An investigation of the amount of time allocated to sociology course (content, teaching methods and curriculum evaluation) from the perspective of curriculum stakeholders (educators, teachers and students)
کرزه بر, فریناز , احمدی, پروین و وزیری, مژده . (1392). بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان ). تدریس پژوهی, 1(1), 59-71.
MLA
کرزه بر, فریناز , , احمدی, پروین , و وزیری, مژده . "بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )", تدریس پژوهی, 1, 1, 1392, 59-71.
HARVARD
کرزه بر, فریناز, احمدی, پروین, وزیری, مژده. (1392). 'بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )', تدریس پژوهی, 1(1), pp. 59-71.
CHICAGO
فریناز کرزه بر , پروین احمدی و مژده وزیری, "بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )," تدریس پژوهی, 1 1 (1392): 59-71,
VANCOUVER
کرزه بر, فریناز, احمدی, پروین, وزیری, مژده. بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان ). تدریس پژوهی, 1392; 1(1): 59-71.