آ
-
آقاحسینی، نقی
طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 143-164]
-
آل مراد، آسیه
واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]
ا
-
ابوالقاسمی، محمود
عوامل فرایندی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
-
ابوالمعالی، خدیجه
طراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-151]
-
احقر، قدسی
تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درسپژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 87-108]
-
احمدی، پروین
ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
-
احمدی، حسن
شناسایی موانع موجود برای اجرای درسپژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 65-86]
-
اخوان تفتی، مهناز
ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
-
ایزدی، صمد
رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفهای معلمان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 123-142]
-
اکرادی، احسان
مطالعه اثر آموزش و تدریس بهصورت ترکیبی بر یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی رشتههای فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]
-
الماسی، حجت اله
ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدفمحور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
-
الماسی، لیلا
توصیفی از معلم شدن من: خودمردمنگاری یک دانشآموختۀ دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-97]
ب
-
بابایی، فاطمه
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]
-
بادله، علیرضا
رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفهای معلمان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 123-142]
-
بارخدا، سیدجمال
بررسی میزان تطابق فعالیتها و روشهای تدریس در دورههای یادگیری الکترونیکی با نظریههای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
-
بختیاری، ابوالفضل
تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درسپژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 87-108]
-
براری، نوری
بررسی میزان تطابق فعالیتها و روشهای تدریس در دورههای یادگیری الکترونیکی با نظریههای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
-
برخورداری، رمضان
بررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
پ
-
پیرانی، ذبیح
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]
-
پرزور، پرویز
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]
-
پورمند، رسول
بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانشآموزان کلاسهای چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
ج
-
جعفری، حسن
عوامل فرایندی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
-
جلیلیان، سهیلا
میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارتهای موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 107-126]
-
جمالی تازه کند، محمد
تبیین راهبردهای اجرای برنامه درسی در محیطهای یادگیری شخصی مبتنی بر وب 2 [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 51-69]
-
جوادی پور، محمد
بررسی ظرف ذهنی دانشآموزان اول متوسطه در سمفونی تدریس [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 17-33]
ح
-
حاتمی، جواد
ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
-
حاج زین العابدینی، محسن
بررسی میزان تطابق فعالیتها و روشهای تدریس در دورههای یادگیری الکترونیکی با نظریههای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
-
حسینی، حسین
همسنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانشآموزان دختر [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 185-201]
-
حسینی خواه، علی
مقایسه برنامه قصد شده، اجراشده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-143]
-
حکیم زاده، رضوان
چارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأتعلمی در برنامههای درسی توسعه حرفهای در رشتههای علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
-
حمیدی زاده، کتایون
آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]
خ
-
خادمی اشکذری، ملوک
ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
-
خاکباز، عظیمه سادات
چالش های بهکارگیری یادگیری مشارکتی در تدریس دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 35-50]
-
خدامرادی، حجت اله
تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 47-64]
-
خراسانی، اباصلت
عوامل فرایندی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
-
خراسانی، اباصلت
بررسی میزان تطابق فعالیتها و روشهای تدریس در دورههای یادگیری الکترونیکی با نظریههای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
-
خنیفر، خسین
طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 143-164]
د
-
دلاور، علی
ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدفمحور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
-
دلاور، علی
بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانشآموزان کلاسهای چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
-
دهقانی، مرضیه
بررسی ظرف ذهنی دانشآموزان اول متوسطه در سمفونی تدریس [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 17-33]
-
دهقانی، مرضیه
چارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأتعلمی در برنامههای درسی توسعه حرفهای در رشتههای علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
ذ
-
ذکاوتی قراگزلو، علی
ملاحظاتی در مورد تدریس علوم انسانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 149-172]
-
ذکاوتی قراگزلو، علی
مدیریت تدریس و یادگیری ،تاثیرات تعاملی انجمن های دانش آموختگان وتدریس و یاگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 202-240]
ر
-
رجبی، حسنعلی
مطالعه اثر آموزش و تدریس بهصورت ترکیبی بر یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی رشتههای فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]
-
رضایت، غلام حسین
ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
-
رضایی زاده، مرتضی
بررسی میزان تطابق فعالیتها و روشهای تدریس در دورههای یادگیری الکترونیکی با نظریههای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 17-31]
-
رفیعی، مجتبی
بررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 39-58]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدفمحور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانشآموزان کلاسهای چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
-
زارع صفت، صادق
بررسی ظرف ذهنی دانشآموزان اول متوسطه در سمفونی تدریس [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 17-33]
-
زارع صفت، صادقی
چارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأتعلمی در برنامههای درسی توسعه حرفهای در رشتههای علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
-
زجاجی، ندا
طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 143-164]
-
زمانی فر، مریم
نقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
-
زندی، بهمن
مطالعه اثر آموزش و تدریس بهصورت ترکیبی بر یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی رشتههای فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]
-
زندی، طالب
ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
-
زنگنه، حسین
تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 47-64]
س
-
ساعدی دویسه، مجید
بررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم» [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 1-21]
-
سیفی، محمد
واکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درسپژوهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 127-148]
-
سیفی، محمد
تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درسپژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 87-108]
-
سلیمی، قاسم
واکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگیها و پویاییهای تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللیشدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
-
سلیمانی، اسماعیل
شناسایی موانع موجود برای اجرای درسپژوهی: مطالعه موردی مدارس ابتدایی آموزش و پرورش شهر اردبیل (پژوهش آمیخته) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 65-86]
ش
-
شاکری، محسن
مطالعه اثر آموزش و تدریس بهصورت ترکیبی بر یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی رشتههای فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-81]
-
شیربگی، ناصر
تأثیر جذبه شخصیتی استادان بر درک دانشجویان از اثربخشی تدریس [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 33-50]
ص
-
صابر کرگانی، افسانه
طراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-151]
-
صادقی مند، فاطمه
نقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
-
صالحی، کیوان
چارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأتعلمی در برنامههای درسی توسعه حرفهای در رشتههای علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
ض
-
ضرغامی همراه، سعید
بررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
ط
-
طالبی، سید حسن
تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 25-46]
-
طلایی، ابراهیم
واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]
-
طلایی، ابراهیم
ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
ع
-
عارفی، محبوبه
آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]
-
عارفی، محبوبه
تبیین راهبردهای اجرای برنامه درسی در محیطهای یادگیری شخصی مبتنی بر وب 2 [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 51-69]
-
عبادی، سامان
بررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم» [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 1-21]
-
عباسی، مسلم
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]
-
عظیم پور، احسان
میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارتهای موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 107-126]
-
علی عسگری، مجید
مقایسه برنامه قصد شده، اجراشده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-143]
-
علی نژاد، مرضیه
تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد درسپژوهی بر خودکارآمدی ادراک شده معلمان و نگرش دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 87-108]
غ
-
غلامرضایی، سیمین
همسنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانشآموزان دختر [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 185-201]
ف
-
فتحی واجارگاه، کوروش
آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
تبیین راهبردهای اجرای برنامه درسی در محیطهای یادگیری شخصی مبتنی بر وب 2 [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 51-69]
-
فردانش، هاشم
واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]
-
فردانش، هاشم
ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 109-129]
-
فرزان پور، آزاده
واکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درسپژوهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 127-148]
ق
-
قادرمرزی، حبیب الله
مقایسه برنامه قصد شده، اجراشده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-143]
-
قائدی، یحیی
بررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
-
قنبری، مهدی
توصیفی از معلم شدن من: خودمردمنگاری یک دانشآموختۀ دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-97]
-
قهرمانی، محمد
عوامل فرایندی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 51-68]
ک
-
کدخدایی، محبوبه السادات
ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 87-106]
-
کرمی، مرتضی
چارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأتعلمی در برنامههای درسی توسعه حرفهای در رشتههای علمی STEM [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 99-122]
-
کشتی آرای، نرگس
طراحی برنامه درسی سرمایه روانشناختی مبتی مؤلفه امید جهت آموزش عالی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-151]
گ
-
گلزار، مصطفی
بررسی تأثیر شنود مؤثر بر عملکرد مربیان آموزش فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 39-58]
م
-
محمدی، رضا
نقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در فرایند یاددهی-یادگیری اثربخش در گروه های آموزش مهندسی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 165-183]
-
محمدی، شراره
میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارتهای موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 107-126]
-
محمدی، مهدی
واکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگیها و پویاییهای تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللیشدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
-
محمدپور بلترک، سپیده
رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفهای معلمان دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 123-142]
-
محمدزاده، رضا
میزان برخورداری معلمان مدارس هوشمند از مهارتهای موردنیاز تدریس با استفاده از فاوا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 107-126]
-
مرادی، امیر
بررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 59-86]
-
معروفی، یحیی
مقایسه برنامه قصد شده، اجراشده و کسب شده درس کارورزی به منظور ارائه راهکار مناسب ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 131-143]
-
میکاییلی، اشرف
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی با رویکرد اسلامی بر دلزدگی تحصیلی و بهزیستی مدرسه دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 1-16]
-
منصوری جلیلیان، افسانه
همسنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانشآموزان دختر [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 185-201]
-
مهدی عراقی، مریم
همسنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانشآموزان دختر [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 185-201]
-
مهران، گلنار
آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 1-16]
-
مهرمحمدی، محمود
واکاوی ماهیت راهیابانه تدریس: رویکرد مطلوب در تبیین کنش معلمی مبتنی بر موقعیت عمل [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 83-107]
ن
-
ناطقی، فایزه
واکاوی اصول حاکم بر اجرای مطلوب برنامه درسی درسپژوهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 127-148]
-
نثار، زینب
واکاوی تجارب اعضای هیأت علمی در ارتباط با شایستگیها و پویاییهای تدریس و پژوهش در فرآیند بین المللیشدن آموزش عالی: پژوهشی کیفی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 109-133]
-
نصیری هانیس، غفار
همسنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانشآموزان دختر [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 185-201]
-
نعمتی، سمیه
تأثیر جذبه شخصیتی استادان بر درک دانشجویان از اثربخشی تدریس [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 33-50]
-
نیلی، محمدرضا
ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدفمحور تایلر [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 1-24]
-
نوروزی، داریوش
بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانشآموزان کلاسهای چندپایه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 23-37]
ه
-
همتی، آزاد
تأثیر جذبه شخصیتی استادان بر درک دانشجویان از اثربخشی تدریس [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 33-50]
ی
-
یحیی زاده جلودار، سلیمان
تأثیر ارائه برنامه درسی فرایندمحور بر انگیزش و نگرش به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا و پایین توانش زبانی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 25-46]
-
یزدانی، حمیدرضا
طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 143-164]
-
یوسفی، نورالدین
بررسی انگیزش زبان دوم دانشجویان مقطع کارشناسی از دیدگاه نظریه «نظام خود انگیزشی زبان دوم» [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 1-21]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد