تدریس پژوهی (TRJ) - فهرست مقالات
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ثبت نام
صفحه اصلی
فهرست مقالات
|
|
|
|
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1397)
دوره 5 (1396)
شماره 4
شماره 3
شماره 2
شماره 1
دوره 4 (1395)
دوره 2 (1393)
دوره 1 (1392)
دوره و شماره:
دوره 5، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 109-129، صفحه 1-143
1
بررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم»
صفحه
1-21
نورالدین یوسفی؛ سامان عبادی؛ مجید ساعدی دویسه
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(714 K)
2
بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانشآموزان کلاسهای چندپایه
صفحه
23-37
رسول پورمند؛ داریوش نوروزی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(722 K)
3
بررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفهای
صفحه
39-58
مجتبی رفیعی؛ مصطفی گلزار
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(907 K)
4
بررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی
صفحه
59-86
امیر مرادی؛ سعید ضرغامی همراه؛ یحیی قائدی؛ رمضان برخورداری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(831 K)
5
تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درسپژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه
صفحه
87-108
مرضیه علی نژاد؛ محمد سیفی؛ قدسی احقر؛ ابوالفضل بختیاری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(849 K)
6
ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان
صفحه
109-129
طالب زندی؛ جواد حاتمی؛ هاشم فردانش؛ ابراهیم طلایی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(768 K)
7
مقایسه برنامه قصد شده، اجراشده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان)
صفحه
131-143
حبیب الله قادرمرزی؛ مجید علی عسگری؛ یحیی معروفی؛ علی حسینی خواه
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(765 K)
8
طراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران
صفحه
131-151
افسانه صابر کرگانی؛ نرگس کشتی آرای؛ خدیجه ابوالمعالی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(917 K)