ا
-
ابراهیم زاده، عیسی
معرفی مدل ویژگی ها و مهارت های یادگیرنده مستقل(CSILM) در نظام یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 7-21]
-
احمدی، پروین
بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان ) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 59-71]
-
احمدی، رئوف
تأملی در نقش کانونهای فرهنگی_ تربیتی آموزش و پرورش در تربیت هنری دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 15-22]
-
ایزدی، صمد
تدریس گروهی: موانع و چالشهای بکارگیری آن در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاه مازندران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 47-58]
-
اقا محمدی، سمیه
تاثیرآموزش خودکارآمدی بر عملکرد رفتاری دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 81-89]
ب
-
باقری، خسرو
مبانی فلسفی و معرفت شناسی روش های پژوهش در یادگیری و آموزش [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 5-14]
-
بیجنوند، فرامرز
تحلیل مفهوم تفکر انتقادی و تبیین روش های پرورش آن با تأکید بر آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-45]
پ
-
پریشانی، ندا
تاثیرآموزش خودکارآمدی بر عملکرد رفتاری دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 81-89]
ح
-
حاتمی، جواد
تأثیر استفاده از نقشه مفهومی در تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 55-66]
-
حیدری، مژگان
معرفی مدل ویژگی ها و مهارت های یادگیرنده مستقل(CSILM) در نظام یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 7-21]
د
-
درویشی ازگله، مختار
طراحی الگوی تدریس مفهوم محور در درس علوم و بررسی نقش آن بر مهارتهای تفکر(خلاق ، انتقادی) دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-80]
ر
-
رحمتی، فرهنگ
سا خت و هنجاریابی آزمون تشخیصی سبک های مقابله ای A,B,C,D دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان در خصوص مدیریت کلاس درس [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 23-33]
-
رشیدی، زهرا
طراحی الگوی تدریس مفهوم محور در درس علوم و بررسی نقش آن بر مهارتهای تفکر(خلاق ، انتقادی) دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-80]
-
رضایی، علی محمد
سا خت و هنجاریابی آزمون تشخیصی سبک های مقابله ای A,B,C,D دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان در خصوص مدیریت کلاس درس [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 23-33]
-
رضایی، کیهان
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 81-93]
-
رضایی قادی، زینب
تدریس گروهی: موانع و چالشهای بکارگیری آن در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاه مازندران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 47-58]
ز
-
زندی، بهمن
معرفی مدل ویژگی ها و مهارت های یادگیرنده مستقل(CSILM) در نظام یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 7-21]
ش
-
شیخ زاده، مصطفی
ارزیابی درونی برنامه درسی، ریاضی پایه ششم ابتدایی از نظر معلمان )مطالعه موردی: مدارس ابتدایی ناحیه 1 شهرستان ارومیه( [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 43-54]
-
شیربگی، ناصر
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 81-93]
ص
-
صفری، ثنا
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 81-93]
ض
-
ضرغامی همراه، سعید
تحلیل مفهوم تفکر انتقادی و تبیین روش های پرورش آن با تأکید بر آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-45]
ع
-
عزیزی نزاد، بهاره
ارزیابی درونی برنامه درسی، ریاضی پایه ششم ابتدایی از نظر معلمان )مطالعه موردی: مدارس ابتدایی ناحیه 1 شهرستان ارومیه( [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 43-54]
-
عظیمی، فاطمه
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله برانگیزش پیشرفت و شادکامی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان خوی درسال تحصیلی 91-90 [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 35-42]
-
علیپور، احمد
معرفی مدل ویژگی ها و مهارت های یادگیرنده مستقل(CSILM) در نظام یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 7-21]
ف
-
فتحی اذر، اسکندر
تأثیر استفاده از نقشه مفهومی در تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 55-66]
-
فرید، ابوالفضل
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله برانگیزش پیشرفت و شادکامی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان خوی درسال تحصیلی 91-90 [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 35-42]
-
فرزاد، ولی اله
معرفی مدل ویژگی ها و مهارت های یادگیرنده مستقل(CSILM) در نظام یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 7-21]
ق
-
قادری، مصطفی
مطالعه فرهنگ علمی دانشآموزان بر اساس مدلهای یاددهی-یادگیری فرهنگی علوم کاستا- فلان در برنامه درسی علوم دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 67-79]
-
قائدی، یحیی
تحلیل مفهوم تفکر انتقادی و تبیین روش های پرورش آن با تأکید بر آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-45]
-
قربانعلی پور، مسعود
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله برانگیزش پیشرفت و شادکامی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان خوی درسال تحصیلی 91-90 [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 35-42]
ک
-
کاردان، ژیلا
تأثیر استفاده از نقشه مفهومی در تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 55-66]
-
کیان، مرجان
کاربست رویکرد نوین «تربیت هنری دیسیپلین محور» در آموزش هنر به دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 95-109]
-
کرزه بر، فریناز
بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان ) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 59-71]
-
کریمی، بهروز
سا خت و هنجاریابی آزمون تشخیصی سبک های مقابله ای A,B,C,D دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان در خصوص مدیریت کلاس درس [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 23-33]
-
کرم کار، سودا
مطالعه فرهنگ علمی دانشآموزان بر اساس مدلهای یاددهی-یادگیری فرهنگی علوم کاستا- فلان در برنامه درسی علوم دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 67-79]
-
کریم نژاد، سکینه
ارزیابی درونی برنامه درسی، ریاضی پایه ششم ابتدایی از نظر معلمان )مطالعه موردی: مدارس ابتدایی ناحیه 1 شهرستان ارومیه( [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 43-54]
م
-
محمودنیا، علیرضا
تحلیل مفهوم تفکر انتقادی و تبیین روش های پرورش آن با تأکید بر آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-45]
-
میرشاه جعفری، سید ابراهیمی
تاثیرآموزش خودکارآمدی بر عملکرد رفتاری دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 81-89]
-
معروفی، یحیی
تأملی در نقش کانونهای فرهنگی_ تربیتی آموزش و پرورش در تربیت هنری دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 15-22]
ن
-
نیلی، محمد رضا
تاثیرآموزش خودکارآمدی بر عملکرد رفتاری دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 81-89]
و
-
وزیری، مژده
بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان ) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 59-71]
ه
-
هاشمی، سهیلا
تدریس گروهی: موانع و چالشهای بکارگیری آن در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاه مازندران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 47-58]
ی
-
یوسف زاده، محمد رضا
تأملی در نقش کانونهای فرهنگی_ تربیتی آموزش و پرورش در تربیت هنری دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 15-22]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد