نویسنده = %D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85 %D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4
ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 109-129

طالب زندی؛ جواد حاتمی؛ هاشم فردانش؛ ابراهیم طلایی


واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل

دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 83-107

آسیه آل مراد؛ هاشم فردانش؛ محمود مهرمحمدی؛ ابراهیم طلایی