نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، صلاح الدین رابطه هوش‌های چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر رشته‌های علوم انسانی،ریاضی و تجربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 95-112]
  • ابراهیم پورکومله، سمیرا تبیین ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی به‌منظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارت‌های حل مسأله دانش‌آموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 1-20]
  • ابوالقاسمی، محمد تجارب اعضای هیأت علمی ‌از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]
  • اجاقی، صبا ارزیابی مهارت‌های تدریس کارآفرینی بر اساس مدل بوریچ: رویکرد آمیخته [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 129-145]
  • احمدنژاد، محمد بررسی انگیزه ورود به حرفه و عوامل مؤثر بر انگیزة معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 93-119]
  • امیرتیموری، محمد حسین تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفت‌وشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]

ب

  • بختیاری، ابوالفضل بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 99-128]

پ

  • پورکریم، جواد ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاه‌های متخصصان این حوزه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 65-91]

ت

  • ترک زاده، جعفر بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 99-128]

ح

  • حاجی حسین نژاد، غلام رضا واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
  • حبیبی کلیبر، رامین مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیت‌های حرفه‌ای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 27-46]
  • حبیبی کلیبر، رامین بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روش‌های تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانش‌آموزان متقلب [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 113-128]
  • حجازی، الهه رابطه هوش‌های چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر رشته‌های علوم انسانی،ریاضی و تجربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 95-112]
  • حسینی خواه، علی واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
  • حکیم زاده، رضوان رابطه هوش‌های چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر رشته‌های علوم انسانی،ریاضی و تجربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 95-112]

خ

  • خاکپور، عباس نقش اخلاق حرفه‌ای معلمان در تقویت انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 47-62]
  • خرازی، سید علی نقی کمال ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاه‌های متخصصان این حوزه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 65-91]

د

  • درویشی، حسین نقش اخلاق حرفه‌ای معلمان در تقویت انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 47-62]
  • دلاور، علی تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفت‌وشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]
  • دلجو، جمیله اثربخشی مداخله فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 63-78]

ذ

  • ذکاوتی قراگوزلو، علی تدریس محققانه برای یادگیری عمیق( مورد خاص:تدریس مدیریت عمومی) [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 169-146]

ر

  • رضایی، بیژن ارزیابی مهارت‌های تدریس کارآفرینی بر اساس مدل بوریچ: رویکرد آمیخته [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 129-145]
  • رمضانی، گل افروز اثربخشی مداخله فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 63-78]
  • رومیانی، سعید واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]

ز

  • زارعی، اقبال تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 21-46]
  • زوار، تقی مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبکهای مدیریت کلاس و سبکهای تدریس معلمان براساس برخی ویژگیهای جمعیت‌شناختی و شغلی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]

س

  • سالاری فرد، حسن وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 79-98]
  • سپهریان اذر، فیروزه اثربخشی روش تدریس جیگ ساو و سنتی بر اضطراب- نگرش و عملکرد درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 79-94]
  • سیفی، نورالدین بررسی انگیزه ورود به حرفه و عوامل مؤثر بر انگیزة معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 93-119]
  • سیف نراقی، مریم تبیین ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی به‌منظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارت‌های حل مسأله دانش‌آموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 1-20]
  • سلیمانی، اسماعیل اثربخشی روش تدریس جیگ ساو و سنتی بر اضطراب- نگرش و عملکرد درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 79-94]

ش

  • شیخی فنیقی، علی اکبر تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 21-46]
  • شهبازیان خونیق، ارش بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روش‌های تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانش‌آموزان متقلب [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 113-128]

ص

  • صالحی، مهدی تجارب اعضای هیأت علمی ‌از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]
  • صفری، یحیی تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیک‌ساو بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]

ع

  • عارفی، محبوبه تحلیلی بر ضرورت‌ها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامه‌های درسی دوره‌های دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
  • عبادی، سامان بررسی انگیزه ورود به حرفه و عوامل مؤثر بر انگیزة معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 93-119]
  • عزیزی، کیوان تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیک‌ساو بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]
  • عسگری، علی وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 79-98]
  • عصاره، علیرضا تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 21-46]
  • عظیمی، زینب شیوه‌های درست و کارآمد آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی به دانشجویان در راستای کاهش آسیب‌‌های زندگی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 121-145]

غ

  • غریبی، حسن مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیت‌های حرفه‌ای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 27-46]

ف

  • فاضلی، نعمت الله واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
  • فتحی واجارگاه، کوروش تجارب اعضای هیأت علمی ‌از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]
  • فتحی واچارگاه، کوروش تحلیلی بر ضرورت‌ها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامه‌های درسی دوره‌های دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
  • فراستخواه، مقصود تحولات نوپدید در فرهنگ دانشگاه و فضای کلاس و تأثیر آن بر تدریس؛ تأملی در نسل‌های پنچ گانۀ دانشجو و استاد [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 1-29]
  • فرید، ابوالفضل بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روش‌های تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانش‌آموزان متقلب [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 113-128]
  • فردانش، هاشم تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفت‌وشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]
  • فلاحی، عبدالخالق بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 99-128]

ق

  • قادری، علی اثربخشی روش تدریس جیگ ساو و سنتی بر اضطراب- نگرش و عملکرد درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 79-94]
  • قهرمانی، محمد تجارب اعضای هیأت علمی ‌از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]

ک

  • کاظمی فرد، محمد ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاه‌های متخصصان این حوزه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 65-91]
  • کیانی، سحر وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 79-98]

م

  • محمدی، شیرکوه ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاه‌های متخصصان این حوزه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 65-91]
  • محمدی، مهدی بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 99-128]
  • محمدیان شریف، کویستان مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیت‌های حرفه‌ای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 27-46]
  • محمدی گلینی، اسلام تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیک‌ساو بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]
  • مرزوقی، رحمت الله بافت آفرینی چارچوب بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه موردی کیفی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 99-128]
  • منصوری، صابر تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفت‌وشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]
  • مهرمحمدی، محمود تحلیلی بر ضرورت‌ها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامه‌های درسی دوره‌های دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]

ن

  • نادری، عزت الله تبیین ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی به‌منظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارت‌های حل مسأله دانش‌آموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 1-20]
  • نادری، نادر ارزیابی مهارت‌های تدریس کارآفرینی بر اساس مدل بوریچ: رویکرد آمیخته [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 129-145]
  • نیلی احمدآبادی، محمد رضا تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفت‌وشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]
  • نوروزی چگینی، بهزاد تبیین اثر برنامه درسی پنهان بر احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 21-46]
  • نوروز زاده، رضا شیوه‌های درست و کارآمد آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی به دانشجویان در راستای کاهش آسیب‌‌های زندگی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 121-145]

و

  • ویسی، امید مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبکهای مدیریت کلاس و سبکهای تدریس معلمان براساس برخی ویژگیهای جمعیت‌شناختی و شغلی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]

ی

  • یادگارزاده، غلام رضا تحلیلی بر ضرورت‌ها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامه‌های درسی دوره‌های دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
  • یوسف پور، نسرین تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیک‌ساو بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]