دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
1
1
2013
12
01
Introducing the characteristics and skills of the independent learner model (CSILM) in e-learning system
معرفی مدل ویژگی ها و مهارت های یادگیرنده مستقل(CSILM) در نظام یادگیری الکترونیکی
7
21
13858
FA
مژگان
حیدری
ندارد
احمد
علیپور
استاد پیام نور
ولی اله
فرزاد
دانشیار خوارزمی
عیسی
ابراهیم زاده
استاد
بهمن
زندی
استاد
Journal Article
2013
10
15
https://trj.uok.ac.ir/article_13858_042e1851cd6e451f15a2f50425acfad1.pdf
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
1
1
2013
12
01
Analyzing the concept of critical thinking and explaining its training methods with emphasis on higher education
تحلیل مفهوم تفکر انتقادی و تبیین روش های پرورش آن با تأکید بر آموزش عالی
23
45
13838
FA
فرامرز
بیجنوند
ندارد
سعید
ضرغامی همراه
هیات علمی دانشگاه خوارزمی
یحیی
قائدی
دانشیار . دانشگاه خوارزمی
علیرضا
محمودنیا
استادیار دانشگاه خوارزمی
Journal Article
2013
10
20
https://trj.uok.ac.ir/article_13838_2a2a1b869f4c4493173609d8eb1e8762.pdf
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
1
1
2013
12
01
Team Teaching: Its Obstacles and Challenges at University from University of Mazandaran Faculty Members' Perspective
تدریس گروهی: موانع و چالشهای بکارگیری آن در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاه مازندران
47
58
13841
FA
سهیلا
هاشمی
هیات علمی دانشگاه مازندران
صمد
ایزدی
هیات علمی دانشگاه مازندران
زینب
رضایی قادی
ندارد
Journal Article
2013
10
24
https://trj.uok.ac.ir/article_13841_d70559dc240ac9a8e503742afa59bffc.pdf
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
1
1
2013
12
01
An investigation of the amount of time allocated to sociology course (content, teaching methods and curriculum evaluation) from the perspective of curriculum stakeholders (educators, teachers and students)
بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )
59
71
13844
FA
فریناز
کرزه بر
ندارد
پروین
احمدی
دانشگاه الزهرا
مژده
وزیری
داتشگاه الزهرا
Journal Article
2013
10
14
https://trj.uok.ac.ir/article_13844_226e5c6b4a93d1085b90f800caf39bb0.pdf
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
1
1
2013
12
01
Designing a concept-based model of teaching in the lesson of science and investigating its role on thinking skills (creative and critical) of fourth grade elementary students
طراحی الگوی تدریس مفهوم محور در درس علوم و بررسی نقش آن بر مهارتهای تفکر(خلاق ، انتقادی) دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
73
80
13845
FA
مختار
درویشی ازگله
علوم و تحقیقات تهران
زهرا
رشیدی
علوم و تحقیقات تهران
Journal Article
2013
10
09
https://trj.uok.ac.ir/article_13845_e619651f3745e77d25360ebb91a8e198.pdf
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
1
1
2013
12
01
The role of academic self-efficacy in relationship with students’ achievement and teachers’ self-efficacy in teaching natural science as inquiry
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش
81
93
13848
FA
ثنا
صفری
پیام نور تهران
ناصر
شیربگی
دانشگاه کردستان
کیهان
رضایی
ندارد
Journal Article
2013
11
19
https://trj.uok.ac.ir/article_13848_94866871fdd1286a1cdd79b5d65b446e.pdf
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
1
1
2013
12
01
The use of discipline-based art education (DBAE) in teaching art to 5th grade girl students
کاربست رویکرد نوین «تربیت هنری دیسیپلین محور» در آموزش هنر به دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
95
109
13849
FA
مرجان
کیان
استادیار
Journal Article
2013
11
15
https://trj.uok.ac.ir/article_13849_e59e92eaf12ba10c3c8c5dab9eb92efe.pdf