آموزش ابزارهای بازاریابیآموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 299-273]
آموزش الکترونیکاثربخشی تدریس با استفاده از راهبردهای مطالعه به روش آموزش الکترونیک بر اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 199-178]
آموزش در خانهفهم تجارب مادران دانشآموزان دوره ابتدایی از پدیده "مدرسه در خانه" در طول همهگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 91-59]
آموزش ذهنآگاهیمقایسه اثربخشی هنر- بازیدرمانی و آموزش ذهنآگاهی بر خلاقیت دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 325-301]
آموزش رسمیبازنمایی انتظارات دانش آموزان دوزبانه از برنامه درسی رسمی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-103]
آموزش فیزیکبررسی تاثیر آموزش فیزیک با رویکرد مدل سازی بر بهبود یادگیری و رفع کج فهمی های دانش آموزان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 272-254]
آموزش متوسطه"فرآیند شکلگیری سواد تحلیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 102-79]
آموزش مجازیبازنمایی تجارب دانشجویان از چالشها و مشکلات تدریس اساتید در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 98-73]
آموزش مجازیتحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 204-174]
آموزش محیطزیستآسیبشناسی آموزش آب در درس «انسان و محیطزیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 233-205]
ا
ادراک از رفتارهای سیاسیمدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]
ادراک از ساختار کلاسبررسی نقش تعدیل کنندگی خودنظارتی در رابطه ی بین ادراک از ساختار کلاس و تعلل ورزی تحصیلی مطالعه موردی: دانش آموزان متوسطه اول شهر گچساران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 247-217]
ادراک دانش آموزانتحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته دانش آموزان رشته فتوگرافیک از نقاط ضعف و قوت آموزش غیرحضوری در پاندمی کرونا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 273-248]
ارزشیابیبازنمایی تجارب زیسته معلمان از کارکردها، نحوه اجرا و چالشهای تربیت هنری در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 29-1]
اشتیاق تحصیلیاثربخشی تدریس با استفاده از راهبردهای مطالعه به روش آموزش الکترونیک بر اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 199-178]
اشتیاق جبریپایة دانش آموزشی معلمان زبان دوم: تفاوتهای آنها بر اساس اشتیاق سازگار در مقابل جبری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 311-282]
اشتیاق سازگارپایة دانش آموزشی معلمان زبان دوم: تفاوتهای آنها بر اساس اشتیاق سازگار در مقابل جبری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 311-282]
اصول آموزش توحیداصول و روشهای آموزش توحید بر مبنای آموزههای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 249-227]
اعتبار یابیساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 78-53]
اعتبارسنجیاعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 42-23]
اقدامپژوهیتحلیل محتوای نقادانه «اقدامپژوهیهای کشوری» در حوزههای درسی و رفتاری دانشآموزان بهمثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روششناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 28-1]
الگوی برنامه درسیشناسایی مؤلفهها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 72-43]
الگوی برنامه درسیوضعیت مؤلفههای الگوی برنامه درسی کارورزی دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان (امکانسنجی اجرا) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 155-127]
الگوی زبانآموزیتدوین الگوی زبانآموزی به شیوه کلخوانی و مبتنی بر رویکرد شناختی به همراه بازی برای کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 124-103]
املااثربخشی تکنیک کلمات همخانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشواریهای الفبای زبان فارسی در دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 52-29]
ب
بازی آموزشیتدوین الگوی زبانآموزی به شیوه کلخوانی و مبتنی بر رویکرد شناختی به همراه بازی برای کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 124-103]
بازی آموزشیواکاوی تجارب معلمان کلاس اول ابتدایی از نتایج بازیهای آموزشی در همهگیری کرونا [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 177-153]
برنامه آموزش مجازیتحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته دانش آموزان رشته فتوگرافیک از نقاط ضعف و قوت آموزش غیرحضوری در پاندمی کرونا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 273-248]
برنامه درسیاعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 42-23]
برنامه درسیآسیبشناسی آموزش آب در درس «انسان و محیطزیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 233-205]
برنامه درسیعناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 254-234]
برنامه درسیبازنمایی انتظارات دانش آموزان دوزبانه از برنامه درسی رسمی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-103]
برنامه درسیوضعیت مؤلفههای الگوی برنامه درسی کارورزی دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان (امکانسنجی اجرا) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 155-127]
برنامه درسیتجربیات زیسته معلمان استثنایی از چالشهای تدریس مجازی در فضای جدید برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 76-48]
برنامه درسی تاریخ دوره متوسطهتحلیل تجارب دبیران تاریخ دوره دوم متوسطه از عوامل و موانع تدریس در برنامه درسی تاریخ [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 216-184]
برندشناسایی مولفه های تدریس در دانشگاه های برند (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 152-117]
پایة دانش آموزشیپایة دانش آموزشی معلمان زبان دوم: تفاوتهای آنها بر اساس اشتیاق سازگار در مقابل جبری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 311-282]
پاندمیتجربیات زیسته معلمان استثنایی از چالشهای تدریس مجازی در فضای جدید برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 76-48]
پاندمی کرونابازنمایی تجارب دانشجویان از چالشها و مشکلات تدریس اساتید در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 98-73]
پایه چهارم ابتداییاثربخشی تکنیک کلمات همخانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشواریهای الفبای زبان فارسی در دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 52-29]
پرورش کارفرینانبررسی عوامل تأثیرگذار بر پرورش کارآفرینان در دانشگاه (مورد مطالعه: پژوهشهای انجامگرفته در ایران) [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 172-146]
ت
تجاربواکاوی تجارب معلمان کلاس اول ابتدایی از نتایج بازیهای آموزشی در همهگیری کرونا [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 177-153]
تجارب زیستهبازنمایی تجارب زیسته معلمان از کارکردها، نحوه اجرا و چالشهای تربیت هنری در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 29-1]
تجارب مادرانفهم تجارب مادران دانشآموزان دوره ابتدایی از پدیده "مدرسه در خانه" در طول همهگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 91-59]
تجارت معلمان کلاس چندپایهتجارب زیسته معلمان از آسیبها و چالشهای برنامة درسی کلاسهای چندپایة دورة ابتدایی (مطالعهای پدیدارشناسی) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 153-135]
تجربه زیستهتحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته دانش آموزان رشته فتوگرافیک از نقاط ضعف و قوت آموزش غیرحضوری در پاندمی کرونا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 273-248]
تجربه زیستهتجربیات زیسته معلمان استثنایی از چالشهای تدریس مجازی در فضای جدید برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 76-48]
تدریسبازنمایی تجارب دانشجویان از چالشها و مشکلات تدریس اساتید در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 98-73]
تدریساثربخشی تدریس با استفاده از راهبردهای مطالعه به روش آموزش الکترونیک بر اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 199-178]
تدریسشناسایی مولفه های تدریس در دانشگاه های برند (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 152-117]
تدریس مجازیتجربیات زیسته معلمان استثنایی از چالشهای تدریس مجازی در فضای جدید برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 76-48]
تربیت اجتماعیعناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 254-234]
تربیت مدرسساخت و هنجاریابی مقیاس حکمت ادراکشده تربیت مدرس برای تدریس میانرشتهای [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 47-23]
تربیت هنریبازنمایی تجارب زیسته معلمان از کارکردها، نحوه اجرا و چالشهای تربیت هنری در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 29-1]
تعاملتعاملات معلم و دانشآموزان در شبکه اجتماعی دانشآموزان (شاد): رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 116-92]
تعللورزی تحصیلیبررسی نقش تعدیل کنندگی خودنظارتی در رابطه ی بین ادراک از ساختار کلاس و تعلل ورزی تحصیلی مطالعه موردی: دانش آموزان متوسطه اول شهر گچساران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 247-217]
تفکر انتقادینگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 274-255]
تکالیف درسیبررسی نقش تعدیل کنندگی خودنظارتی در رابطه ی بین ادراک از ساختار کلاس و تعلل ورزی تحصیلی مطالعه موردی: دانش آموزان متوسطه اول شهر گچساران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 247-217]
تکانههای تحول آفرینکنشگری والدین و معلمان از چالشها و نوآوریهای آموزش در دوران پاندمی کووید 19 : پژوهشی کیفی مبتنی بر رهیافت پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 325-300]
توجهیادگیری با عاملهای هوشمند آموزشی: آیا میتوان با ردیابی حرکات چشم عملکرد توجه را بهبود بخشید؟ [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 145-125]
توحیداصول و روشهای آموزش توحید بر مبنای آموزههای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 249-227]
توسعه پایدارآسیبشناسی آموزش آب در درس «انسان و محیطزیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 233-205]
توسعه حرفه ایشناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 173-154]
تئوری خودانگیزشیبررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجویان از رشته تحصیلی ( مطالعه موردی: دانشکدههای کشاورزی، منابع طبیعی و فنی- مهندسی دانشگاه کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 183-156]
تئوری شناختی- اجتماعی حرفهبررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجویان از رشته تحصیلی ( مطالعه موردی: دانشکدههای کشاورزی، منابع طبیعی و فنی- مهندسی دانشگاه کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 183-156]
ج
جهت گیری هدفالگوی علی جهت گیری های هدف تحصیلی دانش آموزان درخوش بینی تحصیلی ؛ نقش واسطه ای خودتنظیمی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 223-200]
چ
چالشهابازنمایی تجارب دانشجویان از چالشها و مشکلات تدریس اساتید در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 98-73]
چالشهاچالشهای پیشپای دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان مصلح اجتماع از منظر دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 253-224]
چالش های آموزش مجازیتحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 204-174]
چالش های برنامه درسیتجارب زیسته معلمان از آسیبها و چالشهای برنامة درسی کلاسهای چندپایة دورة ابتدایی (مطالعهای پدیدارشناسی) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 153-135]
ح
حسادت سازمانیمدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]
حکمت ادراکشدهساخت و هنجاریابی مقیاس حکمت ادراکشده تربیت مدرس برای تدریس میانرشتهای [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 47-23]
حلمسئلهیادگیری با عاملهای هوشمند آموزشی: آیا میتوان با ردیابی حرکات چشم عملکرد توجه را بهبود بخشید؟ [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 145-125]
خ
خطاهای املاییاثربخشی تکنیک کلمات همخانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشواریهای الفبای زبان فارسی در دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 52-29]
خلاقیتمقایسه اثربخشی هنر- بازیدرمانی و آموزش ذهنآگاهی بر خلاقیت دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 325-301]
خلاقیت ادبیایجاد خلاقیت در خلق قطعهی ادبی با استفاده از رویکردهای نوین آموزشی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 199-173]
خودتنظیمی تحصیلیالگوی علی جهت گیری های هدف تحصیلی دانش آموزان درخوش بینی تحصیلی ؛ نقش واسطه ای خودتنظیمی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 223-200]
خودنظارتیبررسی نقش تعدیل کنندگی خودنظارتی در رابطه ی بین ادراک از ساختار کلاس و تعلل ورزی تحصیلی مطالعه موردی: دانش آموزان متوسطه اول شهر گچساران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 247-217]
خوش بینی تحصیلیالگوی علی جهت گیری های هدف تحصیلی دانش آموزان درخوش بینی تحصیلی ؛ نقش واسطه ای خودتنظیمی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 223-200]
د
داده های تابلویی"بررسی تاثیر هزینه های آموزش و رابطه آن با رشد اقتصادی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 336-312]
داستانپردازی طرفدارانبررسی تلفیق پذیری رباتهای اجتماعی دورحضور و داستانپردازی طرفداران در زبانآموزی با اهداف پزشکی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 58-30]
دانش آموزانتعاملات معلم و دانشآموزان در شبکه اجتماعی دانشآموزان (شاد): رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 116-92]
دانش آموزانکنشگری والدین و معلمان از چالشها و نوآوریهای آموزش در دوران پاندمی کووید 19 : پژوهشی کیفی مبتنی بر رهیافت پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 325-300]
دانشآموزان ابتداییمقایسه اثربخشی هنر- بازیدرمانی و آموزش ذهنآگاهی بر خلاقیت دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 325-301]
دانشآموزان با نیازهای ویژهتجربیات زیسته معلمان استثنایی از چالشهای تدریس مجازی در فضای جدید برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 76-48]
دانشآموزان پسراثربخشی تکنیک کلمات همخانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشواریهای الفبای زبان فارسی در دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 52-29]
دانشآموزان دوره ابتداییفهم تجارب مادران دانشآموزان دوره ابتدایی از پدیده "مدرسه در خانه" در طول همهگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 91-59]
دانش آموزان دوره اول متوسطهنگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 274-255]
دانش آموزان دوزبانهبازنمایی انتظارات دانش آموزان دوزبانه از برنامه درسی رسمی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-103]
دانشجویانبررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجویان از رشته تحصیلی ( مطالعه موردی: دانشکدههای کشاورزی، منابع طبیعی و فنی- مهندسی دانشگاه کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 183-156]
دانشجو- معلمانشناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 173-154]
دانشگاهشناسایی مولفه های تدریس در دانشگاه های برند (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 152-117]
دانشگاه فرهنگیانوضعیت مؤلفههای الگوی برنامه درسی کارورزی دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان (امکانسنجی اجرا) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 155-127]
دانشگاه فرهنگیان کرمانچالشهای پیشپای دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان مصلح اجتماع از منظر دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 253-224]
دانشگاه کردستانبررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجویان از رشته تحصیلی ( مطالعه موردی: دانشکدههای کشاورزی، منابع طبیعی و فنی- مهندسی دانشگاه کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 183-156]
دانشگاههابررسی عوامل تأثیرگذار بر پرورش کارآفرینان در دانشگاه (مورد مطالعه: پژوهشهای انجامگرفته در ایران) [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 172-146]
درس پژوهیایجاد خلاقیت در خلق قطعهی ادبی با استفاده از رویکردهای نوین آموزشی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 199-173]
دوران دانشجوییچالشهای پیشپای دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان مصلح اجتماع از منظر دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 253-224]
دوره پیش دبستانیشناسایی مؤلفهها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 72-43]
دوره دوم متوسطهعناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 254-234]
دوره دوم متوسطه نظریاعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 42-23]
دوره کارشناسیوضعیت مؤلفههای الگوی برنامه درسی کارورزی دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان (امکانسنجی اجرا) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 155-127]
ر
راهبران آموزشی و تربیتیطراحی الگوی شایستگیهای حرفهای راهبران تربیتی در نظام آموزش ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 281-250]
راهبردهای مطالعهاثربخشی تدریس با استفاده از راهبردهای مطالعه به روش آموزش الکترونیک بر اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 199-178]
ربات اجتماعیبررسی تلفیق پذیری رباتهای اجتماعی دورحضور و داستانپردازی طرفداران در زبانآموزی با اهداف پزشکی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 58-30]
رشد اقتصادی"بررسی تاثیر هزینه های آموزش و رابطه آن با رشد اقتصادی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 336-312]
رضایتمندیبررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجویان از رشته تحصیلی ( مطالعه موردی: دانشکدههای کشاورزی، منابع طبیعی و فنی- مهندسی دانشگاه کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 183-156]
روایت پژوهیشناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 173-154]
روش&rlmاصول و روشهای آموزش توحید بر مبنای آموزههای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 249-227]
روش تحقیق آمیختهطراحی الگوی شایستگیهای حرفهای راهبران تربیتی در نظام آموزش ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 281-250]
روش تدریستحلیل تجارب دبیران تاریخ دوره دوم متوسطه از عوامل و موانع تدریس در برنامه درسی تاریخ [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 216-184]
روش تدریسمقایسه تأثیر روشهای تدریس سخنرانی و سخنرانی مهمان در افزایش مهارتهای کسبوکار و کارآفرینانه کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفهای خواهران ایوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 300-274]
روش شناسیتحلیل محتوای نقادانه «اقدامپژوهیهای کشوری» در حوزههای درسی و رفتاری دانشآموزان بهمثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روششناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 28-1]
روش کیفیتحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته دانش آموزان رشته فتوگرافیک از نقاط ضعف و قوت آموزش غیرحضوری در پاندمی کرونا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 273-248]
رویکرد شناختیتدوین الگوی زبانآموزی به شیوه کلخوانی و مبتنی بر رویکرد شناختی به همراه بازی برای کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 124-103]
ز
زبان با اهداف پزشکیبررسی تلفیق پذیری رباتهای اجتماعی دورحضور و داستانپردازی طرفداران در زبانآموزی با اهداف پزشکی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 58-30]
زمان توجهیادگیری با عاملهای هوشمند آموزشی: آیا میتوان با ردیابی حرکات چشم عملکرد توجه را بهبود بخشید؟ [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 145-125]
س
ساختاریتحلیل محتوای نقادانه «اقدامپژوهیهای کشوری» در حوزههای درسی و رفتاری دانشآموزان بهمثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روششناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 28-1]
ساخت و هنجاریابیساخت و هنجاریابی مقیاس حکمت ادراکشده تربیت مدرس برای تدریس میانرشتهای [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 47-23]
سازگاری شغلیمدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]
سخنرانیمقایسه تأثیر روشهای تدریس سخنرانی و سخنرانی مهمان در افزایش مهارتهای کسبوکار و کارآفرینانه کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفهای خواهران ایوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 300-274]
سخنران مهمانمقایسه تأثیر روشهای تدریس سخنرانی و سخنرانی مهمان در افزایش مهارتهای کسبوکار و کارآفرینانه کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفهای خواهران ایوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 300-274]
سرزندگی تحصیلیاثربخشی تدریس با استفاده از راهبردهای مطالعه به روش آموزش الکترونیک بر اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 199-178]
سکوت سازمانیمدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]
سنتز پژوهیطراحی الگویی برای یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (سنتز پژوهی) [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 22-1]
شایستگی عمومیاعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 42-23]
شایستگیهای حرفهایطراحی الگوی شایستگیهای حرفهای راهبران تربیتی در نظام آموزش ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 281-250]
شبکه شادتعاملات معلم و دانشآموزان در شبکه اجتماعی دانشآموزان (شاد): رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 116-92]
شبکههای اجتماعیطراحی الگویی برای یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (سنتز پژوهی) [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 22-1]
شبکههای اجتماعیتعاملات معلم و دانشآموزان در شبکه اجتماعی دانشآموزان (شاد): رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 116-92]
شیکه معناییبررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 134-121]
ص
صادرات"بررسی تاثیر هزینه های آموزش و رابطه آن با رشد اقتصادی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 336-312]
صنعتی شریفشناسایی مولفه های تدریس در دانشگاه های برند (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 152-117]
ع
عاملهای هوشمند آموزشییادگیری با عاملهای هوشمند آموزشی: آیا میتوان با ردیابی حرکات چشم عملکرد توجه را بهبود بخشید؟ [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 145-125]
عملکرد تحصیلیبررسی نقش تعدیل کنندگی خودنظارتی در رابطه ی بین ادراک از ساختار کلاس و تعلل ورزی تحصیلی مطالعه موردی: دانش آموزان متوسطه اول شهر گچساران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 247-217]
ف
فراتحلیلبررسی عوامل تأثیرگذار بر پرورش کارآفرینان در دانشگاه (مورد مطالعه: پژوهشهای انجامگرفته در ایران) [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 172-146]
فرصتهای آموزش مجازیتحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 204-174]
فرصت و چالشهای آموزش مجازیکنشگری والدین و معلمان از چالشها و نوآوریهای آموزش در دوران پاندمی کووید 19 : پژوهشی کیفی مبتنی بر رهیافت پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 325-300]
فرهنگ مدرسهنقش واسطهای فرهنگ مدرسه بر رابطه مؤلفههای مدرسه اثربخش با کیفیت درسپژوهی در بین معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 102-77]
فضای دهنیبررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 134-121]
فضای مجازیآموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 299-273]
ق
قطعهی ادبیایجاد خلاقیت در خلق قطعهی ادبی با استفاده از رویکردهای نوین آموزشی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 199-173]
ک
کارآفرینیبررسی عوامل تأثیرگذار بر پرورش کارآفرینان در دانشگاه (مورد مطالعه: پژوهشهای انجامگرفته در ایران) [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 172-146]
کارکنان دانشگاه پیام نورمدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 22-1]
کارورزیوضعیت مؤلفههای الگوی برنامه درسی کارورزی دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان (امکانسنجی اجرا) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 155-127]
کج فهمیبررسی تاثیر آموزش فیزیک با رویکرد مدل سازی بر بهبود یادگیری و رفع کج فهمی های دانش آموزان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 272-254]
کروناواکاوی تجارب معلمان کلاس اول ابتدایی از نتایج بازیهای آموزشی در همهگیری کرونا [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 177-153]
کیفیت درسپژوهینقش واسطهای فرهنگ مدرسه بر رابطه مؤلفههای مدرسه اثربخش با کیفیت درسپژوهی در بین معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 102-77]
کلاس اول ابتداییواکاوی تجارب معلمان کلاس اول ابتدایی از نتایج بازیهای آموزشی در همهگیری کرونا [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 177-153]
کلاس معکوسایجاد خلاقیت در خلق قطعهی ادبی با استفاده از رویکردهای نوین آموزشی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 199-173]
کلاس های چندپایهتجارب زیسته معلمان از آسیبها و چالشهای برنامة درسی کلاسهای چندپایة دورة ابتدایی (مطالعهای پدیدارشناسی) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 153-135]
کلخوانیتدوین الگوی زبانآموزی به شیوه کلخوانی و مبتنی بر رویکرد شناختی به همراه بازی برای کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 124-103]
کلمات همخانوادهاثربخشی تکنیک کلمات همخانواده بر کاهش خطاهای املایی ناشی از دشواریهای الفبای زبان فارسی در دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 52-29]
کنشگری والدین و معلمانکنشگری والدین و معلمان از چالشها و نوآوریهای آموزش در دوران پاندمی کووید 19 : پژوهشی کیفی مبتنی بر رهیافت پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 325-300]
کودکان پیشدبستانیتدوین الگوی زبانآموزی به شیوه کلخوانی و مبتنی بر رویکرد شناختی به همراه بازی برای کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 124-103]
کووید19تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته دانش آموزان رشته فتوگرافیک از نقاط ضعف و قوت آموزش غیرحضوری در پاندمی کرونا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 273-248]
کووید 19کنشگری والدین و معلمان از چالشها و نوآوریهای آموزش در دوران پاندمی کووید 19 : پژوهشی کیفی مبتنی بر رهیافت پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 325-300]
میانرشتهایساخت و هنجاریابی مقیاس حکمت ادراکشده تربیت مدرس برای تدریس میانرشتهای [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 47-23]
محتواتحلیل تجارب دبیران تاریخ دوره دوم متوسطه از عوامل و موانع تدریس در برنامه درسی تاریخ [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 216-184]
محتواییتحلیل محتوای نقادانه «اقدامپژوهیهای کشوری» در حوزههای درسی و رفتاری دانشآموزان بهمثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روششناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 28-1]
محتوای آموزش مجازیتحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 204-174]
محتوای برنامه درسینگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 274-255]
مخارج آموزشی "بررسی تاثیر هزینه های آموزش و رابطه آن با رشد اقتصادی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 336-312]
مدارسساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 78-53]
مدارس ابتداییبازنمایی انتظارات دانش آموزان دوزبانه از برنامه درسی رسمی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-103]
مدارس ابتداییبازنمایی تجارب زیسته معلمان از کارکردها، نحوه اجرا و چالشهای تربیت هنری در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 29-1]
مدیریت کلاس تحولیساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 78-53]
مدیریت منابع آبآسیبشناسی آموزش آب در درس «انسان و محیطزیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم) [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 233-205]
مدرسه اثربخشنقش واسطهای فرهنگ مدرسه بر رابطه مؤلفههای مدرسه اثربخش با کیفیت درسپژوهی در بین معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 102-77]
مدل سازیبررسی تاثیر آموزش فیزیک با رویکرد مدل سازی بر بهبود یادگیری و رفع کج فهمی های دانش آموزان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 272-254]
مردمنگاریتعاملات معلم و دانشآموزان در شبکه اجتماعی دانشآموزان (شاد): رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 116-92]
مصلح اجتماعچالشهای پیشپای دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان مصلح اجتماع از منظر دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 253-224]
معلمواکاوی تجارب معلمان کلاس اول ابتدایی از نتایج بازیهای آموزشی در همهگیری کرونا [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 177-153]
معلمچالشهای پیشپای دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان مصلح اجتماع از منظر دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 253-224]
معلمانساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 78-53]
معلمانبازنمایی تجارب زیسته معلمان از کارکردها، نحوه اجرا و چالشهای تربیت هنری در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 29-1]
معلمان زبان دومپایة دانش آموزشی معلمان زبان دوم: تفاوتهای آنها بر اساس اشتیاق سازگار در مقابل جبری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 311-282]
مقیاسساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مدیریت کلاس تحولی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 78-53]
مقیاسساخت و هنجاریابی مقیاس حکمت ادراکشده تربیت مدرس برای تدریس میانرشتهای [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 47-23]
مقولههای اندیشگانی آموزشیپایة دانش آموزشی معلمان زبان دوم: تفاوتهای آنها بر اساس اشتیاق سازگار در مقابل جبری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 311-282]
مهارت حل مسئلهشناسایی مؤلفهها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 72-43]
مهارت های کسب وکارمقایسه تأثیر روشهای تدریس سخنرانی و سخنرانی مهمان در افزایش مهارتهای کسبوکار و کارآفرینانه کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفهای خواهران ایوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 300-274]
مولفه هاشناسایی مولفه های تدریس در دانشگاه های برند (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 152-117]
ن
ناسازی معناییبررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 134-121]
نظام آموزش ابتداییطراحی الگوی شایستگیهای حرفهای راهبران تربیتی در نظام آموزش ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 281-250]
نگارشیتحلیل محتوای نقادانه «اقدامپژوهیهای کشوری» در حوزههای درسی و رفتاری دانشآموزان بهمثابه یک روش آموزش (از چهار ساحت: ساختاری، نگارشی، روششناسی و محتوایی) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 28-1]
نگارش خلاقایجاد خلاقیت در خلق قطعهی ادبی با استفاده از رویکردهای نوین آموزشی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 199-173]
نوشتن خلاقبررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 134-121]
نوشتن و خواندنبررسی تلفیق پذیری رباتهای اجتماعی دورحضور و داستانپردازی طرفداران در زبانآموزی با اهداف پزشکی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 58-30]
و
وفاداری مشتریانآموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 299-273]
ه
های آموزش توحیداصول و روشهای آموزش توحید بر مبنای آموزههای قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 249-227]
همهگیری کووید- 19فهم تجارب مادران دانشآموزان دوره ابتدایی از پدیده "مدرسه در خانه" در طول همهگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 91-59]
هنر- بازی درمانیمقایسه اثربخشی هنر- بازیدرمانی و آموزش ذهنآگاهی بر خلاقیت دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 325-301]
ی
یادگیریبررسی تاثیر آموزش فیزیک با رویکرد مدل سازی بر بهبود یادگیری و رفع کج فهمی های دانش آموزان [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 272-254]
یادگیری غیررسمیطراحی الگویی برای یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (سنتز پژوهی) [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 22-1]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد