نورالدین
یوسفی
استادیار گروه زبان انگلیسی دانشگاه رازی کرمانشاه، ایران؛
author
سامان
عبادی
دانشیار گروه زبان انگلیسی دانشگاه رازی کرمانشاه، ، کرمانشاه، ایران؛
author
مجید
ساعدی دویسه
دانشجوی دکترای رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه رازی کرمانشاه، کرمانشاه، ایران
author
text
article
2017
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
5
v.
3
no.
2017
1
21
https://trj.uok.ac.ir/article_54301_234712e4cd521699d127e733769b1c26.pdf
رسول
پورمند
دانشجوی دکتری تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران؛
author
داریوش
نوروزی
دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران؛
author
اسماعیل
زارعی زوارکی
دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران؛
author
علی
دلاور
استاد گروه علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
author
text
article
2017
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
5
v.
3
no.
2017
23
37
https://trj.uok.ac.ir/article_54302_22c06b7ddc59832f3866e1d2cf8a4450.pdf
مجتبی
رفیعی
دانشیار گروه مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران؛
author
مصطفی
گلزار
کارشناس ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه پیام نور
author
text
article
2017
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
5
v.
3
no.
2017
39
58
https://trj.uok.ac.ir/article_54303_40f06e96bc62a68a953d4c452195335c.pdf
امیر
مرادی
دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت، گروه علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران؛
author
سعید
ضرغامی همراه
دانشیار گروه فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران؛
author
یحیی
قائدی
دانشیار گروه فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران؛
author
رمضان
برخورداری
استادیار گروه فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران.
author
text
article
2017
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
5
v.
3
no.
2017
59
86
https://trj.uok.ac.ir/article_54304_07661567808f22b26f96893c4444afcb.pdf
مرضیه
علی نژاد
دانشجوی دکتری، برنامهریزی درسی، گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک؛
author
محمد
سیفی
استادیار، تکنولوژی آموزشی، گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک؛
author
قدسی
احقر
دانشیار، برنامهریزی درسی، گروه علوم تربیتی، سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، تهران؛
author
ابوالفضل
بختیاری
استادیار، مدیریت آموزشی، گروه علوم تربیتی، سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، تهران
author
text
article
2017
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
5
v.
3
no.
2017
87
108
https://trj.uok.ac.ir/article_54307_b86d3711e56018606fed080cff4ce3aa.pdf
طالب
زندی
دانشجوی دکترای تکنولوژی آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران؛
author
جواد
حاتمی
دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران؛
author
هاشم
فردانش
دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران؛
author
ابراهیم
طلایی
استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران.
author
text
article
2017
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
5
v.
3
no.
2017
109
129
https://trj.uok.ac.ir/article_54308_aeecda9cae966dd7627bb8806a0ff079.pdf
حبیب الله
قادرمرزی
دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی خوارزمی، تهران، ایران؛
author
مجید
علی عسگری
دانشیار دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران؛
author
یحیی
معروفی
دانشیار دانشگاه بوعلی سینا، همدان؛
author
علی
حسینی خواه
استادیار دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران.
author
text
article
2017
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
5
v.
3
no.
2017
131
143
https://trj.uok.ac.ir/article_54309_475fd9ceb4ce6c18121bce899b6cea15.pdf
افسانه
صابر کرگانی
دانشجوی دکترا برنامهریزی درسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامیخوراسگان، ایران؛
author
نرگس
کشتی آرای
دانشیار دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامیرودهن، رودهن، ایران؛
author
خدیجه
ابوالمعالی
دانشیار دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامیرودهن، رودهن، ایران؛
author
text
article
2017
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
5
v.
3
no.
2017
131
151
https://trj.uok.ac.ir/article_54310_664ead2ad9353b704ce83e90b042e693.pdf