Construction and standardization of the coping styles discrimination test of fourth and fifth grade elementary students A,B,C,D in classroom management in Kangavare City
رحمتی, فرهنگ , کریمی, بهروز و رضایی, علی محمد . (1392). سا خت و هنجاریابی آزمون تشخیصی سبک های مقابله ای A,B,C,D دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان در خصوص مدیریت کلاس درس. تدریس پژوهی, 1(2), 23-33.
MLA
رحمتی, فرهنگ , , کریمی, بهروز , و رضایی, علی محمد . "سا خت و هنجاریابی آزمون تشخیصی سبک های مقابله ای A,B,C,D دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان در خصوص مدیریت کلاس درس", تدریس پژوهی, 1, 2, 1392, 23-33.
HARVARD
رحمتی, فرهنگ, کریمی, بهروز, رضایی, علی محمد. (1392). 'سا خت و هنجاریابی آزمون تشخیصی سبک های مقابله ای A,B,C,D دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان در خصوص مدیریت کلاس درس', تدریس پژوهی, 1(2), pp. 23-33.
CHICAGO
فرهنگ رحمتی , بهروز کریمی و علی محمد رضایی, "سا خت و هنجاریابی آزمون تشخیصی سبک های مقابله ای A,B,C,D دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان در خصوص مدیریت کلاس درس," تدریس پژوهی, 1 2 (1392): 23-33,
VANCOUVER
رحمتی, فرهنگ, کریمی, بهروز, رضایی, علی محمد. سا خت و هنجاریابی آزمون تشخیصی سبک های مقابله ای A,B,C,D دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان در خصوص مدیریت کلاس درس. تدریس پژوهی, 1392; 1(2): 23-33.