محبوبه
عارفی
دانشیار گروه آموزش عالی دانشگاه شهید بهشتی؛ تهران ، ابران
author
رضا
محمدی
استادیار مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی سازمان سنجش آموزش کشور؛ تهران، ایران
author
اکبر
خرسندی یامچی
کارشناس امور پژوهشی مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی سازمان سنجش آموزش کشور، تهران، ایران
author
text
article
2018
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
6
v.
1
no.
2018
1
23
https://trj.uok.ac.ir/article_60812_bc7d17cabb712aae95cff3cfe3fdb750.pdf
مهدی
ابوالقاسمی
دانش آموخته دکتری برنامه درسی دانشگاه هرمزگان ، ایران
author
حسین
زین علی پور
دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه هرمزگان؛ ایران
author
علی اکبر
شیخی
دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه هرمزگان؛ ایران
author
علیرضا
عصاره
دانشیار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، ایران
author
text
article
2018
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
6
v.
1
no.
2018
25
41
https://trj.uok.ac.ir/article_60813_3562af388c1a0b0bab7e85853c79ddbd.pdf
حسن
مشکاتی
دانشجوی دکتری سنجش و اندازهگیری دانشگاه علامه طباطبائی تهران و مدرس دانشگاه فرهنگیان ایرن، خراسان رضوی؛
author
علی
دلاور
استاد گروه سنجش و اندازه گیری، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران ( نویسنده مسئول)؛
author
نورعلی
فرخی
دانشیار گروه سنجش و اندازه گیری، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران؛
author
اصغر
مینایی
استادیار گروه سنجش و اندازه گیری، دانشگاه علامه طباطبائی؛ تهران، ایران
author
غلامرضا
کیانی
دانشیار گروه زبان انگلیسی، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران
author
text
article
2018
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
6
v.
1
no.
2018
43
57
https://trj.uok.ac.ir/article_60814_ae790e809c01d04be384385d71f8ed92.pdf
نیلوفر
فرج پور
دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی، دانشگاه بیرجند و آموزگار ابتدایی؛
author
هادی
پورشافعی
استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه بیرجند
author
text
article
2018
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
6
v.
1
no.
2018
59
78
https://trj.uok.ac.ir/article_60815_607388be89c2720cc72b8fbbf4174d76.pdf
احمد
عربی
کارشناس ارشد برنامهریزی درسی، دبیر آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری؛ ایران
author
اصغر
سلطانی
استادیار برنامهدرسی، بخش علوم تربیتی، دانشگاه شهید باهنر کرمان، کرمان، ایران
author
text
article
2018
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
6
v.
1
no.
2018
79
98
https://trj.uok.ac.ir/article_60816_51014f86123976831f7ee54843640458.pdf
جعفر
ترک زاده
هیأتعلمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز؛
author
رحمت الله
مرزوقی
هیأتعلمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز؛ شیراز
author
مهدی
محمدی
هیأتعلمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز؛ شیراز
author
ولی احمد
کرماج
دانشجوی دکتری برنامهریزی درسی دانشگاه شیراز و هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان کردستان
author
text
article
2018
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
6
v.
1
no.
2018
99
119
https://trj.uok.ac.ir/article_60817_34ad65e6593ffee7db127063760f7a36.pdf
زهره
رباط سرپوشی
دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران؛
author
حسن
اسدزاده
دانشیار روانشناسی تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران؛
author
فریبرز
درتاج
استاد روانشناسی تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران؛
author
اسماعیل
سعدی پور
دانشیار روانشناسی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
author
text
article
2018
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
6
v.
1
no.
2018
121
142
https://trj.uok.ac.ir/article_60820_475533340e96d4b9cb49e00bb1bc3557.pdf
حسین
کریمیان
استادیارگروه علوم تربیتی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی ، قم، ایران
author
text
article
2018
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
6
v.
1
no.
2018
143
163
https://trj.uok.ac.ir/article_60818_cc3cd7332f0dac344fc15c12137da5e0.pdf
علی
خالقی خواه
دکترای فلسفه تعلیم و تربیت، دانشیار، دانشگاه محقق اردبیلی؛
author
حبیبه
نجفی
مدیریت آموزشی، دانشجوی دکتری، دانشگاه محقق اردبیلی؛
author
عادل
زاهد بابلان
دکترای مدیریت آموزشی، دانشیار، دانشگاه محقق اردبیلی.
author
text
article
2018
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
6
v.
1
no.
2018
144
161
https://trj.uok.ac.ir/article_60819_b1732bcaab8e21bab0685c8c2181fe99.pdf