per
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5600
2013-12-01
1
1
7
21
13858
Research Paper
معرفی مدل ویژگی ها و مهارت های یادگیرنده مستقل(CSILM) در نظام یادگیری الکترونیکی
Introducing the characteristics and skills of the independent learner model (CSILM) in e-learning system
مژگان حیدری
m_heidari@pnu.ac.ir
1
احمد علیپور
2
ولی اله فرزاد
3
عیسی ابراهیم زاده
4
بهمن زندی
5
ندارد
استاد پیام نور
دانشیار خوارزمی
استاد
استاد
https://trj.uok.ac.ir/article_13858_042e1851cd6e451f15a2f50425acfad1.pdf
per
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5600
2013-12-01
1
1
23
45
13838
Research Paper
تحلیل مفهوم تفکر انتقادی و تبیین روش های پرورش آن با تأکید بر آموزش عالی
Analyzing the concept of critical thinking and explaining its training methods with emphasis on higher education
فرامرز بیجنوند
1
سعید ضرغامی همراه
2
یحیی قائدی
3
علیرضا محمودنیا
4
ندارد
هیات علمی دانشگاه خوارزمی
دانشیار . دانشگاه خوارزمی
استادیار دانشگاه خوارزمی
https://trj.uok.ac.ir/article_13838_2a2a1b869f4c4493173609d8eb1e8762.pdf
per
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5600
2013-12-01
1
1
47
58
13841
Research Paper
تدریس گروهی: موانع و چالشهای بکارگیری آن در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاه مازندران
Team Teaching: Its Obstacles and Challenges at University from University of Mazandaran Faculty Members' Perspective
سهیلا هاشمی
1
صمد ایزدی
2
زینب رضایی قادی
3
هیات علمی دانشگاه مازندران
هیات علمی دانشگاه مازندران
ندارد
https://trj.uok.ac.ir/article_13841_d70559dc240ac9a8e503742afa59bffc.pdf
per
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5600
2013-12-01
1
1
59
71
13844
Research Paper
بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان )
An investigation of the amount of time allocated to sociology course (content, teaching methods and curriculum evaluation) from the perspective of curriculum stakeholders (educators, teachers and students)
فریناز کرزه بر
1
پروین احمدی
2
مژده وزیری
3
ندارد
دانشگاه الزهرا
داتشگاه الزهرا
https://trj.uok.ac.ir/article_13844_226e5c6b4a93d1085b90f800caf39bb0.pdf
per
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5600
2013-12-01
1
1
73
80
13845
Research Paper
طراحی الگوی تدریس مفهوم محور در درس علوم و بررسی نقش آن بر مهارتهای تفکر(خلاق ، انتقادی) دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
Designing a concept-based model of teaching in the lesson of science and investigating its role on thinking skills (creative and critical) of fourth grade elementary students
مختار درویشی ازگله
1
زهرا رشیدی
2
علوم و تحقیقات تهران
علوم و تحقیقات تهران
https://trj.uok.ac.ir/article_13845_e619651f3745e77d25360ebb91a8e198.pdf
per
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5600
2013-12-01
1
1
81
93
13848
Research Paper
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش
The role of academic self-efficacy in relationship with students’ achievement and teachers’ self-efficacy in teaching natural science as inquiry
ثنا صفری
1
ناصر شیربگی
nshirbagi@gmail.com
2
کیهان رضایی
kaihan.rezaee@gmail.com
3
پیام نور تهران
دانشگاه کردستان
ندارد
https://trj.uok.ac.ir/article_13848_94866871fdd1286a1cdd79b5d65b446e.pdf
per
دانشگاه کردستان
تدریس پژوهی
2476-5686
2476-5600
2013-12-01
1
1
95
109
13849
Research Paper
کاربست رویکرد نوین «تربیت هنری دیسیپلین محور» در آموزش هنر به دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
The use of discipline-based art education (DBAE) in teaching art to 5th grade girl students
مرجان کیان
1
استادیار
https://trj.uok.ac.ir/article_13849_e59e92eaf12ba10c3c8c5dab9eb92efe.pdf