کلیدواژه‌ها = %D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C
ترکیب عوامل انگیزشی و کنترل ارادی در آموزش الکترونیکی و تأثیر آن بر یادگیری و انگیزش دانشجویان

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 109-129

طالب زندی؛ جواد حاتمی؛ هاشم فردانش؛ ابراهیم طلایی


ضرورت بازاندیشی در الگوهای آموزش دانشگاهی رشته ‏های علوم انسانی با تأکید بر رویکرد سازنده‏ گرایی اجتماعی: ارائه یک الگوی پیشنهادی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 87-106

محبوبه السادات کدخدایی؛ مهناز اخوان تفتی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ پروین احمدی؛ غلام حسین رضایت