2024-03-29T15:57:22Z
https://trj.uok.ac.ir/?_action=export&rf=summon&issue=2375
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5686
1392
1
1
معرفی مدل ویژگی ها و مهارت های یادگیرنده مستقل(CSILM) در نظام یادگیری الکترونیکی
مژگان
حیدری
احمد
علیپور
ولی اله
فرزاد
عیسی
ابراهیم زاده
بهمن
زندی
2013
12
01
7
21
https://trj.uok.ac.ir/article_13858_042e1851cd6e451f15a2f50425acfad1.pdf
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5686
1392
1
1
تحلیل مفهوم تفکر انتقادی و تبیین روش های پرورش آن با تأکید بر آموزش عالی
فرامرز
بیجنوند
سعید
ضرغامی همراه
یحیی
قائدی
علیرضا
محمودنیا
2013
12
01
23
45
https://trj.uok.ac.ir/article_13838_2a2a1b869f4c4493173609d8eb1e8762.pdf
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5686
1392
1
1
تدریس گروهی: موانع و چالشهای بکارگیری آن در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاه مازندران
سهیلا
هاشمی
صمد
ایزدی
زینب
رضایی قادی
2013
12
01
47
58
https://trj.uok.ac.ir/article_13841_d70559dc240ac9a8e503742afa59bffc.pdf
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5686
1392
1
1
بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )
فریناز
کرزه بر
پروین
احمدی
مژده
وزیری
2013
12
01
59
71
https://trj.uok.ac.ir/article_13844_226e5c6b4a93d1085b90f800caf39bb0.pdf
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5686
1392
1
1
طراحی الگوی تدریس مفهوم محور در درس علوم و بررسی نقش آن بر مهارتهای تفکر(خلاق ، انتقادی) دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
مختار
درویشی ازگله
زهرا
رشیدی
2013
12
01
73
80
https://trj.uok.ac.ir/article_13845_e619651f3745e77d25360ebb91a8e198.pdf
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5686
1392
1
1
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش
ثنا
صفری
ناصر
شیربگی
کیهان
رضایی
2013
12
01
81
93
https://trj.uok.ac.ir/article_13848_94866871fdd1286a1cdd79b5d65b446e.pdf
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5686
1392
1
1
کاربست رویکرد نوین «تربیت هنری دیسیپلین محور» در آموزش هنر به دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
مرجان
کیان
2013
12
01
95
109
https://trj.uok.ac.ir/article_13849_e59e92eaf12ba10c3c8c5dab9eb92efe.pdf