقویت انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 47-62]
-
دلاور، علی
تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]
-
دلجو، جمیله
اثربخشی مداخله فنون مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 63-78]
ذ
-
ذکاوتی قراگوزلو، علی
تدریس محققانه برای یادگیری عمیق( مورد خاص:تدریس مدیریت عمومی) [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 170-146]
ر
-
رضایی، بیژن
ارزیابی مهارتهای تدریس کارآفرینی بر اساس مدل بوریچ: رویکرد آمیخته [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 129-145]
-
رمضانی، گل افروز
اثربخشی مداخله فنون مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 63-78]
-
رومیانی، سعید
واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
ز
-
زارعی، اقبال
تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر احساس تعلق به مدرسه دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 21-46]
-
زوار، تقی
مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبکهای مدیریت کلاس و سبکهای تدریس معلمان براساس برخی ویژگیهای جمعیتشناختی و شغلی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
س
-
سالاری فرد، حسن
وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 79-98]
-
سپهریان اذر، فیروزه
اثربخشی روش تدریس جیگ ساو و سنتی بر اضطراب- نگرش و عملکرد درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 79-94]
-
سیفی، نورالدین
بررسی انگیزه ورود به حرفه و عوامل مؤثر بر انگیزة معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 93-119]
-
سیف نراقی، مریم
تبیین ویژگیهای مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی بهمنظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارتهای حل مسأله دانشآموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذیربط [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 1-20]
-
سلیمانی، اسماعیل
اثربخشی روش تدریس جیگ ساو و سنتی بر اضطراب- نگرش و عملکرد درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 79-94]
ش
-
شیخی فنیقی، علی اکبر
تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر احساس تعلق به مدرسه دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 21-46]
-
شهبازیان خونیق، ارش
بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روشهای تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانشآموزان متقلب [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 113-128]
ص
-
صالحی، مهدی
تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]
-
صفری، یحیی
تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیکساو بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]
ع
-
عارفی، محبوبه
تحلیلی بر ضرورتها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامههای درسی دورههای دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
-
عبادی، سامان
بررسی انگیزه ورود به حرفه و عوامل مؤثر بر انگیزة معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 93-119]
-
عزیزی، کیوان
تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیکساو بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]
-
عسگری، علی
وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 79-98]
-
عصاره، علیرضا
تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر احساس تعلق به مدرسه دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 21-46]
-
عظیمی، زینب
شیوههای درست و کارآمد آموزش مهارتهای زندگی و اجتماعی به دانشجویان در راستای کاهش آسیبهای زندگی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 121-145]
غ
-
غریبی، حسن
مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیتهای حرفهای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 27-46]
ف
-
فاضلی، نعمت الله
واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]
-
فتحی واچارگاه، کوروش
تحلیلی بر ضرورتها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامههای درسی دورههای دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
-
فراستخواه، مقصود
تحولات نوپدید در فرهنگ دانشگاه و فضای کلاس و تأثیر آن بر تدریس؛ تأملی در نسلهای پنچ گانۀ دانشجو و استاد [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 1-29]
-
فرید، ابوالفضل
بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روشهای تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانشآموزان متقلب [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 113-128]
-
فردانش، هاشم
تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]
-
فلاحی، عبدالخالق
بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفهای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 99-128]
ق
-
قادری، علی
اثربخشی روش تدریس جیگ ساو و سنتی بر اضطراب- نگرش و عملکرد درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 79-94]
-
قهرمانی، محمد
تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]
ک
-
کاظمی فرد، محمد
ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاههای متخصصان این حوزه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 65-91]
-
کیانی، سحر
وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 79-98]
م
-
محمدی، شیرکوه
ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاههای متخصصان این حوزه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 65-91]
-
محمدی، مهدی
بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفهای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 99-128]
-
محمدیان شریف، کویستان
مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیتهای حرفهای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 27-46]
-
محمدی گلینی، اسلام
تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیکساو بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]
-
مرزوقی، رحمت الله
بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفهای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 99-128]
-
منصوری، صابر
تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]
-
مهرمحمدی، محمود
تحلیلی بر ضرورتها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامههای درسی دورههای دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
ن
-
نادری، عزت الله
تبیین ویژگیهای مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی بهمنظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارتهای حل مسأله دانشآموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذیربط [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 1-20]
-
نادری، نادر
ارزیابی مهارتهای تدریس کارآفرینی بر اساس مدل بوریچ: رویکرد آمیخته [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 129-145]
-
نیلی احمدآبادی، محمد رضا
تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]
-
نوروزی چگینی، بهزاد
تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر احساس تعلق به مدرسه دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 21-46]
-
نوروز زاده، رضا
شیوههای درست و کارآمد آموزش مهارتهای زندگی و اجتماعی به دانشجویان در راستای کاهش آسیبهای زندگی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 121-145]
و
-
ویسی، امید
مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبکهای مدیریت کلاس و سبکهای تدریس معلمان براساس برخی ویژگیهای جمعیتشناختی و شغلی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
ی
-
یادگارزاده، غلام رضا
تحلیلی بر ضرورتها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامههای درسی دورههای دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
-
یوسف پور، نسرین
تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیکساو بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد