آ
-
آسیبهای زندگی
شیوههای درست و کارآمد آموزش مهارتهای زندگی و اجتماعی به دانشجویان در راستای کاهش آسیبهای زندگی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 121-145]
-
آموزش چندفرهنگی
ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاههای متخصصان این حوزه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 65-91]
-
آموزش عالی
تحلیلی بر ضرورتها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامههای درسی دورههای دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
ا
-
اثربخشی
مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیتهای حرفهای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 27-46]
-
اضطراب ریاضی
اثربخشی روش تدریس جیگ ساو و سنتی بر اضطراب- نگرش و عملکرد درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 79-94]
-
اعضای هیأت علمی
تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]
-
الگوی طراحی آموزشی
تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]
-
انتخاب حرفه
بررسی انگیزه ورود به حرفه و عوامل مؤثر بر انگیزة معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 93-119]
-
انگیزش شغلی
مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبکهای مدیریت کلاس و سبکهای تدریس معلمان براساس برخی ویژگیهای جمعیتشناختی و شغلی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
-
انگیزه معلم
بررسی انگیزه ورود به حرفه و عوامل مؤثر بر انگیزة معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 93-119]
ب
-
برنامة درسی
تحلیلی بر ضرورتها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامههای درسی دورههای دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
-
برنامه درسی چندفرهنگی
ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاههای متخصصان این حوزه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 65-91]
پ
-
پدیدارشناسی
بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روشهای تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانشآموزان متقلب [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 113-128]
-
پژوهشگر
تحلیلی بر ضرورتها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامههای درسی دورههای دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه هوشهای چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر رشتههای علوم انسانی،ریاضی و تجربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 95-112]
ت
-
تجارب نخستین تدریس
تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]
-
تجربیات
بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روشهای تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانشآموزان متقلب [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 113-128]
-
تحلیل مبتنی بر شخص
مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیتهای حرفهای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 27-46]
-
تدریس
تدریس محققانه برای یادگیری عمیق( مورد خاص:تدریس مدیریت عمومی) [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 169-146]
-
تدریس جیک ساو
تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیکساو بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]
-
تغییرات برنامه درسی
واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
-
تقلب تحصیلی
بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روشهای تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانشآموزان متقلب [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 113-128]
ج
-
جیگ ساو
اثربخشی روش تدریس جیگ ساو و سنتی بر اضطراب- نگرش و عملکرد درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 79-94]
-
جنسیت
رابطه هوشهای چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر رشتههای علوم انسانی،ریاضی و تجربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 95-112]
خ
-
خصیصههای فرهنگی
واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
د
-
دانشآموزان
بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روشهای تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانشآموزان متقلب [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 113-128]
-
دانشآموزان
تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیکساو بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]
-
دانشکده فنی شریعتی
شیوههای درست و کارآمد آموزش مهارتهای زندگی و اجتماعی به دانشجویان در راستای کاهش آسیبهای زندگی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 121-145]
-
دانشگاههای غرب کشور
تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]
-
دیدگاه
بررسی پدیدارشناسانة علل گرایش به تقلب تحصیلی و روشهای تقلب تحصیلی از دیدگاه و تجربیات دانشآموزان متقلب [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 113-128]
-
دکتری تخصصی
تحلیلی بر ضرورتها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامههای درسی دورههای دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
ر
-
رشته تحصیلی
رابطه هوشهای چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر رشتههای علوم انسانی،ریاضی و تجربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 95-112]
-
رضایت شغلی
بررسی انگیزه ورود به حرفه و عوامل مؤثر بر انگیزة معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 93-119]
-
روشهای آموزش مهارتهای زندگی
شیوههای درست و کارآمد آموزش مهارتهای زندگی و اجتماعی به دانشجویان در راستای کاهش آسیبهای زندگی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 121-145]
س
-
سبکهای تدریس
مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبکهای مدیریت کلاس و سبکهای تدریس معلمان براساس برخی ویژگیهای جمعیتشناختی و شغلی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
-
سبکهای مدیریت کلاس
مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبکهای مدیریت کلاس و سبکهای تدریس معلمان براساس برخی ویژگیهای جمعیتشناختی و شغلی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
ص
-
صلاحیتهای حرفهای
مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیتهای حرفهای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 27-46]
ع
-
عملکرد ریاضی
اثربخشی روش تدریس جیگ ساو و سنتی بر اضطراب- نگرش و عملکرد درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 79-94]
-
عوامل تغییرات
واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
ف
-
فاصله نسلی
تحولات نوپدید در فرهنگ دانشگاه و فضای کلاس و تأثیر آن بر تدریس؛ تأملی در نسلهای پنچ گانۀ دانشجو و استاد [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 1-29]
-
فرایند یاددهی و یادگیری
تحولات نوپدید در فرهنگ دانشگاه و فضای کلاس و تأثیر آن بر تدریس؛ تأملی در نسلهای پنچ گانۀ دانشجو و استاد [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 1-29]
-
فرهنگ دانشگاهی
تحولات نوپدید در فرهنگ دانشگاه و فضای کلاس و تأثیر آن بر تدریس؛ تأملی در نسلهای پنچ گانۀ دانشجو و استاد [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 1-29]
-
فرهنگ معلمان
واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
-
فضا
تحولات نوپدید در فرهنگ دانشگاه و فضای کلاس و تأثیر آن بر تدریس؛ تأملی در نسلهای پنچ گانۀ دانشجو و استاد [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 1-29]
ق
-
قوم نگاری
واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 29-54]
ک
-
کثرتگرایی فرهنگی
ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاههای متخصصان این حوزه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 65-91]
گ
-
گفتو شنود
تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر گفتوشنود [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 147-174]
م
-
مدیریت
تدریس محققانه برای یادگیری عمیق( مورد خاص:تدریس مدیریت عمومی) [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 169-146]
-
مدرس
تحلیلی بر ضرورتها و الزامات بازاندیشی در اهداف، راهبردها و برنامههای درسی دورههای دکتری تخصصی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 47-64]
-
معلمان زبان انگلیسی ایرانی
بررسی انگیزه ورود به حرفه و عوامل مؤثر بر انگیزة معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 93-119]
-
مناسبات دروننسلی و میاننسلی
تحولات نوپدید در فرهنگ دانشگاه و فضای کلاس و تأثیر آن بر تدریس؛ تأملی در نسلهای پنچ گانۀ دانشجو و استاد [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 1-29]
-
مهارت اجتماعی
تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیکساو بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]
-
مهارتهای اجتماعی
شیوههای درست و کارآمد آموزش مهارتهای زندگی و اجتماعی به دانشجویان در راستای کاهش آسیبهای زندگی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 121-145]
-
مهارتهای زندگی
شیوههای درست و کارآمد آموزش مهارتهای زندگی و اجتماعی به دانشجویان در راستای کاهش آسیبهای زندگی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 121-145]
ن
-
نظریه داده بنیاد
تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-78]
-
نگرش به ریاضی
اثربخشی روش تدریس جیگ ساو و سنتی بر اضطراب- نگرش و عملکرد درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 79-94]
-
نیمرخ شخصیتی
مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیتهای حرفهای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 27-46]
و
-
ویژگیهای جمعیت شناختی و شغلی
مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبکهای مدیریت کلاس و سبکهای تدریس معلمان براساس برخی ویژگیهای جمعیتشناختی و شغلی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 1-26]
-
وظیفهشناسی
مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیتهای حرفهای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 27-46]
ه
-
هوشهای چندگانه
رابطه هوشهای چندگانه با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر رشتههای علوم انسانی،ریاضی و تجربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 95-112]
ی
-
یادگیری عمیق
تدریس محققانه برای یادگیری عمیق( مورد خاص:تدریس مدیریت عمومی) [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 169-146]
-
یادگیری مشارکتی
تحول ناشی از رویکرد تدریس مشارکتی از نوع تکنیک جیکساو بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان در دروس زبان انگلیسی و عربی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 129-145]
-
یاگیری سازگار
تدریس محققانه برای یادگیری عمیق( مورد خاص:تدریس مدیریت عمومی) [دوره 4، شماره 3، 1395، صفحه 169-146]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد