نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش مطالعه اثر آموزش و تدریس به‌صورت ترکیبی بر یادگیری دانش‌آموزان؛ مطالعه موردی رشته‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]
  • آموزش الکترونیکی مطالعه اثر آموزش و تدریس به‌صورت ترکیبی بر یادگیری دانش‌آموزان؛ مطالعه موردی رشته‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]
  • آموزش الکترونیکی ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
  • آموزش پرورش شناسایی موانع موجود برای اجرای درس‌پژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 65-86]
  • آموزش ترکیبی مطالعه اثر آموزش و تدریس به‌صورت ترکیبی بر یادگیری دانش‌آموزان؛ مطالعه موردی رشته‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]
  • آموزش چندفرهنگی آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]
  • آموزش دانشگاهی ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته ‏های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده‏ گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
  • آموزش ریاضیات تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 47-64]
  • آموزش عالی چالش های به‌کارگیری یادگیری مشارکتی در تدریس دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 35-50]
  • آموزش عالی طراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-151]
  • آموزش مبتنی بر شایستگی ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته ‏های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده‏ گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
  • آموزش‌های آن‌لاین بررسی فرصت‌ها و چالش‌های آموزش‌های‌ آن‌لاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازه‌گرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]

ا

  • اجرای برنامه درسی تبیین راهبردهای اجرای برنامه درسی در محیط‌های یادگیری شخصی مبتنی بر وب 2 [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 51-69]
  • ارتباط هم افزا مدیریت تدریس و یادگیری ،تاثیرات تعاملی انجمن های دانش آموختگان وتدریس و یاگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 202-240]
  • ارزیابی درونی نقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
  • ارزیابی عملکرد بررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 39-58]
  • ارزشیابی دانشجویان تأثیر جذبه شخصیتی استادان بر درک دانشجویان از اثربخشی تدریس [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 33-50]
  • اعضای هیأت‌علمی تأثیر جذبه شخصیتی استادان بر درک دانشجویان از اثربخشی تدریس [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 33-50]
  • امید طراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-151]
  • انگیزش تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 25-46]
  • انگیزش ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
  • انگیزش زبان دوم بررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم» [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 1-21]

ب

  • برنامة درسی سرمایه روانشناختی طراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-151]
  • برنامه درسی چارچوب فعالیت‌های یادگیری اعضای هیأت‌علمی در برنامه‌های درسی توسعه حرفه‌ای در رشته‌های علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
  • برنامه درسی اجراشده واکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درس‌پژوهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 127-148]
  • برنامه درسی اجرا شده مقایسه برنامه قصد شده، اجرا‌شده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-143]
  • برنامه درسی قصدشده مقایسه برنامه قصد شده، اجرا‌شده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-143]
  • برنامه‌ریزی درسی تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 25-46]
  • برنامه‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیأت‌علمی چارچوب فعالیت‌های یادگیری اعضای هیأت‌علمی در برنامه‌های درسی توسعه حرفه‌ای در رشته‌های علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
  • بین‌المللی‌شدن آموزش عالی واکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگی‌ها و پویایی‌های تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللی‌شدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
  • به اشتراک گذاشتن دانش مدیریت تدریس و یادگیری ،تاثیرات تعاملی انجمن های دانش آموختگان وتدریس و یاگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 202-240]
  • بهزیستی مدرسه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]

پ

  • پدیدارشناسی واکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درس‌پژوهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 127-148]
  • پدیدارشناسی آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]
  • پرخاشگری هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 185-201]

ت

  • تدریس تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 25-46]
  • تدریس میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارت‌های موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 107-126]
  • تدریس واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]
  • تدریس ملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 149-172]
  • تدریس اثربخش تأثیر جذبه شخصیتی استادان بر درک دانشجویان از اثربخشی تدریس [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 33-50]
  • تدریس دانشگاهی چالش های به‌کارگیری یادگیری مشارکتی در تدریس دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 35-50]
  • تدریس راهیابانه واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]
  • تدریس گروهی بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
  • تربیت معلم ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدف‌محور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
  • تربیت منش بررسی فرصت‌ها و چالش‌های آموزش‌های‌ آن‌لاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازه‌گرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
  • توانش زبانی تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 25-46]
  • توسعه حرفه ای رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفه‌ای معلمان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 123-142]
  • توسعه حرفه ای طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 143-164]
  • توسعۀ حرفه‌ای معلمان عوامل فرایندی توسعۀ حرفه‌ای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم‌توان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]

چ

  • چالش‌ها بررسی فرصت‌ها و چالش‌های آموزش‌های‌ آن‌لاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازه‌گرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]

خ

  • خودتنظیمی مدیریت تدریس و یادگیری ،تاثیرات تعاملی انجمن های دانش آموختگان وتدریس و یاگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 202-240]
  • خودکارآمدی ادراک شده معلمان تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درس‌پژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 87-108]
  • خودمردم‌نگاری توصیفی از معلم شدن من: خودمردم‌نگاری یک دانش‌آموختۀ دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-97]

د

  • دانش آموزان هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 185-201]
  • دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی عوامل فرایندی توسعۀ حرفه‌ای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم‌توان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
  • دانش پژوهی یاددهی- یادگیری چالش های به‌کارگیری یادگیری مشارکتی در تدریس دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 35-50]
  • دانشجویان مقطع کارشناسی بررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم» [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 1-21]
  • دانشگاه فرهنگیان توصیفی از معلم شدن من: خودمردم‌نگاری یک دانش‌آموختۀ دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-97]
  • دانشگاه فرهنگیان طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 143-164]
  • دانشگاه‌های پیشرو چارچوب فعالیت‌های یادگیری اعضای هیأت‌علمی در برنامه‌های درسی توسعه حرفه‌ای در رشته‌های علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
  • درس پژوهی تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درس‌پژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 87-108]
  • درس­ پژوهی شناسایی موانع موجود برای اجرای درس‌پژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 65-86]
  • درس‌پژوهی ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدف‌محور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
  • درس‌پژوهی واکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درس‌پژوهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 127-148]
  • دلزدگی تحصیلی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]

ذ

  • ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]

ر

  • رفتارگرایی بررسی میزان تطابق فعالیت‌ها و روش‌های تدریس در دوره‌های یادگیری الکترونیکی با نظریه‌های یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
  • روش تدریس مبتنی بر تکالیف مشارکتی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 47-64]
  • رویکرد اسلامی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]
  • رویکرد موقعیت‌گرایانه واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]

س

  • ساختن‌گرایی بررسی میزان تطابق فعالیت‌ها و روش‌های تدریس در دوره‌های یادگیری الکترونیکی با نظریه‌های یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
  • سازنده‎گرایی اجتماعی ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته ‏های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده‏ گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
  • سازه‌گرایی اجتماعی بررسی فرصت‌ها و چالش‌های آموزش‌های‌ آن‌لاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازه‌گرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
  • سطوح پیچیدگی بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
  • سمفونی تدریس و یادگیری بررسی ظرف ذهنی دانش‎آموزان اول متوسطه در سمفونی تدریس [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 17-33]

ش

  • شایستگی‌های پژوهش اعضای هیأت علمی واکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگی‌ها و پویایی‌های تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللی‌شدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
  • شایستگی‌های تدریس اعضای هیأت علمی واکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگی‌ها و پویایی‌های تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللی‌شدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
  • شبکه ملی رشد رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفه‌ای معلمان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 123-142]
  • شرایط و زمینه ها ملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 149-172]
  • شناخت‌گرایی بررسی میزان تطابق فعالیت‌ها و روش‌های تدریس در دوره‌های یادگیری الکترونیکی با نظریه‌های یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
  • شنود مؤثر بررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 39-58]
  • شهر اردبیل شناسایی موانع موجود برای اجرای درس‌پژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 65-86]

ط

  • طراحی آموزشی ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته ‏های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده‏ گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
  • طراحی آموزشی ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
  • طراحی انگیزشی ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]

ع

  • علوم انسانی ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته ‏های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده‏ گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
  • علوم انسانی ملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 149-172]
  • عمل واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]
  • عمل حرفه‌ای ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدف‌محور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
  • عملکرد بررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 39-58]
  • عوامل انگیزشی بررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم» [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 1-21]
  • عوامل فرایندی عوامل فرایندی توسعۀ حرفه‌ای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم‌توان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]

ف

  • فاوا میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارت‌های موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 107-126]
  • فرایند یاددهی- یادگیری نقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
  • فرصت‌ها بررسی فرصت‌ها و چالش‌های آموزش‌های‌ آن‌لاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازه‌گرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
  • فعالیت‌های یادگیری چارچوب فعالیت‌های یادگیری اعضای هیأت‌علمی در برنامه‌های درسی توسعه حرفه‌ای در رشته‌های علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
  • فنی و حرفه‌ای مطالعه اثر آموزش و تدریس به‌صورت ترکیبی بر یادگیری دانش‌آموزان؛ مطالعه موردی رشته‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]

ک

  • کارورزی ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدف‌محور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
  • کارورزی مقایسه برنامه قصد شده، اجرا‌شده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-143]
  • کیفیت نقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
  • کلاس چندپایه بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
  • کنترل ارادی ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]

گ

  • گروه‌های آموزش مهندسی نقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]

م

  • محیط‌های یادگیری تبیین راهبردهای اجرای برنامه درسی در محیط‌های یادگیری شخصی مبتنی بر وب 2 [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 51-69]
  • مدارس استثنایی عوامل فرایندی توسعۀ حرفه‌ای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم‌توان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
  • مدارس هوشمند میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارت‌های موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 107-126]
  • مدیریت تدریس واکولوژی یادگیری مدیریت تدریس و یادگیری ،تاثیرات تعاملی انجمن های دانش آموختگان وتدریس و یاگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 202-240]
  • مدیریت خشم هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 185-201]
  • مدرسان تربیت معلم طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 143-164]
  • معلم توصیفی از معلم شدن من: خودمردم‌نگاری یک دانش‌آموختۀ دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-97]
  • معلمان شناسایی موانع موجود برای اجرای درس‌پژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 65-86]
  • معلمان میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارت‌های موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 107-126]
  • معلمان آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]
  • معلمان دوره اول متوسطه رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفه‌ای معلمان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 123-142]
  • مهارت‌های ارتباطی بررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 39-58]
  • موضوعات مشترک بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
  • مولفه های تدریس ملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 149-172]

ن

  • نظام خود انگیزشی زبان دوم بررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم» [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 1-21]
  • نگرش به یادگیری تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 25-46]
  • نگرش دانش آموزان تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درس‌پژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 87-108]

و

  • واحد یادگیری ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدف‌محور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]

ه

  • همدلی هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 185-201]
  • هیوریستیک واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]

ی

  • یادداری تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 47-64]
  • یاددهنده بررسی ظرف ذهنی دانش‎آموزان اول متوسطه در سمفونی تدریس [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 17-33]
  • یادگیری تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 47-64]
  • یادگیری بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
  • یادگیری الکترونیکی بررسی میزان تطابق فعالیت‌ها و روش‌های تدریس در دوره‌های یادگیری الکترونیکی با نظریه‌های یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
  • یادگیری شخصی مبتنی تبیین راهبردهای اجرای برنامه درسی در محیط‌های یادگیری شخصی مبتنی بر وب 2 [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 51-69]
  • یادگیری مشارکتی چالش های به‌کارگیری یادگیری مشارکتی در تدریس دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 35-50]
  • یادگیری مشارکتی مدیریت تدریس و یادگیری ،تاثیرات تعاملی انجمن های دانش آموختگان وتدریس و یاگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 202-240]
  • یادگیرنده بررسی ظرف ذهنی دانش‎آموزان اول متوسطه در سمفونی تدریس [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 17-33]