آزمون زبان MSRTمقایسه روش آنگوف مبتنی بر IRT و روش بوکمارک در تعیین استاندارد چیرگی آزمون زبان MSRT [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 69-49]
آزمون های آموزشیمنابع کارکرد افتراقی سوال و کاربرد آن در آموزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 133-153]
آسیبشناسیپدیدارشناسی تجارب معلمان راهنمای کارورزی از طرح جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان تبریز [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 54-69]
آگاهیمدل بومی ارتقای آگاهی و نگرش معلمان استان کردستان نسبت به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 264-243]
آموزشنقش دانش، نگرش و مهارت دبیران دوره متوسطه در بکارگیری فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی- یاد گیری [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
آموزشارائه مدلی جهت ارتقای کیفیت تدریس حرفه ای اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 227-249]
آموزشبررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 213-192]
آموزش الکترونیکیشناسایی موانع زیرساختی و مدیریتی بکارگیری آموزش الکترونیکی در آموزش منابع انسانی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 116-91]
آموزش ترکیبینقش همزمانی آموزش دروس پایه طراحی در ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و انگیزه تحصیلی دانشجویان معماری (مورد مطالعه: درس مقدمات طراحی معماری دو) [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 139-117]
آموزش زبان خارجینقش یک دوره ی نگارش انگلیسی وبلاگ محور در ارتقای استقلال یادگیری فراگیران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 141-160]
آموزش عالیتحلیل و شناسایی مؤلفههای کلیدی تدریس نوآورانه: ( تدریس نوآورانه اساتید در حوزه آموزش عالی) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 23-1]
آموزش کارآفرینیطراحی الگوی محتوای آموزش کارآفرینی برای رشته های علوم انسانی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 169-150]
آنگوف مبتنی بر نظریه سوال- پاسخمقایسه روش آنگوف مبتنی بر IRT و روش بوکمارک در تعیین استاندارد چیرگی آزمون زبان MSRT [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 69-49]
ا
اثربخشیارزیابی اثربخشی دوره آموزشی «تربیت منش هنرجویان فنی حرفه ای» دوره متوسطه بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 115-140]
اثر بخشی.تفکر انتقادیاثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر شیوه های حل مساله در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 21-36]
احساس کارآمدیبررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 213-192]
ادراک حل مسئلهنقش آموزش فیزیک با رویکرد درس پژوهی بر یادگیری خودتنظیمی معلمان و ادراک حل مسئله دانش آموزان پایه دهم هنرستان ها [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 109-132]
ادراک دانشآموزان از ارزیابیارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانشآموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 226-209]
ارزیابیارزیابی اثربخشی دوره آموزشی «تربیت منش هنرجویان فنی حرفه ای» دوره متوسطه بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 115-140]
اساتیدتحلیل و شناسایی مؤلفههای کلیدی تدریس نوآورانه: ( تدریس نوآورانه اساتید در حوزه آموزش عالی) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 23-1]
اضطراب ریاضیبررسی تأثیر تدریس مبتنی بر محتوای الکترونیکی طنزمحور بر انگیزش و اضطراب ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 70-88]
اضطراب کلاس زبان خارجیبررسی نقش توضیحی پریشانی و اجتناب اجتماعی، انگیزه و خودکارآمدی تحصیلی در تبیین اضطراب کلاس زبان خارجی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 254-238]
اعتباریابیتدوین و اعتباریابی مدل آموزش مجازی سوادآموزان دورۀ انتقال [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 237-214]
اعضای هیات علمیالگوی چرخه حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه و توانمندیهای مورد نیاز آنان در هر مرحله [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 179-159]
اعضای هیئتعلمیسنجش روابط علی بین ادراک دانشجویان ازکیفیت تدریس اعضای هیئتعلمی و خودراهبری یادگیری آنان به روش مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 189-212]
الگوی آموزشیطراحی الگوی محتوای آموزش کارآفرینی برای رشته های علوم انسانی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 169-150]
امیدواریتدوین و آزمون مدل خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 213-226]
انگیزش پیشرفت تحصیلیاثربخشی تدریس مبتنی بر ساختن گرایی اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی، تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 37-53]
انگیزش ریاضیبررسی تأثیر تدریس مبتنی بر محتوای الکترونیکی طنزمحور بر انگیزش و اضطراب ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 70-88]
انگیزه تحصیلینقش همزمانی آموزش دروس پایه طراحی در ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و انگیزه تحصیلی دانشجویان معماری (مورد مطالعه: درس مقدمات طراحی معماری دو) [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 139-117]
انگیزه تحصیلیبررسی نقش توضیحی پریشانی و اجتناب اجتماعی، انگیزه و خودکارآمدی تحصیلی در تبیین اضطراب کلاس زبان خارجی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 254-238]
اهمالکاری تحصیلیاثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمالکاری تحصیلی و سلامت روانی دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 208-181]
ب
باورهای معرفتشناختیرابطه باورهای معرفتشناختی و فلسفههای آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 51-29]
برنامه آموزشیاثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر تاب آوری تحصیلی در تعلل ورزی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 233-249]
برنامه درسیمدل ادراک و نگرش معلمان، متخصصان و اساتید دانشگاه نسبت به برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 21-43]
برنامه درسیتبیین اهداف و فعالیتهای یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامهدرسی کارورزی رشته حقوق [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 189-210]
برنامه درسیپدیدارشناسی تجارب معلمان راهنمای کارورزی از طرح جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان تبریز [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 54-69]
برنامه درسی فنی و حرفه ایارزیابی اثربخشی دوره آموزشی «تربیت منش هنرجویان فنی حرفه ای» دوره متوسطه بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 115-140]
بهره وری علمیمصوّرسازی شبکه اجتماعی هم تألیفی و مطالعه روابط بین سنجه های مرکزیت با بهره وری علمی و کارآیی پژوهشگران حوزه آموزش از دور [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-86]
بوکمارکمقایسه روش آنگوف مبتنی بر IRT و روش بوکمارک در تعیین استاندارد چیرگی آزمون زبان MSRT [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 69-49]
پ
پریشانی و اجتناب اجتماعیبررسی نقش توضیحی پریشانی و اجتناب اجتماعی، انگیزه و خودکارآمدی تحصیلی در تبیین اضطراب کلاس زبان خارجی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 254-238]
پیشرفت تحصیلیاثربخشی تدریس مبتنی بر ساختن گرایی اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی، تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 37-53]
تدریس خلاقبررسی زمینهها و عوامل خلاقیت در تدریس معلمان خلاق در مدارس روستایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 88-114]
تدریس ریاضیبررسی تأثیر تدریس مبتنی بر محتوای الکترونیکی طنزمحور بر انگیزش و اضطراب ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 70-88]
تدریس نوآورانهتحلیل و شناسایی مؤلفههای کلیدی تدریس نوآورانه: ( تدریس نوآورانه اساتید در حوزه آموزش عالی) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 23-1]
تربیت شهروند جهانیمدل ادراک و نگرش معلمان، متخصصان و اساتید دانشگاه نسبت به برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 21-43]
تربیت منشارزیابی اثربخشی دوره آموزشی «تربیت منش هنرجویان فنی حرفه ای» دوره متوسطه بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 115-140]
تعلل ورزی تحصیلیاثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر تاب آوری تحصیلی در تعلل ورزی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 233-249]
تفکرپدیدارشناسی تجارب معلمان راهنمای کارورزی از طرح جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان تبریز [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 54-69]
تفکرانتقادیاثربخشی تدریس مبتنی بر ساختن گرایی اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی، تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 37-53]
توسعه حرفه ایبررسی تاثیر فرایند درس پژوهشی بر توسعه حرفه ای معلمان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
ج
جوعاطفی خانوادهتدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازندهگرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 28-1]
جو مدرسهبررسی تاثیر جو مدرسه بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری سبک مدیریت کلاسی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 242-227]
چ
چرخه حرفه ایالگوی چرخه حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه و توانمندیهای مورد نیاز آنان در هر مرحله [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 179-159]
ح
حقوقتبیین اهداف و فعالیتهای یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامهدرسی کارورزی رشته حقوق [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 189-210]
خ
خستگی عاطفیبررسی رابطۀ دانش مدیریت کلاس درس و خستگی عاطفی با نقش تعدیل گری خلاقیت [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 157-141]
خلاقیتبررسی نقش فعالیتهای فوقبرنامه در عملکرد تحصیلی با توجه به نقش میانجی خلاقیت [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 87-107]
خلاقیتبررسی رابطۀ دانش مدیریت کلاس درس و خستگی عاطفی با نقش تعدیل گری خلاقیت [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 157-141]
خلاقیتبررسی زمینهها و عوامل خلاقیت در تدریس معلمان خلاق در مدارس روستایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 88-114]
خلاقیتنقش همزمانی آموزش دروس پایه طراحی در ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و انگیزه تحصیلی دانشجویان معماری (مورد مطالعه: درس مقدمات طراحی معماری دو) [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 139-117]
خودکارآمدی تحصیلیتدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازندهگرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 28-1]
خودکارآمدی تحصیلیبررسی تاثیر جو مدرسه بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری سبک مدیریت کلاسی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 242-227]
خودکارآمدی تحصیلیبررسی نقش توضیحی پریشانی و اجتناب اجتماعی، انگیزه و خودکارآمدی تحصیلی در تبیین اضطراب کلاس زبان خارجی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 254-238]
خودکارمدی تحصیلیارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانشآموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 226-209]
خود ناتوان سازی تحصیلیتدوین و آزمون مدل خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 213-226]
د
داستان بومیتأثیر آموزش فلسفه برای کودکان با استفاده از داستانهای بومی در رشد اخلاقی دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 68-53]
دانشآموزاناثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر تاب آوری تحصیلی در تعلل ورزی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 233-249]
دانش آموزان ابتداییتأثیر آموزش فلسفه برای کودکان با استفاده از داستانهای بومی در رشد اخلاقی دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 68-53]
دانش پداگوژیطراحی الگوی دانش محتوایی،پداکوژیکی و فناوری معلمان علوم تجربی متوسطه ی اول استان کردستان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 161-188]
دانشجویاناثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر شیوه های حل مساله در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 21-36]
دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهدادراک دانشجویان از شایستگیهای تدریس اعضای هیات علمی در آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 131-107]
دانشجو معلمانرابطه باورهای معرفتشناختی و فلسفههای آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 51-29]
دانشگاهالگوی چرخه حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه و توانمندیهای مورد نیاز آنان در هر مرحله [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 179-159]
دانشگاه فرهنگیانارائه مدلی جهت ارتقای کیفیت تدریس حرفه ای اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 227-249]
دانش مدیریت کلاسبررسی رابطۀ دانش مدیریت کلاس درس و خستگی عاطفی با نقش تعدیل گری خلاقیت [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 157-141]
دانش و مهارت علمیطراحی الگوی دانش محتوایی،پداکوژیکی و فناوری معلمان علوم تجربی متوسطه ی اول استان کردستان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 161-188]
درس پژوهیبررسی تاثیر فرایند درس پژوهشی بر توسعه حرفه ای معلمان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
درسپژوهینقش آموزش فیزیک با رویکرد درس پژوهی بر یادگیری خودتنظیمی معلمان و ادراک حل مسئله دانش آموزان پایه دهم هنرستان ها [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 109-132]
درس فیزیکنقش آموزش فیزیک با رویکرد درس پژوهی بر یادگیری خودتنظیمی معلمان و ادراک حل مسئله دانش آموزان پایه دهم هنرستان ها [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 109-132]
درگیری تحصیلیتدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازندهگرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 28-1]
دروس پایهنقش همزمانی آموزش دروس پایه طراحی در ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و انگیزه تحصیلی دانشجویان معماری (مورد مطالعه: درس مقدمات طراحی معماری دو) [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 139-117]
دوره ابتداییمدل ادراک و نگرش معلمان، متخصصان و اساتید دانشگاه نسبت به برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 21-43]
دوره اول متوسطهتحلیل برنامه درسی مطالعات اجتماعی سه سال دوره اول متوسطه ازنظر میزان توجه به مؤلفههای آموزش چندفرهنگی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 48-24]
دوره متوسطهنقش دانش، نگرش و مهارت دبیران دوره متوسطه در بکارگیری فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی- یاد گیری [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
دورۀ انتقالتدوین و اعتباریابی مدل آموزش مجازی سوادآموزان دورۀ انتقال [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 237-214]
ر
راهبردهای انگیزشیاثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمالکاری تحصیلی و سلامت روانی دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 208-181]
راهبردهای مقابله ایتدوین و آزمون مدل خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 213-226]
رشته مدیریت بازرگانیپیمایشی در منابع آموزشی نظام دانشگاهی: کتب درسی رشته مدیریت بازرگانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 45-63]
رشد اخلاقیتأثیر آموزش فلسفه برای کودکان با استفاده از داستانهای بومی در رشد اخلاقی دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 68-53]
رفتارهای نقش آموزشیتببین و رتبهبندی مضامین و فرامضامینِ رفتارهای نقش آموزشی اساتید دانشگاه از منظر رهیافت ذینفعگرا: یک مطالعه ترکیبی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 91-70]
روش آموزش خواندنبررسی اثربخشی روش آموزش خواندن براساس نظریه یادگیری مغز محور [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 149-132]
روش تحقیق آمیختهنقش یک دوره ی نگارش انگلیسی وبلاگ محور در ارتقای استقلال یادگیری فراگیران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 141-160]
روش تدریسبررسی زمینهها و عوامل خلاقیت در تدریس معلمان خلاق در مدارس روستایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 88-114]
روش خواندنبررسی اثربخشی روش آموزش خواندن براساس نظریه یادگیری مغز محور [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 149-132]
روش کیفیبررسی جدیدترین تحولات روششناسی کیفی پژوهش در حوزه آموزش و تدریس (براساس مجلات معتبر بینالمللی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 155-172]
روش های نوین کیفی آموزشبررسی جدیدترین تحولات روششناسی کیفی پژوهش در حوزه آموزش و تدریس (براساس مجلات معتبر بینالمللی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 155-172]
رویکرد ذینفع مدارتببین و رتبهبندی مضامین و فرامضامینِ رفتارهای نقش آموزشی اساتید دانشگاه از منظر رهیافت ذینفعگرا: یک مطالعه ترکیبی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 91-70]
رویکردهای تدریسرابطه باورهای معرفتشناختی و فلسفههای آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 51-29]
س
ساخت آزمونمنابع کارکرد افتراقی سوال و کاربرد آن در آموزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 133-153]
ساختن گرایی اجتماعیاثربخشی تدریس مبتنی بر ساختن گرایی اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی، تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 37-53]
سبک تدریسبررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 213-192]
سبک زندگیپدیدارشناسی تجارب معلمان راهنمای کارورزی از طرح جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان تبریز [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 54-69]
سبک مدیریت کلاسبررسی تاثیر جو مدرسه بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری سبک مدیریت کلاسی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 242-227]
سرزندگی تحصیلیتدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازندهگرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 28-1]
سلامت رواناثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمالکاری تحصیلی و سلامت روانی دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 208-181]
سند تحول بنیادین آموزش و پرورشمدل بومی ارتقای آگاهی و نگرش معلمان استان کردستان نسبت به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 264-243]
سوادآموزانتدوین و اعتباریابی مدل آموزش مجازی سوادآموزان دورۀ انتقال [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 237-214]
ش
شایستگی تدریسادراک دانشجویان از شایستگیهای تدریس اعضای هیات علمی در آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 131-107]
شبکه های اجتماعیمصوّرسازی شبکه اجتماعی هم تألیفی و مطالعه روابط بین سنجه های مرکزیت با بهره وری علمی و کارآیی پژوهشگران حوزه آموزش از دور [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-86]
شیوه های حل مسالهاثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر شیوه های حل مساله در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 21-36]
ط
طنزبررسی تأثیر تدریس مبتنی بر محتوای الکترونیکی طنزمحور بر انگیزش و اضطراب ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 70-88]
ع
علوم انسانیطراحی الگوی محتوای آموزش کارآفرینی برای رشته های علوم انسانی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 169-150]
عملکرد تحصیلیبررسی نقش فعالیتهای فوقبرنامه در عملکرد تحصیلی با توجه به نقش میانجی خلاقیت [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 87-107]
عملکرد تحصیلیاثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر تاب آوری تحصیلی در تعلل ورزی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 233-249]
ف
فعالیت یادگیریتبیین اهداف و فعالیتهای یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامهدرسی کارورزی رشته حقوق [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 189-210]
فعالیت فوقبرنامهبررسی نقش فعالیتهای فوقبرنامه در عملکرد تحصیلی با توجه به نقش میانجی خلاقیت [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 87-107]
فلسفه برای کودکانتأثیر آموزش فلسفه برای کودکان با استفاده از داستانهای بومی در رشد اخلاقی دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 68-53]
فلسفههای آموزشیرابطه باورهای معرفتشناختی و فلسفههای آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 51-29]
فناوری اطلاعاتنقش دانش، نگرش و مهارت دبیران دوره متوسطه در بکارگیری فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی- یاد گیری [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
ک
کارآییمصوّرسازی شبکه اجتماعی هم تألیفی و مطالعه روابط بین سنجه های مرکزیت با بهره وری علمی و کارآیی پژوهشگران حوزه آموزش از دور [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-86]
کارورزیتبیین اهداف و فعالیتهای یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامهدرسی کارورزی رشته حقوق [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 189-210]
کتب درسی دانشگاهیپیمایشی در منابع آموزشی نظام دانشگاهی: کتب درسی رشته مدیریت بازرگانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 45-63]
کیفیت تدریسسنجش روابط علی بین ادراک دانشجویان ازکیفیت تدریس اعضای هیئتعلمی و خودراهبری یادگیری آنان به روش مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 189-212]
کیفیت تدریسارائه مدلی جهت ارتقای کیفیت تدریس حرفه ای اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 227-249]
کلید واژه: تحولات نظری و روش شناختیبررسی جدیدترین تحولات روششناسی کیفی پژوهش در حوزه آموزش و تدریس (براساس مجلات معتبر بینالمللی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 155-172]
م
محتواطراحی الگوی محتوای آموزش کارآفرینی برای رشته های علوم انسانی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 169-150]
محتوای الکترونیکیبررسی تأثیر تدریس مبتنی بر محتوای الکترونیکی طنزمحور بر انگیزش و اضطراب ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 70-88]
محیط یادگیری سازندهگرای اجتماعیتدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازندهگرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 28-1]
محیط کلاس درسارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانشآموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 226-209]
مدیریت کلاسطراحی الگوی دانش محتوایی،پداکوژیکی و فناوری معلمان علوم تجربی متوسطه ی اول استان کردستان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 161-188]
مدل یابیسنجش روابط علی بین ادراک دانشجویان ازکیفیت تدریس اعضای هیئتعلمی و خودراهبری یادگیری آنان به روش مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 189-212]
مدل آموزش مجازیتدوین و اعتباریابی مدل آموزش مجازی سوادآموزان دورۀ انتقال [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 237-214]
مدل تدریس حرفه ایارائه مدلی جهت ارتقای کیفیت تدریس حرفه ای اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 227-249]
مرکزیت شبکهمصوّرسازی شبکه اجتماعی هم تألیفی و مطالعه روابط بین سنجه های مرکزیت با بهره وری علمی و کارآیی پژوهشگران حوزه آموزش از دور [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-86]
مطالعات اجتماعیتحلیل برنامه درسی مطالعات اجتماعی سه سال دوره اول متوسطه ازنظر میزان توجه به مؤلفههای آموزش چندفرهنگی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 48-24]
مطالعه ترکیبیمدل ادراک و نگرش معلمان، متخصصان و اساتید دانشگاه نسبت به برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 21-43]
معادلات ساختاریسنجش روابط علی بین ادراک دانشجویان ازکیفیت تدریس اعضای هیئتعلمی و خودراهبری یادگیری آنان به روش مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 189-212]
معلممدل بومی ارتقای آگاهی و نگرش معلمان استان کردستان نسبت به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 264-243]
معلمانبررسی تاثیر فرایند درس پژوهشی بر توسعه حرفه ای معلمان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
معلماننقش دانش، نگرش و مهارت دبیران دوره متوسطه در بکارگیری فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی- یاد گیری [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
معلمان خلاقبررسی زمینهها و عوامل خلاقیت در تدریس معلمان خلاق در مدارس روستایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 88-114]
معلمان متوسطهبررسی رابطۀ دانش مدیریت کلاس درس و خستگی عاطفی با نقش تعدیل گری خلاقیت [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 157-141]
مقایسه پذیری نمرات آزمون هامنابع کارکرد افتراقی سوال و کاربرد آن در آموزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 133-153]
منابع آموزشیپیمایشی در منابع آموزشی نظام دانشگاهی: کتب درسی رشته مدیریت بازرگانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 45-63]
منابع انسانیشناسایی موانع زیرساختی و مدیریتی بکارگیری آموزش الکترونیکی در آموزش منابع انسانی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 116-91]
منابع کارکرد افتراقی سوالمنابع کارکرد افتراقی سوال و کاربرد آن در آموزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 133-153]
مناطق روستاییبررسی زمینهها و عوامل خلاقیت در تدریس معلمان خلاق در مدارس روستایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 88-114]
موانع زیرساختیشناسایی موانع زیرساختی و مدیریتی بکارگیری آموزش الکترونیکی در آموزش منابع انسانی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 116-91]
موانع مدیریتیشناسایی موانع زیرساختی و مدیریتی بکارگیری آموزش الکترونیکی در آموزش منابع انسانی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 116-91]
مؤلفههای آموزش چندفرهنگیتحلیل برنامه درسی مطالعات اجتماعی سه سال دوره اول متوسطه ازنظر میزان توجه به مؤلفههای آموزش چندفرهنگی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 48-24]
ن
نظریه ضمنی هوشبررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 213-192]
نظریه نقشتببین و رتبهبندی مضامین و فرامضامینِ رفتارهای نقش آموزشی اساتید دانشگاه از منظر رهیافت ذینفعگرا: یک مطالعه ترکیبی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 91-70]
نظریه هوش موفقبررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 213-192]
نگرشمدل بومی ارتقای آگاهی و نگرش معلمان استان کردستان نسبت به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 264-243]
نگرش به علومارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانشآموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 226-209]
نمره برشمقایسه روش آنگوف مبتنی بر IRT و روش بوکمارک در تعیین استاندارد چیرگی آزمون زبان MSRT [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 69-49]
نوآوریتحلیل و شناسایی مؤلفههای کلیدی تدریس نوآورانه: ( تدریس نوآورانه اساتید در حوزه آموزش عالی) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 23-1]
و
واژگان کلیدی:"آسیب شناسی"آسیب شناسی برنامه درسی تفکر و سبک زندگی در دوره متوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 211-231]
واژههای کلیدی: آموزش خودتنظیمی هیجانیاثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمالکاری تحصیلی و سلامت روانی دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 208-181]
واژههای کلیدی : دانش محتواییطراحی الگوی دانش محتوایی،پداکوژیکی و فناوری معلمان علوم تجربی متوسطه ی اول استان کردستان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 161-188]
وبلاگ آموزشینقش یک دوره ی نگارش انگلیسی وبلاگ محور در ارتقای استقلال یادگیری فراگیران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 141-160]
ه
هیأت علمیادراک دانشجویان از شایستگیهای تدریس اعضای هیات علمی در آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 131-107]
هدفتبیین اهداف و فعالیتهای یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامهدرسی کارورزی رشته حقوق [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 189-210]
هم تألیفیمصوّرسازی شبکه اجتماعی هم تألیفی و مطالعه روابط بین سنجه های مرکزیت با بهره وری علمی و کارآیی پژوهشگران حوزه آموزش از دور [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-86]
هوش هیجانینقش همزمانی آموزش دروس پایه طراحی در ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و انگیزه تحصیلی دانشجویان معماری (مورد مطالعه: درس مقدمات طراحی معماری دو) [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 139-117]
ی
یادگیری خودتنظیمینقش یک دوره ی نگارش انگلیسی وبلاگ محور در ارتقای استقلال یادگیری فراگیران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 141-160]
یادگیری خود تنظیمینقش آموزش فیزیک با رویکرد درس پژوهی بر یادگیری خودتنظیمی معلمان و ادراک حل مسئله دانش آموزان پایه دهم هنرستان ها [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 109-132]
یادگیری خود راهبرسنجش روابط علی بین ادراک دانشجویان ازکیفیت تدریس اعضای هیئتعلمی و خودراهبری یادگیری آنان به روش مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 189-212]
یادگیری مستقلنقش یک دوره ی نگارش انگلیسی وبلاگ محور در ارتقای استقلال یادگیری فراگیران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 141-160]
یادگیری مغزمحوربررسی اثربخشی روش آموزش خواندن براساس نظریه یادگیری مغز محور [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 149-132]