تدریس پژوهی (TRJ) - فهرست مقالات
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ثبت نام
صفحه اصلی
فهرست مقالات
|
|
|
|
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1397)
دوره 5 (1396)
شماره 4
شماره 3
شماره 2
شماره 1
دوره 4 (1395)
دوره 2 (1393)
دوره 1 (1392)
دوره و شماره:
دوره 5، شماره 1، بهار 1396، صفحه 25-46، صفحه 1-148
1
ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدفمحور تایلر
صفحه
1-24
حجت اله الماسی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدرضا نیلی؛ علی دلاور
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(1064 K)
2
تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی
صفحه
25-46
سلیمان یحیی زاده جلودار؛ سید حسن طالبی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(1230 K)
3
تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم
صفحه
47-64
حسین زنگنه؛ حجت اله خدامرادی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(574 K)
4
شناسایی موانع موجود برای اجرای درسپژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته)
صفحه
65-86
اسماعیل سلیمانی؛ حسن احمدی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(1386 K)
5
ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی
صفحه
87-106
محبوبه السادات کدخدایی؛ مهناز اخوان تفتی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ پروین احمدی؛ غلام حسین رضایت
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(848 K)
6
میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارتهای موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا
صفحه
107-126
سهیلا جلیلیان؛ احسان عظیم پور؛ شراره محمدی؛ رضا محمدزاده
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(1093 K)
7
واکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درسپژوهی
صفحه
127-148
آزاده فرزان پور؛ فایزه ناطقی؛ محمد سیفی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(1147 K)
8
ملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی
صفحه
149-172
علی ذکاوتی قراگزلو
مشاهده مقاله