The Role of Knowledge, Attitude, and Skills of Secondary School Teachers in the Application of Information Technology in the Teaching-Learning Process
موسی
پیری
هیات علمیٰ گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسیٰ دانشگاه شهید مدنی آذربایجان. تبریز - ایران
author
شهلا
بابایی
دانشجوی کارشناسی ارشد تحقیقات آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسیٰ دانشگاه شهید مدنی آذربایجان. تبریز - ایران
author
مریم
مهدیپور
دانشجوی کارشناسی ارشد تحقیقات آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسیٰ دانشگاه شهید مدنی آذربایجان. تبریز - ایران
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
1
20
https://trj.uok.ac.ir/article_61092_24d6ef46c0eef9bef1efaee713dd004b.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.253
The Effectiveness of Critical Thinking Training on Problem Solving Practices in Students
فاطمه
احمدبیگی
هیات علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، تهران-ایران
author
قدسی
احقر
پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، تهران – ایران
author
محسن
ایمانی نائینی
هیات علمی گروه فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت مدرس، تهران - ایران
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
21
36
https://trj.uok.ac.ir/article_61090_303314e980d433d45d0e7f3627fdc3ed.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.127
The Effectiveness of Teaching Based on Social Constructivism on Academic Achievement, Critical Thinking, and Academic Achievement Motivation in Elementary Sixth Grade Students
بتول
قائدی
دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، لامرد-ایران
author
عباس
قلتاش
دانشیار گروه علوم تربیتی، واحد مرودشت، دانشگاه آزاد اسلامی، مرودشت، ایران.
author
سید احمد
هاشمی
دانشیار گروه علوم تربیتی، واحد لامرد، دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، لامرد، ایران.
author
علی اصغر
ماشینچی
استادیار گروه علوم تربیتی، واحد لامرد، دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، لامرد، ایران
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
37
53
https://trj.uok.ac.ir/article_61168_62429e460b78c6783649aac25fa095de.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.515
Phenomenology of Internship Guide Teachers' Experiences of New Internship Design at Tabriz Farhangian University
وحیده
جعفریان
علوم تربیتی،علوم تربیتی دانشکده روانشناسی، دانشگاه تبریز، تبریز
author
فیروز
محمودی
تبریز/علوم تربیتی/برنامه ریزی درسی/دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی/ تبریز/ ایران
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
54
69
https://trj.uok.ac.ir/article_61167_c7c1d9b94cb69efd241154a1c7bf7ead.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.424
The Effect of Comic-Based Electronic Content Teaching on Mathematics Motivation and Anxiety in Elementary Students
محمدعلی
رستمی نژاد
استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه بیرجند، خراسان جنوبی-ایران
author
علی اکبر
عجم
استادیار گروه تحقیقات و آموزش دانشگاه پیام نور تهران، ایران
author
حسن
ضابط
کارشناس ارشد تحقیقات آموزشی دانشگاه پیام نور تهران، ایران
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
70
88
https://trj.uok.ac.ir/article_61091_011e5b3693e78e2a51d9df1c38c83d23.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.167
Investigating the Creativity Backgrounds and Factors in Teaching Creative Teachers in Rural Schools
نعمت اله
عزیزی
عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان
author
کیوان
بلندهمتان
عضو هیات علمی دانشگاه کردستان
author
پیمان
ساعدی
گروه علوم تربیتی دانشگاه کردستان
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
88
114
https://trj.uok.ac.ir/article_61219_5e3af614f999e1f3ec69f681f374d0b0.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.477
Evaluating the Effectiveness of Secondary Course on "Training of Professional Technical Students" on the basis of Kirk Patrick Model
یعقوب
محمودی حکمت
دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی
author
محبوبه
عارفی
دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
author
کورش
فتحی واجارگاه
استاد گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
115
140
https://trj.uok.ac.ir/article_61122_34d9e897de6940b5534af52f98b2b368.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.621
The Role of a Blog-Based English Writing Course in Promoting Student Learning Independence
محمد
احمدنژاد
استادیار گروه زبان و ادبیات انگلیسی و زبان شناسی دانشگاه کردستان، سنندج، ایران
author
جلیل
فتحی
استادیار گروه زبان و ادبیات انگلیسی و زبان شناسی دانشگاه کردستان، سنندج، ایران
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
141
160
https://trj.uok.ac.ir/article_61049_582bd5a9aaf2c347480aecdbb84f3597.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.480
Designing Content, Pedagogical and Technology Knowledge Model for First High School Experiential Science Teachers in Kurdistan Province
Parvin
Aftabi
PhD Student in Curriculum Planning, Science and Research Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran;
author
مجید
علی عسگری
دانشیار گروه مطالعات برنامه درسی،دانشگاه خوارزمی،تهران، ایران
author
مصطفی
قادری
دانشیار برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
161
188
https://trj.uok.ac.ir/article_61166_0657b1cd20be697e66df2618c1ae22a8.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.320
Evaluation of Causal Relationships between Students 'Perceptions of Faculty Members' Teaching Quality and Self-Directed Learning Using Structural Equation Modeling
سید هدایت اله
داورپناه
دانشجوی دکترای مدیریت آموزش عالی دانشگاه اصفهان، تهران، ایران
author
رضا
هویدا
گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
author
یاسر
صیادی
دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
189
212
https://trj.uok.ac.ir/article_61121_d3457f80ead14255957da45c19dc3133.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.671
Developing and Testing the Model of Academic Disability
حسام
احمدیان
دانشجوی دکتری تخصصی روان شناسی تربیتی، دانشگاه لرستان ،خرم آباد ،ایران
author
فضل الله
میردریکوند
دانشیار گروه روان شناسی، دانشگاه لرستان،خرم آباد ،ایران
author
عزت اله
قدم پور
دانشیار گروه روانشناسی ،دانشگاه لرستان ،خرم آباد،ایران
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
213
226
https://trj.uok.ac.ir/article_61249_13e1f67d0270088c918958487c63eeef.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.596
Providing a Model for Improving the Quality of Teaching Professionals at Farhangian University Professors
مریم
صالحی زاده
دانشجوی دکتری مدیریت آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ،تهران،ایران
author
نادرقلی
قورچیان
مدیر گروه مدیریت آموزش عالی دانشکده اقتصاد و مدیریت علوم تحقیقات تهران
author
امیر حسین
محمد داودی
دانشیار گروه مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد ساوه، تهران
author
حسن
قلاوندی
دانشیار گروه مدیریت آموزشی دانشگاه ارومیه، آذربایجان غربی، ایران
author
text
article
2019
per
Research in Teaching
University of kurdistan
2476-5686
7
v.
2
no.
2019
227
249
https://trj.uok.ac.ir/article_61185_5f72a6f58d7d37e3aa1b67ab68651129.pdf
dx.doi.org/10.34785/J012.2019.782