نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب دیده بینایی واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درس‌پژوهی بر عزت نفس دانش‌آموزان آسیب دیده بینایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-163]
  • آموزش استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 243-218]
  • آموزش تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
  • آموزش ابتدایی تجارب زیسته معلمان دوره اول ابتدایی درباره شیوه‌های تدریس خلاق در بستر آموزش مجازی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 236-206]
  • آموزش ابتدایی تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاس‌های چندپایه [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 143-112]
  • آموزش الکترونیکی. تحلیل عاملی اکتشافی عوامل مؤثر بر حواس‌پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]
  • آموزش بافتنی واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درس‌پژوهی بر عزت نفس دانش‌آموزان آسیب دیده بینایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-163]
  • آموزش برخط شناسایی راهبردهای آموزش دروس مهارتی و کارگاهی در دوره همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 38-22]
  • آموزش خواندن طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانش‌آموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
  • آموزش مجازی رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19) [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 162-131]
  • آموزش مجازی تجارب زیسته معلمان دوره اول ابتدایی درباره شیوه‌های تدریس خلاق در بستر آموزش مجازی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 236-206]
  • آموزش مجازی الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]
  • آموزش مجازی واکاوی تجارب زیسته والدین از تدریس در فضای مجازی (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 276-244]
  • آموزش مجازی طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانش‌آموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
  • آموزش محیط‌زیست تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
  • آموزش مشارکتی الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]
  • آموزش هنر دستی واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درس‌پژوهی بر عزت نفس دانش‌آموزان آسیب دیده بینایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-163]

ا

  • ابزار و تجهیزات آموزشی استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 243-218]
  • ابعاد سلامتی اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانش‌آموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایت‌مندی از زندگی شخصی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 257-238]
  • اخلاق‌ورزی رابطه اخلاق‌ورزی با اهمال‌کاری تحصیلی و نگرش به تقلب [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 296-274]
  • ادب تعلیمی بررسی بوستان سعدی براساس نظریۀ یادگیری مشاهده‌‌ای بندورا [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 277-247]
  • ایران گونه‌های مراکز آموزشی در ایران و شیوه‌های تدریس در آن‌ها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 57-33]
  • اساتید دانشگاه فرهنگیان تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجی‌گری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 130-107]
  • استعداد مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]
  • اشتیاق تحصیلی بررسی رابطه میان خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی با توجه به نقش میانجی خودتنظیمی در میان دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 106-81]
  • اطناب‌گویی واکاوی نقش تکنیک اطناب‌گویی و رمزگردانی در بهبود مهارت گفتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 217-193]
  • اعتیاد به فضای مجازی نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-1]
  • اعتباریابی عوامل مؤثر بر حواس‌پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]
  • اعتباربخشی گامی برای اعتباربخشی الگوی پذیرش و استفاده از فناوری دیجیتال توسط معلمان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 45-23]
  • اعضای هیأت علمی اقتصادسنجی آموزش عالی رویکردی نوین برای ارزیابی تناسب تدریس و تحقیق اعضای هیأت علمی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 322-297]
  • افسردگی اثربخشی درمان‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانش‌آموزان نوجوان در دوره کوید-19 [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 81-58]
  • اقدام پژوهی ارتقاء خلاقیت دانش‌آموزان پایه نهم در درس کار و فنّاوری با تریز: مطالعه‌ای با روش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 275-258]
  • الگوی آموزش خواندن طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانش‌آموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
  • الگوی تدریس چرخه‌ای بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 196-174]
  • امید بررسی محتوای کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی بر اساس جایگاه امید و مؤلفه‌های آن؛ مطالعه‌ای از نوع تحلیل محتوا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 160-143]
  • امید تحصیلی بررسی نقش واسطه‌ای عزت‌نفس در رابطه بین بهزیستی روان‌شناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]
  • انگیزش تحصیلی بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 196-174]
  • اهمال‌کاری تحصیلی رابطه اخلاق‌ورزی با اهمال‌کاری تحصیلی و نگرش به تقلب [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 296-274]
  • اهمال‌کاری تحصیلی نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-1]

ب

  • بازی و ریاضی بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]
  • برنامه درسی شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]
  • برنامه درسی تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
  • برنامه درسی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 117-82]
  • برنامه‌ درسی شناسایی چارچوب تدریس‌پژوهی در راستای بهبود اجرای برنامه‌های درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
  • برنامه درسی قصد شده بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاک‌ها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتاب‌های علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
  • بندورا بررسی بوستان سعدی براساس نظریۀ یادگیری مشاهده‌‌ای بندورا [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 277-247]
  • بهبود شناسایی چارچوب تدریس‌پژوهی در راستای بهبود اجرای برنامه‌های درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
  • بهزیستی روان‌شناختی بررسی نقش واسطه‌ای عزت‌نفس در رابطه بین بهزیستی روان‌شناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]
  • بوستان سعدی بررسی بوستان سعدی براساس نظریۀ یادگیری مشاهده‌‌ای بندورا [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 277-247]

پ

  • پذیرش فناوری گامی برای اعتباربخشی الگوی پذیرش و استفاده از فناوری دیجیتال توسط معلمان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 45-23]
  • پژوهش شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]

ت

  • تجارب زیسته رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19) [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 162-131]
  • تجارب زیسته معلمان تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاس‌های چندپایه [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 143-112]
  • تجارب والدین واکاوی تجارب زیسته والدین از تدریس در فضای مجازی (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 276-244]
  • تجربه روش‌شناسیِ خودمردم‌نگاری به‌مثابه روشی در خودبازاندیشی و رشد حرفه‌ای معلمان: پژوهشی)فرا-( خودمردم‌نگارانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 75-46]
  • تجربه زیسته تجارب زیسته معلمان دوره اول ابتدایی درباره شیوه‌های تدریس خلاق در بستر آموزش مجازی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 236-206]
  • تحلیل تم تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدل‌های شایستگی و ارزش‌آفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]
  • تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دوره ابتدایی تحلیل و ارزیابی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش مهارت‌های تصمیم‌گیری و حل مسئله [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 273-237]
  • تحلیل محتوا و کتاب درسی بررسی محتوای کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی بر اساس جایگاه امید و مؤلفه‌های آن؛ مطالعه‌ای از نوع تحلیل محتوا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 160-143]
  • تدریس‌پژوهی شناسایی چارچوب تدریس‌پژوهی در راستای بهبود اجرای برنامه‌های درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
  • تدریس هنر اهداف، روش‌ها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درون‌ماندگاری در اندیشه‌ دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
  • تربیت اخلاقی فراتحلیلی بر پژوهش‌های آموزش چندفرهنگی، آموزش شهروندی، تربیت اخلاقی، تربیت سیاسی و تربیت دینی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 111-88]
  • تربیت چندفرهنگی فراتحلیلی بر پژوهش‌های آموزش چندفرهنگی، آموزش شهروندی، تربیت اخلاقی، تربیت سیاسی و تربیت دینی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 111-88]
  • تربیت دینی فراتحلیلی بر پژوهش‌های آموزش چندفرهنگی، آموزش شهروندی، تربیت اخلاقی، تربیت سیاسی و تربیت دینی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 111-88]
  • تربیت سیاسی فراتحلیلی بر پژوهش‌های آموزش چندفرهنگی، آموزش شهروندی، تربیت اخلاقی، تربیت سیاسی و تربیت دینی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 111-88]
  • تربیت شهروندی فراتحلیلی بر پژوهش‌های آموزش چندفرهنگی، آموزش شهروندی، تربیت اخلاقی، تربیت سیاسی و تربیت دینی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 111-88]
  • تریز ارتقاء خلاقیت دانش‌آموزان پایه نهم در درس کار و فنّاوری با تریز: مطالعه‌ای با روش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 275-258]
  • تصمیم‌گیری تحلیل و ارزیابی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش مهارت‌های تصمیم‌گیری و حل مسئله [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 273-237]
  • تعامل معلم- دانش‌آموزان طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانش‌آموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
  • تعامل والد- کودک طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانش‌آموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 32-1]
  • تفکر انتقادی تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
  • تفکّر جانبی بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاک‌ها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتاب‌های علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
  • تکنولوژی آموزشی استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 243-218]
  • تلفن همراه شناسایی مؤلفه‌های محیط یادگیری مبتنی بر فناوری سیار به‌منظور اجرای کلاس معکوس اثربخش: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 181-161]
  • تنظیم هیجان اثربخشی درمان‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانش‌آموزان نوجوان در دوره کوید-19 [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 81-58]
  • توسعه شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]
  • توسعه استعداد مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]

ج

  • جانشینی و مکمل اقتصادسنجی آموزش عالی رویکردی نوین برای ارزیابی تناسب تدریس و تحقیق اعضای هیأت علمی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 322-297]
  • جذب منابع انسانی تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدل‌های شایستگی و ارزش‌آفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]
  • جهت‌گیری تدریس نقش سواد برنامه‌ریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجی‌گری جهت‌گیری تدریس [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 60-39]

چ

  • چشم‌انداز زمان اثربخشی درمان‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانش‌آموزان نوجوان در دوره کوید-19 [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 81-58]

ح

  • حل مسئله تحلیل و ارزیابی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش مهارت‌های تصمیم‌گیری و حل مسئله [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 273-237]
  • حواس‌پرتی دیجیتال عوامل مؤثر بر حواس‌پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]

خ

  • خلاقیت بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی آموزشی با خلاقیت و نوآوری دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه کردستان) [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 102-76]
  • خلاقیت ارتقاء خلاقیت دانش‌آموزان پایه نهم در درس کار و فنّاوری با تریز: مطالعه‌ای با روش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 275-258]
  • خودبازاندیشیِ معلمان روش‌شناسیِ خودمردم‌نگاری به‌مثابه روشی در خودبازاندیشی و رشد حرفه‌ای معلمان: پژوهشی)فرا-( خودمردم‌نگارانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 75-46]
  • خود بالندگی شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]
  • خودتنظیمی بررسی رابطه میان خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی با توجه به نقش میانجی خودتنظیمی در میان دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 106-81]
  • خودشناسی نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-1]
  • خودکارآمدی تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجی‌گری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 130-107]
  • خودکارآمدی تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی رابطه میان خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی با توجه به نقش میانجی خودتنظیمی در میان دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 106-81]
  • خودکارامدی تحصیلی بررسی نقش واسطه‌ای عزت‌نفس در رابطه بین بهزیستی روان‌شناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]
  • خودمراقبتی اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانش‌آموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایت‌مندی از زندگی شخصی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 257-238]
  • خودمردم‌نگاری روش‌شناسیِ خودمردم‌نگاری به‌مثابه روشی در خودبازاندیشی و رشد حرفه‌ای معلمان: پژوهشی)فرا-( خودمردم‌نگارانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 75-46]

د

  • دانش آموزان واکاوی نقش تکنیک اطناب‌گویی و رمزگردانی در بهبود مهارت گفتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 217-193]
  • دانش آموزان اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانش‌آموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایت‌مندی از زندگی شخصی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 257-238]
  • دانش‌آموزان رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19) [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 162-131]
  • دانش‌آموزان تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
  • دانش‌آموزان طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
  • دانش‌آموزان طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 117-82]
  • دانش‌آموزان پایه نهم ارتقاء خلاقیت دانش‌آموزان پایه نهم در درس کار و فنّاوری با تریز: مطالعه‌ای با روش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 275-258]
  • دانشجویان رشته زبان انگلیسی بررسی رابطه میان خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی با توجه به نقش میانجی خودتنظیمی در میان دانشجویان رشته زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 106-81]
  • دانشجویان فیزیک اثربخشی یادگیری مبتنی بر پروژه بر هیجانات تحصیلی دانشجویان فیزیک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 192-170]
  • دانشجویان مهندسی بررسی تأثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدل‌سازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 223-197]
  • درس پژوهی واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درس‌پژوهی بر عزت نفس دانش‌آموزان آسیب دیده بینایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-163]
  • درک مفهومی بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 196-174]
  • دروس کارگاهی شناسایی راهبردهای آموزش دروس مهارتی و کارگاهی در دوره همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 38-22]
  • دروس مهارتی شناسایی راهبردهای آموزش دروس مهارتی و کارگاهی در دوره همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 38-22]
  • درون‌ماندگاری اهداف، روش‌ها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درون‌ماندگاری در اندیشه‌ دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
  • دست‌کاری بررسی تأثیر شیوه تدریس مبتنی بر دست‌کاری قیود تکلیف بر رفتارهای حمله‌ای فوتبالیست‌های نوجوان مدارس فوتبال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 22-1]
  • دلوز اهداف، روش‌ها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درون‌ماندگاری در اندیشه‌ دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
  • دوره ابتدایی بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاک‌ها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتاب‌های علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
  • دوره ابتدایی تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
  • دوره ابتدایی طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
  • دوره ابتدایی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 117-82]
  • دوره ابتدایی ارتقای مهارت‌های خواندن در کودکان مدارس عشایری با ایجاد یک محیط مطالعه فراگیر: یک پژوهش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 237-212]

ر

  • راهبردهای گفتاری واکاوی نقش تکنیک اطناب‌گویی و رمزگردانی در بهبود مهارت گفتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 217-193]
  • ریزوماتیک اهداف، روش‌ها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درون‌ماندگاری در اندیشه‌ دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
  • رشته‌ علوم تربیتی بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی آموزشی با خلاقیت و نوآوری دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه کردستان) [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 102-76]
  • رشد فردی و حرفه‌ای روش‌شناسیِ خودمردم‌نگاری به‌مثابه روشی در خودبازاندیشی و رشد حرفه‌ای معلمان: پژوهشی)فرا-( خودمردم‌نگارانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 75-46]
  • رضایت‌مندی از زندگی اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانش‌آموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایت‌مندی از زندگی شخصی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 257-238]
  • رفتار حمله‌ای بررسی تأثیر شیوه تدریس مبتنی بر دست‌کاری قیود تکلیف بر رفتارهای حمله‌ای فوتبالیست‌های نوجوان مدارس فوتبال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 22-1]
  • رفتار سازمانی تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدل‌های شایستگی و ارزش‌آفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]
  • رمزگردانی واکاوی نقش تکنیک اطناب‌گویی و رمزگردانی در بهبود مهارت گفتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 217-193]
  • روش تدریس گونه‌های مراکز آموزشی در ایران و شیوه‌های تدریس در آن‌ها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 57-33]
  • روش تدریس خلاق تجارب زیسته معلمان دوره اول ابتدایی درباره شیوه‌های تدریس خلاق در بستر آموزش مجازی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 236-206]
  • روش تدریس مشارکتی تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 246-224]

س

  • سلامت روانی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 117-82]
  • سنتزپژوهی تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
  • سواد برنامه‌ریزی درسی نقش سواد برنامه‌ریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجی‌گری جهت‌گیری تدریس [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 60-39]

ش

  • شاخص عملکرد بررسی تأثیر شیوه تدریس مبتنی بر دست‌کاری قیود تکلیف بر رفتارهای حمله‌ای فوتبالیست‌های نوجوان مدارس فوتبال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 22-1]
  • شادکامی بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]

ط

  • طبیعت تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
  • طراحی آموزشی استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 243-218]

ع

  • عزت نفس واکاوی تاثیر آموزش هنر دستی به شیوه درس‌پژوهی بر عزت نفس دانش‌آموزان آسیب دیده بینایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-163]
  • عزت‌نفس بررسی نقش واسطه‌ای عزت‌نفس در رابطه بین بهزیستی روان‌شناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 142-118]
  • علوم ارتباطات رابطه ویژگی‌های دانشجویان با نظر آنان نسبت به سامانه درسی الکترونیکی: مورد دوره کارشناسی علوم ارتباطات [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 299-278]
  • عملکرد اقتصادسنجی آموزش عالی رویکردی نوین برای ارزیابی تناسب تدریس و تحقیق اعضای هیأت علمی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 322-297]
  • عملکرد حل مسئله بررسی تأثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدل‌سازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 223-197]
  • عملکرد شغلی معلمان نقش سواد برنامه‌ریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجی‌گری جهت‌گیری تدریس [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 60-39]

ف

  • فرا-خودمردم‌نگاری روش‌شناسیِ خودمردم‌نگاری به‌مثابه روشی در خودبازاندیشی و رشد حرفه‌ای معلمان: پژوهشی)فرا-( خودمردم‌نگارانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 75-46]
  • فرهنگ پژوهش شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 87-61]
  • فضای مجازی واکاوی تجارب زیسته والدین از تدریس در فضای مجازی (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 276-244]
  • فضای مجازی اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانش‌آموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایت‌مندی از زندگی شخصی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 257-238]
  • فلسفه اهداف، روش‌ها و محتوای تدریس هنر مبتنی بر مفهوم درون‌ماندگاری در اندیشه‌ دلوز [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 48-25]
  • فلسفه تدریس تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 246-224]
  • فناوری دیجیتال گامی برای اعتباربخشی الگوی پذیرش و استفاده از فناوری دیجیتال توسط معلمان [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 45-23]
  • فناوری سیار شناسایی مؤلفه‌های محیط یادگیری مبتنی بر فناوری سیار به‌منظور اجرای کلاس معکوس اثربخش: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 181-161]
  • فوتبالیست نوجوان بررسی تأثیر شیوه تدریس مبتنی بر دست‌کاری قیود تکلیف بر رفتارهای حمله‌ای فوتبالیست‌های نوجوان مدارس فوتبال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 22-1]

ق

  • قصه‌گویی دیجیتال تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 173-143]
  • قیود بررسی تأثیر شیوه تدریس مبتنی بر دست‌کاری قیود تکلیف بر رفتارهای حمله‌ای فوتبالیست‌های نوجوان مدارس فوتبال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 22-1]

ک

  • کار و فنّاوری ارتقاء خلاقیت دانش‌آموزان پایه نهم در درس کار و فنّاوری با تریز: مطالعه‌ای با روش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 275-258]
  • کرونا(COVID-19) رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19) [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 162-131]
  • کسالت بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]
  • کلاس معکوس اثربخش شناسایی مؤلفه‌های محیط یادگیری مبتنی بر فناوری سیار به‌منظور اجرای کلاس معکوس اثربخش: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 181-161]
  • کلاس‌های چند پایه تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاس‌های چندپایه [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 143-112]
  • کنولوژی آموزشی بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی آموزشی با خلاقیت و نوآوری دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه کردستان) [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 102-76]
  • کووید19 عوامل مؤثر بر حواس‌پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 24-1]
  • کووید-19 شناسایی راهبردهای آموزش دروس مهارتی و کارگاهی در دوره همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 38-22]

ل

  • لذّت بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 292-276]

م

  • متناسب بودن تدریس و تحقیق اقتصادسنجی آموزش عالی رویکردی نوین برای ارزیابی تناسب تدریس و تحقیق اعضای هیأت علمی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 322-297]
  • محیط یادگیری شناسایی مؤلفه‌های محیط یادگیری مبتنی بر فناوری سیار به‌منظور اجرای کلاس معکوس اثربخش: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 181-161]
  • مدارس عشایری ارتقای مهارت‌های خواندن در کودکان مدارس عشایری با ایجاد یک محیط مطالعه فراگیر: یک پژوهش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 237-212]
  • مدیریت استعداد مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]
  • مدیریت کلاس تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجی‌گری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 130-107]
  • مدرسان مجرب تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 246-224]
  • مدرسه گونه‌های مراکز آموزشی در ایران و شیوه‌های تدریس در آن‌ها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 57-33]
  • مدرسه زندگی طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
  • مدل طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
  • مدل‌سازی ریاضی بررسی تأثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدل‌سازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 223-197]
  • مدل‌های شایستگی تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدل‌های شایستگی و ارزش‌آفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]
  • مراکز آموزشی گونه‌های مراکز آموزشی در ایران و شیوه‌های تدریس در آن‌ها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 57-33]
  • مرز امکانات تولید آموزش عالی اقتصادسنجی آموزش عالی رویکردی نوین برای ارزیابی تناسب تدریس و تحقیق اعضای هیأت علمی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 322-297]
  • مسجد گونه‌های مراکز آموزشی در ایران و شیوه‌های تدریس در آن‌ها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 57-33]
  • مشارکت والدین الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]
  • مشارکت والدین واکاوی تجارب زیسته والدین از تدریس در فضای مجازی (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 276-244]
  • مطالعه ارتقای مهارت‌های خواندن در کودکان مدارس عشایری با ایجاد یک محیط مطالعه فراگیر: یک پژوهش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 237-212]
  • معادلات دیفرانسیل بررسی تأثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدل‌سازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 223-197]
  • معلمان شناسایی چارچوب تدریس‌پژوهی در راستای بهبود اجرای برنامه‌های درسی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 211-182]
  • معلمان ابتدایی مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 169-144]
  • مکتب گونه‌های مراکز آموزشی در ایران و شیوه‌های تدریس در آن‌ها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 57-33]
  • ملاک‌ها و نشانگرها بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاک‌ها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتاب‌های علوم [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 80-49]
  • مهارت خواندن ارتقای مهارت‌های خواندن در کودکان مدارس عشایری با ایجاد یک محیط مطالعه فراگیر: یک پژوهش اقدام پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 237-212]
  • مهارت گفتاری واکاوی نقش تکنیک اطناب‌گویی و رمزگردانی در بهبود مهارت گفتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 217-193]
  • مهارت‌های زندگی تحلیل و ارزیابی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به آموزش مهارت‌های تصمیم‌گیری و حل مسئله [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 273-237]
  • مؤلفه‌های امید بررسی محتوای کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی بر اساس جایگاه امید و مؤلفه‌های آن؛ مطالعه‌ای از نوع تحلیل محتوا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 160-143]

ن

  • نیازهای بنیادین روان‌شناختی نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-1]
  • نشخوار فکری مشترک اثربخشی درمان‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانش‌آموزان نوجوان در دوره کوید-19 [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 81-58]
  • نظام بانکداری تدوین مدل رفتار سازمانی در نظام بانکداری با تأکید بر مدل‌های شایستگی و ارزش‌آفرینی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 205-182]
  • نظر دانشجویان رابطه ویژگی‌های دانشجویان با نظر آنان نسبت به سامانه درسی الکترونیکی: مورد دوره کارشناسی علوم ارتباطات [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 299-278]
  • نظریه داده‌ بنیاد طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 330-300]
  • نگرش به تقلب رابطه اخلاق‌ورزی با اهمال‌کاری تحصیلی و نگرش به تقلب [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 296-274]
  • نوآوری بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی آموزشی با خلاقیت و نوآوری دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه کردستان) [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 102-76]
  • نوجوانان اثربخشی درمان‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانش‌آموزان نوجوان در دوره کوید-19 [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 81-58]

و

  • ویژگی‌های دانشجویان رابطه ویژگی‌های دانشجویان با نظر آنان نسبت به سامانه درسی الکترونیکی: مورد دوره کارشناسی علوم ارتباطات [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 299-278]

ه

  • هیجانات تحصیلی اثربخشی یادگیری مبتنی بر پروژه بر هیجانات تحصیلی دانشجویان فیزیک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 192-170]
  • هیجانات معلم تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجی‌گری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 130-107]
  • همه‌گیری کووید- 19 الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 305-277]
  • هوش هیجانی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 117-82]

ی

  • یادگیری استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 243-218]
  • یادگیری الکترونیکی رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19) [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 162-131]
  • یادگیری الکترونیکی شناسایی راهبردهای آموزش دروس مهارتی و کارگاهی در دوره همه‌گیری کووید-19 [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 38-22]
  • یادگیری الکترونیکی رابطه ویژگی‌های دانشجویان با نظر آنان نسبت به سامانه درسی الکترونیکی: مورد دوره کارشناسی علوم ارتباطات [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 299-278]
  • یادگیری تجربی تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
  • یادگیری در فضای آزاد تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 142-103]
  • یادگیری سیار شناسایی مؤلفه‌های محیط یادگیری مبتنی بر فناوری سیار به‌منظور اجرای کلاس معکوس اثربخش: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 181-161]
  • یادگیری مبتنی بر پروژه اثربخشی یادگیری مبتنی بر پروژه بر هیجانات تحصیلی دانشجویان فیزیک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 192-170]
  • یادگیری مشاهده‌‌ای بررسی بوستان سعدی براساس نظریۀ یادگیری مشاهده‌‌ای بندورا [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 277-247]