کلیدواژه‌ها = %D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86 %D8%A7%D8%A8%D8%AA%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C
بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران

دوره 11، شماره 4، دی 1402، صفحه 83-52

10.22034/trj.2023.62904

راضیه بابانسب احمد کلایی؛ مصطفی عزیزی؛ میمنت عابدینی بلترک


مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل)

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 169-144

https://doi.org/10.34785/J012.2022.031

حسن باشکوه اجیرلو؛ عادل زاهد بابلان؛ تقی اکبری؛ علی خالق خواه


تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهن‌آگاهی حین تدریس

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 37-19

https://doi.org/10.34785/J012.2020.728

مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ زینب مختاری؛ زهرا حسامپور؛ راحیل ناصری جهرمی