An investigation of the amount of time allocated to sociology course (content, teaching methods and curriculum evaluation) from the perspective of curriculum stakeholders (educators, teachers and students)
کرزه بر, فریناز, احمدی, پروین, & وزیری, مژده. (1392). بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان ). تدریس پژوهی, 1(1), 59-71.
MLA
فریناز کرزه بر; پروین احمدی; مژده وزیری. "بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )", تدریس پژوهی, 1, 1, 1392, 59-71.
HARVARD
کرزه بر, فریناز, احمدی, پروین, وزیری, مژده. (1392). 'بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )', تدریس پژوهی, 1(1), pp. 59-71.
VANCOUVER
کرزه بر, فریناز, احمدی, پروین, وزیری, مژده. بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان ). تدریس پژوهی, 1392; 1(1): 59-71.