Designing a concept-based model of teaching in the lesson of science and investigating its role on thinking skills (creative and critical) of fourth grade elementary students
درویشی ازگله, مختار, & رشیدی, زهرا. (1392). طراحی الگوی تدریس مفهوم محور در درس علوم و بررسی نقش آن بر مهارتهای تفکر(خلاق ، انتقادی) دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی. تدریس پژوهی, 1(1), 73-80.
MLA
مختار درویشی ازگله; زهرا رشیدی. "طراحی الگوی تدریس مفهوم محور در درس علوم و بررسی نقش آن بر مهارتهای تفکر(خلاق ، انتقادی) دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی", تدریس پژوهی, 1, 1, 1392, 73-80.
HARVARD
درویشی ازگله, مختار, رشیدی, زهرا. (1392). 'طراحی الگوی تدریس مفهوم محور در درس علوم و بررسی نقش آن بر مهارتهای تفکر(خلاق ، انتقادی) دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی', تدریس پژوهی, 1(1), pp. 73-80.
VANCOUVER
درویشی ازگله, مختار, رشیدی, زهرا. طراحی الگوی تدریس مفهوم محور در درس علوم و بررسی نقش آن بر مهارتهای تفکر(خلاق ، انتقادی) دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی. تدریس پژوهی, 1392; 1(1): 73-80.