آموزشمطالعه اثر آموزش و تدریس بهصورت ترکیبی بر یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی رشتههای فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]
آموزش الکترونیکیمطالعه اثر آموزش و تدریس بهصورت ترکیبی بر یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی رشتههای فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]
آموزش الکترونیکیترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
آموزش پرورششناسایی موانع موجود برای اجرای درسپژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 65-86]
آموزش ترکیبیمطالعه اثر آموزش و تدریس بهصورت ترکیبی بر یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی رشتههای فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]
آموزش چندفرهنگیآموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]
آموزش دانشگاهیضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
آموزش ریاضیاتتأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 47-64]
آموزش عالیچالش های بهکارگیری یادگیری مشارکتی در تدریس دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 35-50]
آموزش عالیطراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-151]
آموزش مبتنی بر شایستگیضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
آموزشهای آنلاینبررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
ا
اجرای برنامه درسیتبیین راهبردهای اجرای برنامه درسی در محیطهای یادگیری شخصی مبتنی بر وب 2 [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 51-69]
ارتباط هم افزامدیریت تدریس و یادگیری ،تاثیرات تعاملی انجمن های دانش آموختگان وتدریس و یاگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 202-240]
ارزیابی درونینقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
ارزیابی عملکردبررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 39-58]
ارزشیابی دانشجویانتأثیر جذبه شخصیتی استادان بر درک دانشجویان از اثربخشی تدریس [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 33-50]
اعضای هیأتعلمیتأثیر جذبه شخصیتی استادان بر درک دانشجویان از اثربخشی تدریس [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 33-50]
امیدطراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-151]
انگیزشتأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 25-46]
انگیزشترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
انگیزش زبان دومبررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم» [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 1-21]
ب
برنامة درسی سرمایه روانشناختیطراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-151]
برنامه درسیچارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأتعلمی در برنامههای درسی توسعه حرفهای در رشتههای علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
برنامه درسی اجراشدهواکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درسپژوهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 127-148]
برنامه درسی اجرا شدهمقایسه برنامه قصد شده، اجراشده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-143]
برنامه درسی قصدشدهمقایسه برنامه قصد شده، اجراشده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-143]
برنامهریزی درسیتأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 25-46]
برنامههای توسعه حرفهای اعضای هیأتعلمیچارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأتعلمی در برنامههای درسی توسعه حرفهای در رشتههای علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
بینالمللیشدن آموزش عالیواکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگیها و پویاییهای تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللیشدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
به اشتراک گذاشتن دانشمدیریت تدریس و یادگیری ،تاثیرات تعاملی انجمن های دانش آموختگان وتدریس و یاگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 202-240]
بهزیستی مدرسهاثربخشی آموزش ذهنآگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]
پ
پدیدارشناسیواکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درسپژوهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 127-148]
تدریس راهیابانهواکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]
تدریس گروهیبررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانشآموزان کلاسهای چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
تربیت معلمارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدفمحور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
تربیت منشبررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
توانش زبانیتأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 25-46]
توسعه حرفه ایرابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفهای معلمان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 123-142]
توسعه حرفه ایطراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 143-164]
توسعۀ حرفهای معلمانعوامل فرایندی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
چ
چالشهابررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
خ
خودتنظیمیمدیریت تدریس و یادگیری ،تاثیرات تعاملی انجمن های دانش آموختگان وتدریس و یاگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 202-240]
خودکارآمدی ادراک شده معلمانتأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درسپژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 87-108]
خودمردمنگاریتوصیفی از معلم شدن من: خودمردمنگاری یک دانشآموختۀ دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-97]
د
دانش آموزانهمسنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانشآموزان دختر [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 185-201]
دانشآموزان کمتوان ذهنیعوامل فرایندی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
دانشجویان مقطع کارشناسیبررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم» [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 1-21]
دانشگاه فرهنگیانتوصیفی از معلم شدن من: خودمردمنگاری یک دانشآموختۀ دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-97]
دانشگاه فرهنگیانطراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 143-164]
دانشگاههای پیشروچارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأتعلمی در برنامههای درسی توسعه حرفهای در رشتههای علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
درس پژوهیتأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درسپژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 87-108]
درس پژوهیشناسایی موانع موجود برای اجرای درسپژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 65-86]
درسپژوهیارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدفمحور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
درسپژوهیواکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درسپژوهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 127-148]
دلزدگی تحصیلیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]
ذ
ذهنآگاهیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]
ر
رفتارگراییبررسی میزان تطابق فعالیتها و روشهای تدریس در دورههای یادگیری الکترونیکی با نظریههای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
روش تدریس مبتنی بر تکالیف مشارکتیتأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 47-64]
رویکرد اسلامیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]
رویکرد موقعیتگرایانهواکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]
س
ساختنگراییبررسی میزان تطابق فعالیتها و روشهای تدریس در دورههای یادگیری الکترونیکی با نظریههای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
سازندهگرایی اجتماعیضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
سازهگرایی اجتماعیبررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
سطوح پیچیدگیبررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانشآموزان کلاسهای چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
سمفونی تدریس و یادگیریبررسی ظرف ذهنی دانشآموزان اول متوسطه در سمفونی تدریس [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 17-33]
ش
شایستگیهای پژوهش اعضای هیأت علمیواکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگیها و پویاییهای تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللیشدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
شایستگیهای تدریس اعضای هیأت علمیواکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگیها و پویاییهای تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللیشدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
شبکه ملی رشدرابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفهای معلمان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 123-142]
شرایط و زمینه هاملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 149-172]
شناختگراییبررسی میزان تطابق فعالیتها و روشهای تدریس در دورههای یادگیری الکترونیکی با نظریههای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
شنود مؤثربررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 39-58]
شهر اردبیلشناسایی موانع موجود برای اجرای درسپژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 65-86]
ط
طراحی آموزشیضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
طراحی آموزشیترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
طراحی انگیزشیترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
ع
علوم انسانیضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
علوم انسانیملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 149-172]
عملواکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]
عمل حرفهایارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدفمحور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
عملکردبررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 39-58]
عوامل انگیزشیبررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم» [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 1-21]
عوامل فرایندیعوامل فرایندی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
ف
فاوامیزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارتهای موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 107-126]
فرایند یاددهی- یادگیرینقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
فرصتهابررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
فعالیتهای یادگیریچارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأتعلمی در برنامههای درسی توسعه حرفهای در رشتههای علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتنقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
فنی و حرفهایمطالعه اثر آموزش و تدریس بهصورت ترکیبی بر یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی رشتههای فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]
ک
کارورزیارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدفمحور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
کارورزیمقایسه برنامه قصد شده، اجراشده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-143]
کیفیتنقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
کلاس چندپایهبررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانشآموزان کلاسهای چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
کنترل ارادیترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
گ
گروههای آموزش مهندسینقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
م
محیطهای یادگیریتبیین راهبردهای اجرای برنامه درسی در محیطهای یادگیری شخصی مبتنی بر وب 2 [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 51-69]
مدارس استثناییعوامل فرایندی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
مدارس هوشمندمیزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارتهای موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 107-126]
معلمان دوره اول متوسطهرابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفهای معلمان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 123-142]
مهارتهای ارتباطیبررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 39-58]
موضوعات مشترکبررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانشآموزان کلاسهای چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
مولفه های تدریسملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 149-172]
ن
نظام خود انگیزشی زبان دومبررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم» [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 1-21]
نگرش به یادگیریتأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 25-46]
نگرش دانش آموزانتأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درسپژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 87-108]
و
واحد یادگیریارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدفمحور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
ه
همدلیهمسنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانشآموزان دختر [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 185-201]
هیوریستیکواکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]
ی
یادداریتأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 47-64]
یاددهندهبررسی ظرف ذهنی دانشآموزان اول متوسطه در سمفونی تدریس [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 17-33]
یادگیریتأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 47-64]
یادگیریبررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانشآموزان کلاسهای چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
یادگیری الکترونیکیبررسی میزان تطابق فعالیتها و روشهای تدریس در دورههای یادگیری الکترونیکی با نظریههای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
یادگیری شخصی مبتنیتبیین راهبردهای اجرای برنامه درسی در محیطهای یادگیری شخصی مبتنی بر وب 2 [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 51-69]